Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

happy 1st marriage anniversary kajen. (Page 241)

chainreaction. IF-Stunnerz
chainreaction.
chainreaction.

Joined: 11 May 2011
Posts: 39124

Posted: 09 April 2013 at 7:35am | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies



omg omg omg this song is LOVEEE Stern Smile

AND SO TRUE

SleepingBeauty. IF-Stunnerz
SleepingBeauty.
SleepingBeauty.

Joined: 15 September 2010
Posts: 26657

Posted: 09 April 2013 at 7:35am | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

He got asked what he wanted for dahej and he
said no "MUJHEY SIRF AAPKI BETI CHAHIYE" <33 OMGGG ABABSBAHSHSG THAT
IS SOOO :') why can't there be more Karan's in the world :|

OMG I AM GONNA SEND MY FUTURE HUSBAND TO HIM FOR TRAINING :|
mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 09 April 2013 at 7:35am | IP Logged
Originally posted by kajen


HAHAHAHA! My Maa is like Why are u always on ur phone..and Sometimes when she tries going through my phone...I'm like "Leave that..Maa" *I run like a ninja to get hold of my phoneROFL* And she says...You can see my phone..I never say anything..Mom hi to hu..ROFL


OMG ditto ditto ditto ROFL we have another similarity ROFL me running like a ninja to get my phone is like an everyday occurrence I even know my maa's all accounts passwords and she's like why do you never tell me yours ROFL


Edited by GoldenSkies - 09 April 2013 at 7:35am
JhakaasAccio IF-Sizzlerz
JhakaasAccio
JhakaasAccio

Joined: 18 April 2012
Posts: 12001

Posted: 09 April 2013 at 7:35am | IP Logged
I know Karan's bad habit! Mostly jo main soch rahi hu wohi hai Embarrassed
chainreaction. IF-Stunnerz
chainreaction.
chainreaction.

Joined: 11 May 2011
Posts: 39124

Posted: 09 April 2013 at 7:36am | IP Logged
Originally posted by Accio_kajen


Noo we're talking about your brothers &/or sisters LOL


HOW CAN MY BROTHERS OR SISTERS pop out if i havent popped out yet Shocked
mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 09 April 2013 at 7:36am | IP Logged
Originally posted by Accio_kajen

I know Karan's bad habit! Mostly jo main soch rahi hu wohi hai Embarrassed


Please enlighten us with your knowledge Smile
kandygrover Goldie
kandygrover
kandygrover

Joined: 03 July 2012
Posts: 1597

Posted: 09 April 2013 at 7:36am | IP Logged
Happy Anniversay Kajen:)

The following 1 member(s) liked the above post:

mcdreamy.

JhakaasAccio IF-Sizzlerz
JhakaasAccio
JhakaasAccio

Joined: 18 April 2012
Posts: 12001

Posted: 09 April 2013 at 7:37am | IP Logged
Originally posted by kajen


When I was watching the intv again I was like..ye apology kahi iss liye toh nahi ki Karan is such a big mouth (Read: Bed pe idhar udhar..Pata nahi kidhar kidhar ROFL) ...Jokes apart, the apology was really sweet...I felt like giving him a bear hugHug

You just need a mauka to hug Karan Ermm
And Apology bed ke liye hi hogi pakka & I am sure aaj ke interview ke baad aur apologies deni padengiROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen~Destined2Luv786~ThePowerCouple:KaJen

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1195   Views: 24343

KaJenAT. 1195 24343 05 September 2012 at 8:32pm by hosanna..
KaJen~Destined2Luv739~ Zehreele KaJen (;

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1196   Views: 26877

KaJenAT. 1196 26877 22 May 2012 at 5:57am by sjain
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: soundsofcedar   Replies: 1199   Views: 39575

soundsofcedar 1199 39575 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1194   Views: 37210

gia.khan 1194 37210 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: anitamalik   Replies: 1183   Views: 39311

anitamalik 1183 39311 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index