Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

happy 1st marriage anniversary kajen. (Page 94)

sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 64546

Posted: 08 April 2013 at 3:44pm | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Originally posted by Sanju_

Originally posted by sjain

Originally posted by -tehreem-

[QUOTE=GoldenSkies] [QUOTE=-tehreem-]


Are you guys talking about SBS party ? :O
then they so convincingly  fooled us :| kisi ko idea nhi hua OMG crazy
haha I know they really fooled us but we should have taken the clues
"jaha armaan wohi riddhima"-jen
"aaagayi aap?"-karan
"aap aagaye toh mujhe toh aana hi tha"-jen
"aap hame saath dekhna chate hain toh hum saath hai"-karan
"hum saath hi toh hai"- Jen
Stern Smile


They were just giving us so many clues here ^^ and we were so oblivious to it ROFLROFL



We were so bewkoof :|

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 08 April 2013 at 3:44pm | IP Logged
Originally posted by sjain

Originally posted by -tehreem-

They are very chalaak people I tell you, I am sure they're gonna hide about their baby as well sighs


Well its okay coz baby ki news most of the people hide ..so nazar na lage baby ko or prego lady ko


They better share Jen ki preggo photos :|
-Anarkali. IF-Veteran Member
-Anarkali.
-Anarkali.

Joined: 11 April 2010
Posts: 14860

Posted: 08 April 2013 at 3:44pm | IP Logged
They two of them make a wonderful couple...

The following 3 member(s) liked the above post:

Sanju_mcdreamy.sjain

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 08 April 2013 at 3:46pm | IP Logged
Originally posted by sjain

We were so bewkoof :|


Bewakoof nahi just innocent :| we didn't wanna have heartbreaks LOL
sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 64546

Posted: 08 April 2013 at 3:49pm | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Originally posted by sjain

Originally posted by -tehreem-

They are very chalaak people I tell you, I am sure they're gonna hide about their baby as well sighs


Well its okay coz baby ki news most of the people hide ..so nazar na lage baby ko or prego lady ko


They better share Jen ki preggo photos :|


LOL I m sure when she will be like 7-8 mpnths prego you will get to see her somewhere in some event <3
Chaandaniya IF-Rockerz
Chaandaniya
Chaandaniya

Joined: 08 May 2012
Posts: 6118

Posted: 08 April 2013 at 3:49pm | IP Logged
They're a sweet couple. Happy anniversary to them May there marriage be Blessed with love & happiness.

The following 2 member(s) liked the above post:

Sanju_mcdreamy.

Sanju_ IF-Stunnerz
Sanju_
Sanju_

Joined: 01 October 2008
Posts: 25081

Posted: 08 April 2013 at 3:50pm | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

I know sanju I never thought I could be so attached to a show or celebs it still feels weird at times when I think I don't even know them on a personal level yet they matter so much to me LOL sometimes you just can't help attachments and DMG was just something else <3 but yeah we stuck together and made it and KAJEN are just amsbsksbsksb idek what to say anymore they just leave me speechless :|
I know...well I was obsessed as hell with SangamROFL but KaJen are just something else...the attachment toward them is a lifetime one!!!
sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 64546

Posted: 08 April 2013 at 3:50pm | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Originally posted by sjain

We were so bewkoof :|


Bewakoof nahi just innocent :| we didn't wanna have heartbreaks LOL


No body thought in that direction Rossyy ..We wre too ha[[y to see them together that nothing else was their in our dimaags LMAO

The following 2 member(s) liked the above post:

Sanju_mcdreamy.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen~Destined2Luv786~ThePowerCouple:KaJen

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1195   Views: 24339

KaJenAT. 1195 24339 05 September 2012 at 8:32pm by hosanna..
KaJen~Destined2Luv739~ Zehreele KaJen (;

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1196   Views: 26870

KaJenAT. 1196 26870 22 May 2012 at 5:57am by sjain
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: soundsofcedar   Replies: 1199   Views: 39567

soundsofcedar 1199 39567 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1194   Views: 37196

gia.khan 1194 37196 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: anitamalik   Replies: 1183   Views: 39303

anitamalik 1183 39303 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index