Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

happy 1st marriage anniversary kajen. (Page 231)

mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 09 April 2013 at 7:13am | IP Logged
And I JUST LOVEE how he so proudly boasts about marrying her FIRST TIME ONSCREEN LOOOL <3 "First marriage with Jenny onscreen and LAST offscreen :') Ameen and god bless them <3

The following 2 member(s) liked the above post:

awesomeabditory.

abditory. IF-Stunnerz
abditory.
abditory.

Joined: 16 April 2012
Posts: 35928

Posted: 09 April 2013 at 7:13am | IP Logged
sTACKING AVIS IS SO Thumbs Down
StinsonIsHere IF-Sizzlerz
StinsonIsHere
StinsonIsHere

Joined: 11 May 2009
Posts: 19840

Posted: 09 April 2013 at 7:13am | IP Logged
Originally posted by Salwa_Mehrin

GHATYA SA BROWN PANI KA BOTTLE

DAHEJ MAIN MILA
ROFLROFLROFL

Lemme just write the best line "Mujhe bas aapki beti chahiye"Embarrassed aur mujhe sirf KaJen junior chahiye abhiROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

ShrutiRainaabditory.

SleepingBeauty. IF-Stunnerz
SleepingBeauty.
SleepingBeauty.

Joined: 15 September 2010
Posts: 26657

Posted: 09 April 2013 at 7:13am | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

Originally posted by kajen

Kapde pasand hi nahi hai - KSG in Memory loss wala interview ROFL


ROFFLL Armaan told her to wear skirts but Karan is opposite ROFL WAH
ROFL
mcdreamy. IF-Stunnerz
mcdreamy.
mcdreamy.

Joined: 10 July 2011
Posts: 28349

Posted: 09 April 2013 at 7:14am | IP Logged
Originally posted by kajen


I was like...WTH Karan..not again..My dimag is already ganda...don't make me use ganda wala part againROFL


They have forever decided to rape our minds Stern SmileROFL Besharam couple ke besharam fans << I'll still take that label proudly Approve anything for KaJen EmbarrassedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

abditory.

abditory. IF-Stunnerz
abditory.
abditory.

Joined: 16 April 2012
Posts: 35928

Posted: 09 April 2013 at 7:14am | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies

And I JUST LOVEE how he so proudly boasts about marrying her FIRST TIME ONSCREEN LOOOL <3 "First marriage with Jenny onscreen and LAST offscreen :') Ameen and god bless them <3
" AMEEN "
_Manisha_ IF-Rockerz
_Manisha_
_Manisha_

Joined: 07 November 2011
Posts: 9111

Posted: 09 April 2013 at 7:15am | IP Logged
Blushing
StinsonIsHere IF-Sizzlerz
StinsonIsHere
StinsonIsHere

Joined: 11 May 2009
Posts: 19840

Posted: 09 April 2013 at 7:15am | IP Logged
Originally posted by GoldenSkies


Arre but opposite to sirf public me na...waise to "kapde nahi pasand" ROFL


Haha obv and now that reminds me Armaan was the same too LOL remember he getting all possessive about Riddhima when she was wearing a swimsuit EmbarrassedROFL
[/QUOTE]
Armaan was a big tym Nautanki ROFL He was like "ye kya pehna hai tumne"...Damn I wanna see KaJen like that...but usse pehle I wanna see Jen jealous...Please koi sundar ladki jaake Karan se flirt karo taaki Jen gets jealousROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

mcdreamy.abditory.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen~Destined2Luv786~ThePowerCouple:KaJen

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1195   Views: 24508

KaJenAT. 1195 24508 05 September 2012 at 8:32pm by hosanna..
KaJen~Destined2Luv739~ Zehreele KaJen (;

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: KaJenAT.   Replies: 1196   Views: 27062

KaJenAT. 1196 27062 22 May 2012 at 5:57am by sjain
KAJEN~Destined2Love502~HottiesInWhite-KaJen&Layout

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: soundsofcedar   Replies: 1199   Views: 39844

soundsofcedar 1199 39844 29 March 2011 at 9:31am by .Almaas.
KAJEN ~Destined2Love462~KaJen&LoveIsAllWeNeed

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: gia.khan   Replies: 1194   Views: 37460

gia.khan 1194 37460 15 February 2011 at 12:58pm by ammyridz600
KAJEN~Destined2Love451~KaJen&Kian-PicturePerfect!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: anitamalik   Replies: 1183   Views: 39616

anitamalik 1183 39616 05 February 2011 at 3:38am by swashbuckling

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index