Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

happy 1st marriage anniversary kajen. (Page 93)

Sanju_ IF-Stunnerz
Sanju_
Sanju_

Joined: 01 October 2008
Posts: 25081

Posted: 08 April 2013 at 3:38pm | IP Logged
Originally posted by -tehreem-

Originally posted by Sanju_

[QUOTE=-tehreem-
They can !! Atleast for 3 months and I know they're gonna do this because they're so secretive about everything lol
haha that is true though...but OMG!! just imagining that day makes meeeDay Dreaming

awww bye tehru...take care and get a good sleep (I should say that to myself too since didn't sleep on time yesterday waiting for the KaJen segmentLOL)

Sanju_ IF-Stunnerz
Sanju_
Sanju_

Joined: 01 October 2008
Posts: 25081

Posted: 08 April 2013 at 3:39pm | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Bye tehru <33

I agree though I'm sure we'll be late in finding out about Jenny's pregnancy too ROFL they won't let it out so easily we'll as usual have to use our imagination and just imagine how things would be like right now I is thinking what they must be doing ROFL
jab Jen ki pet bahar aayegi tab hum baat karengeROFL
chainreaction. IF-Stunnerz
chainreaction.
chainreaction.

Joined: 11 May 2011
Posts: 39124

Posted: 08 April 2013 at 3:40pm | IP Logged
Ghar jaaana hai
mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 08 April 2013 at 3:40pm | IP Logged
I know sanju I never thought I could be so attached to a show or celebs it still feels weird at times when I think I don't even know them on a personal level yet they matter so much to me LOL sometimes you just can't help attachments and DMG was just something else <3 but yeah we stuck together and made it and KAJEN are just amsbsksbsksb idek what to say anymore they just leave me speechless :|

Edited by GoldenSkies - 08 April 2013 at 3:41pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Sanju_

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 08 April 2013 at 3:42pm | IP Logged
Originally posted by kajen_hamesha

Ghar jaaana hai


JALDI PAUNCHOO GHAARR :| and check WA when you can
sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 64669

Posted: 08 April 2013 at 3:42pm | IP Logged
Originally posted by -tehreem-

They are very chalaak people I tell you, I am sure they're gonna hide about their baby as well sighs


Well its okay coz baby ki news most of the people hide ..so nazar na lage baby ko or prego lady ko

The following 1 member(s) liked the above post:

Sanju_

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 08 April 2013 at 3:43pm | IP Logged
Originally posted by Sanju_

Originally posted by GoldenSkies

Bye tehru <33

I agree though I'm sure we'll be late in finding out about Jenny's pregnancy too ROFL they won't let it out so easily we'll as usual have to use our imagination and just imagine how things would be like right now I is thinking what they must be doing ROFL

jab Jen ki pet bahar aayegi tab hum baat karengeROFL


These days I think we've all been kinda desperate for their kids ROFL thanks to Shawn in that segment and then today's segment with Karan and little Adhya /sigh I wonder when the day will come and when we will get to know LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Sanju_

chainreaction. IF-Stunnerz
chainreaction.
chainreaction.

Joined: 11 May 2011
Posts: 39124

Posted: 08 April 2013 at 3:44pm | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Originally posted by kajen_hamesha

Ghar jaaana hai


JALDI PAUNCHOO GHAARR :| and check WA when you can

I checked WA KUCH nahi hai! I've 10% battery ugh

The following 1 member(s) liked the above post:

sjain

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen~Destined2Luv786~ThePowerCouple:KaJen

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1195   Views: 24507

KaJenAT. 1195 24507 05 September 2012 at 8:32pm by hosanna..
KaJen~Destined2Luv739~ Zehreele KaJen (;

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1196   Views: 27062

KaJenAT. 1196 27062 22 May 2012 at 5:57am by sjain
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: soundsofcedar   Replies: 1199   Views: 39844

soundsofcedar 1199 39844 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1194   Views: 37460

gia.khan 1194 37460 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: anitamalik   Replies: 1183   Views: 39615

anitamalik 1183 39615 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index