Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

happy 1st marriage anniversary kajen. (Page 243)

SleepingBeauty. IF-Stunnerz
SleepingBeauty.
SleepingBeauty.

Joined: 15 September 2010
Posts: 26657

Posted: 09 April 2013 at 7:38am | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

"The first thing she does is goes to the loo
and then says ILY to me .. But the bathroom comes first toh aap samajh
sakte hain meri importance kya hogi uski life me" ROFFFLLL he's such a
NAUTANKIII ahh so cute man <3 but haye that's my first destination too
the bathroom LOL "Subah sabse pehle woh mujhey dekhta hai aur smile
karta and hi kisses me" <33 SERIOUSLY man yeh dono kahin Romeo and
Juliet toh nahi the pichle janam mein or they just walked out of a
fairytale /sigh

OMG HE IS JEALOUS OF HIS BATHROOM ROFL

StinsonIsHere IF-Sizzlerz
StinsonIsHere
StinsonIsHere

Joined: 11 May 2009
Posts: 19432

Posted: 09 April 2013 at 7:39am | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Originally posted by Accio_kajen

I know Karan's bad habit! Mostly jo main soch rahi hu wohi hai Embarrassed


Please enlighten us with your knowledge Smile

khana plate me dene wali ki baat nahi kar rahi thi Jen for sureBig smile
mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 09 April 2013 at 7:39am | IP Logged
Originally posted by Accio_kajen

Originally posted by GoldenSkies

Originally posted by Accio_kajen

I know Karan's bad habit! Mostly jo main soch rahi hu wohi hai Embarrassed


Please enlighten us with your knowledge Smile

I can't say here Embarrassed


MSG kar psht :|
chainreaction. IF-Stunnerz
chainreaction.
chainreaction.

Joined: 11 May 2011
Posts: 39124

Posted: 09 April 2013 at 7:39am | IP Logged
I AM NOT KAJEN KA ADOPTED BACCHA wth Shocked i am their real baccha you PHOOL

LOL HEYYY aarti
-Sneha16- IF-Sizzlerz
-Sneha16-
-Sneha16-

Joined: 15 September 2009
Posts: 11505

Posted: 09 April 2013 at 7:39am | IP Logged
I love u KaJen <3
mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 09 April 2013 at 7:40am | IP Logged
Originally posted by kajen


When I was watching the intv again I was like..ye apology kahi iss liye toh nahi ki Karan is such a big mouth (Read: Bed pe idhar udhar..Pata nahi kidhar kidhar ROFL) ...Jokes apart, the apology was really sweet...I felt like giving him a bear hugHug


LOL yeah that's true he has a big mouth and is so straight-forward ROFLROFL I really wanna know what it was now Ouch
-Sneha16- IF-Sizzlerz
-Sneha16-
-Sneha16-

Joined: 15 September 2009
Posts: 11505

Posted: 09 April 2013 at 7:40am | IP Logged
I wanna Hug KaJen 
StinsonIsHere IF-Sizzlerz
StinsonIsHere
StinsonIsHere

Joined: 11 May 2009
Posts: 19432

Posted: 09 April 2013 at 7:41am | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Originally posted by kajen


HAHAHAHA! My Maa is like Why are u always on ur phone..and Sometimes when she tries going through my phone...I'm like "Leave that..Maa" *I run like a ninja to get hold of my phoneROFL* And she says...You can see my phone..I never say anything..Mom hi to hu..ROFL


OMG ditto ditto ditto ROFL we have another similarity ROFL me running like a ninja to get my phone is like an everyday occurrence I even know my maa's all accounts passwords and she's like why do you never tell me yours ROFL

HAHAHAHA Hug Another similarityLOL  I always keep mum after my mom says Why don't i let her touch my phone...ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

mcdreamy.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen~Destined2Luv786~ThePowerCouple:KaJen

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1195   Views: 24354

KaJenAT. 1195 24354 05 September 2012 at 8:32pm by hosanna..
KaJen~Destined2Luv739~ Zehreele KaJen (;

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1196   Views: 26883

KaJenAT. 1196 26883 22 May 2012 at 5:57am by sjain
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: soundsofcedar   Replies: 1199   Views: 39588

soundsofcedar 1199 39588 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1194   Views: 37219

gia.khan 1194 37219 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: anitamalik   Replies: 1183   Views: 39321

anitamalik 1183 39321 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index