Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

happy 1st marriage anniversary kajen. (Page 90)

Sanju_ IF-Sizzlerz
Sanju_
Sanju_

Joined: 01 October 2008
Posts: 24797

Posted: 08 April 2013 at 4:28pm | IP Logged
100 pages wohoooDancingParty
Happy Anniversary KaJen! God bless you always!!

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28180

Posted: 08 April 2013 at 4:29pm | IP Logged
Originally posted by Sanju_

haha I know hewouldn't't do such "babyish acts" of deliberatelyspoilingthe foodROFLandwouldn't't be the "lazy ass" anymoreROFL...in fact, he would do everything himself I am so sure LOL[/DIV]
haha i know he was like "eat the whole thing" and those glaresROFL

true the wait becomes harder but it gives such apleasurefeelings to talk abt all these.


I cracked up so much when Jen told us about him spoiling the food ROFLROFL trust him to do sth as silly as that LOL reminded me of how Armaan spoilt the kheer in DMG ROFL only that wasn't deliberate lol LOL yeah dude I'm sure he's gonna be so much more possessive and not let her do a single thing it's like one of those amazing AR FF's coming to life Day Dreaming abhi itna pleasure hai imagine what it will feel like when the actual time comes :|

The following 1 member(s) liked the above post:

Sanju_

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28180

Posted: 08 April 2013 at 4:32pm | IP Logged
Originally posted by Sanju_

I can't get over!!!ROFL
"baby see this" (showing her shades"
"arey ye toh very nice hai"
"very nice hai na?..plz meko wapas karo" (loved the way she said meko rather than merekoLOL)
"koi zaroorat nahin hai" (ROFLlmaoo I can't stop laughing at this line)
"nice...mereko better dikhta hai" (looking at the car's glassROFL)
"shut up"


Damn man even I can't get over this either I keep watching it again and again and I still can't get enough ROFL it's like that convo from 2010 "GIVE ME MY KEYS" LOL I love how their friendship side still remains <33 and I wanna hear more of these casual convos :|

The following 1 member(s) liked the above post:

Sanju_

SharabiPirate IF-Sizzlerz
SharabiPirate
SharabiPirate

Joined: 23 January 2013
Posts: 13405

Posted: 08 April 2013 at 4:32pm | IP Logged
Happy wedding anniversary to 1 of my favourite couple, wish you the best..Big smileBig smile

The following 2 member(s) liked the above post:

Sanju_mcdreamy.

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28180

Posted: 08 April 2013 at 4:33pm | IP Logged
Originally posted by Sanju_

Originally posted by GoldenSkies

LOL I was just about to say that too SBS is like our family channel too now our one and only true hope LOL ahh how I love them <33

SBS has been getting too much of our love lately and they so deserve it lol


LOL IDT we've ever praised SBS this much until now ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Sanju_

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28180

Posted: 08 April 2013 at 4:45pm | IP Logged
Oh god I'm so tired now so I'mma go sleep and come in the morning good night Sanju if you're still here <33

The following 1 member(s) liked the above post:

Sanju_

Sanju_ IF-Sizzlerz
Sanju_
Sanju_

Joined: 01 October 2008
Posts: 24797

Posted: 08 April 2013 at 4:50pm | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Oh god I'm so tired now so I'mma go sleep and come in the morning good night Sanju if you're still here <33
sorry rosh I had to go away without telling you

The following 1 member(s) liked the above post:

mcdreamy.

Sanju_ IF-Sizzlerz
Sanju_
Sanju_

Joined: 01 October 2008
Posts: 24797

Posted: 08 April 2013 at 4:51pm | IP Logged
haha she called his act of deliberatively spoiling food "babyish" lol...okay you have a good sleep...I also have stuffs to do..wanted to reach at least the 100 pages so it's good hehe

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen~Destined2Luv786~ThePowerCouple:KaJen

2 3 4 5 6 7 ... 128 129

Author: KaJenAT.   Replies: 1025   Views: 25510

KaJenAT. 1025 25510 05 September 2012 at 8:28pm by SleepingBeauty.
KaJen~Destined2Luv739~ Zehreele KaJen (;

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: KaJenAT.   Replies: 1145   Views: 28582

KaJenAT. 1145 28582 22 May 2012 at 5:57am by sjain
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: soundsofcedar   Replies: 1178   Views: 42110

soundsofcedar 1178 42110 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: gia.khan   Replies: 1164   Views: 39722

gia.khan 1164 39722 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: anitamalik   Replies: 1164   Views: 42501

anitamalik 1164 42501 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index