Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

happy 1st marriage anniversary kajen. (Page 262)

blessing-beauty IF-Addictz
blessing-beauty
blessing-beauty

Joined: 19 February 2009
Posts: 79314

Posted: 09 April 2013 at 8:39am | IP Logged
Originally posted by -tehreem-

Originally posted by blessing-beauty

Is tehree here ?
I am !!

tera statuss ki reason msgs karROFL

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28179

Posted: 09 April 2013 at 8:39am | IP Logged
Originally posted by kajen_hamesha

Originally posted by -tehreem-

Meine toh simple sa SMFK use kia hai ROFL it's not that much y'know 

F BHI ITNA SIIMPLE NAHI HAI ROFL most people just ask for T i mean the lowest T ROFLROFL


Exactly most people want the lowest T so it should be that but I can't help think of the highest T when you say that ROFL


Edited by GoldenSkies - 09 April 2013 at 8:39am

The following 1 member(s) liked the above post:

-Swetha-

-tehreem- IF-Sizzlerz
-tehreem-
-tehreem-

Joined: 06 January 2007
Posts: 23231

Posted: 09 April 2013 at 8:40am | IP Logged
Originally posted by kajen_hamesha

Originally posted by -tehreem-

I am not sure tho ROFL

are you SAYING SHE DOESN'T LIKE ME OuchShocked
No no I am not saying that LOL
-tehreem- IF-Sizzlerz
-tehreem-
-tehreem-

Joined: 06 January 2007
Posts: 23231

Posted: 09 April 2013 at 8:42am | IP Logged
Originally posted by blessing-beauty

Originally posted by -tehreem-

Originally posted by blessing-beauty

Is tehree here ?
I am !!

tera statuss ki reason msgs karROFL
I found it on phone so idk where it is now 
blessing-beauty IF-Addictz
blessing-beauty
blessing-beauty

Joined: 19 February 2009
Posts: 79314

Posted: 09 April 2013 at 8:43am | IP Logged
Originally posted by -tehreem-

I found it on phone so idk where it is now 

chk phone ka historyLOLLOLLOL
mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28179

Posted: 09 April 2013 at 8:44am | IP Logged
Originally posted by blessing-beauty

Originally posted by -tehreem-

I found it on phone so idk where it is now 

chk phone ka historyLOLLOLLOL


I don't get that you found the reason of your status on your phone kyaaa Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

-Swetha-

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28179

Posted: 09 April 2013 at 8:45am | IP Logged
Oh nvm LOL
SleepingBeauty. IF-Stunnerz
SleepingBeauty.
SleepingBeauty.

Joined: 15 September 2010
Posts: 26657

Posted: 09 April 2013 at 8:52am | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Originally posted by SleepingBeauty.

Rosh, i think i know what you are talking about in that pic << hint : TOTALLY DIRTY Stern Smile I JUST SAW THAT PIC AND I AM NOT SURE IF YOU THINKING THAT BUT YEAH TOTALLY DIRTY ROFL


ROFFFLL msg me ROFLROFL
Lmfaoo i can't! ITS TOO DIRTY! I am blushing even thinking that!

The following 1 member(s) liked the above post:

-Swetha-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen~Destined2Luv786~ThePowerCouple:KaJen

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1195   Views: 24722

KaJenAT. 1195 24722 05 September 2012 at 8:32pm by hosanna..
KaJen~Destined2Luv739~ Zehreele KaJen (;

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1196   Views: 27384

KaJenAT. 1196 27384 22 May 2012 at 5:57am by sjain
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: soundsofcedar   Replies: 1199   Views: 40415

soundsofcedar 1199 40415 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1194   Views: 38169

gia.khan 1194 38169 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: anitamalik   Replies: 1183   Views: 40390

anitamalik 1183 40390 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index