Sports/Cricket

India-Forums

   
Sports/Cricket
Sports/Cricket

IPL 2013 Fever -Punjab vs Chennai - Live Talk (Page 270)

-Dhoop- IF-Stunnerz
-Dhoop-
-Dhoop-

Joined: 28 February 2013
Posts: 33523

Posted: 10 April 2013 at 10:18am | IP Logged
Originally posted by -Nidz-

Originally posted by Srads

Originally posted by Anu-

Originally posted by RashamiFan

Originally posted by Anu-

Originally posted by -sweetgal19-

Originally posted by Ammy93

Hi..abhi..lol

Hi Amit !! CSK is playing awesomely na ?LOL

Anu,I think you're one o the few Punjab supporters todayTongueLOLBtw Hi ! Hug

M NOT supporting anyone today dont care who winsLOL




Mee too..LOLLOL

HIGH 5LOL thank god someone who is neutral like me

I'm neutral too...just want CSK to loose LOL

Worried abt ur team or jealous of CSK ROFL

Jealous of CSK... har baar cup leke chale jaate hai.. LOL

.Mohabbatein. IF-Stunnerz
.Mohabbatein.
.Mohabbatein.

Joined: 26 February 2012
Posts: 45573

Posted: 10 April 2013 at 10:18am | IP Logged
Originally posted by -Deepali-

Originally posted by -Rasmi24-

score kya hai?
Ab fursat Mili hai tujhe aane kiOuch
are I'm roaming in MF LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Deepali-

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 129493

Posted: 10 April 2013 at 10:18am | IP Logged
Originally posted by -Nidz-

Originally posted by Anu-

Originally posted by -Nidz-

 
Worried abt ur team or jealous of CSK ROFL

FYI MI is in top right now so we arent worried abt our eamCool
 
yea yea winning two matches wont get an bronze IPL trophy ROFL
 
 
 
 

n winning no matches yet gives u nothing in IPL too Wink
-Deepali- IF-Stunnerz
-Deepali-
-Deepali-

Joined: 18 November 2010
Posts: 31355

Posted: 10 April 2013 at 10:19am | IP Logged
Originally posted by -Rasmi24-

Originally posted by -Deepali-

Originally posted by -Rasmi24-

@deepali Hug


HugHugHug

Hug

btw u watched d epi kya?ROFL
no..Just watch the PrecapEmbarrassedROFL
JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 129493

Posted: 10 April 2013 at 10:19am | IP Logged
m outta here peace n i am gonna finger cross that CSK loose today 

The following 1 member(s) liked the above post:

Johny.S.Raj

Aloof. IF-Stunnerz
Aloof.
Aloof.

BollyCurry Visual Effects
Joined: 31 July 2011
Posts: 46893

Posted: 10 April 2013 at 10:20am | IP Logged
Originally posted by Anu-

Originally posted by -Nidz-

Originally posted by Anu-

Originally posted by -Nidz-

 
Worried abt ur team or jealous of CSK ROFL

FYI MI is in top right now so we arent worried abt our eamCool
 
yea yea winning two matches wont get an bronze IPL trophy ROFL
 
 
 
 

n winning no matches yet gives u nothing in IPL too Wink
 
Nw it seems ur dreaming ROFL
Johny.S.Raj IF-Sizzlerz
Johny.S.Raj
Johny.S.Raj

Joined: 16 March 2012
Posts: 14166

Posted: 10 April 2013 at 10:20am | IP Logged
Originally posted by Anu-


ahan yeah keep dreaming that

Abdul Kamal Has asked us to Dream Big and Dreams come true Anu 
-Deepali- IF-Stunnerz
-Deepali-
-Deepali-

Joined: 18 November 2010
Posts: 31355

Posted: 10 April 2013 at 10:21am | IP Logged
Originally posted by Anu-

m outta here peace n i am gonna finger cross that CSK loose today 
lagta Hai tujhe aaj yaha se sahi Salamat nahi Jana haiROFLROFLROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
IPL 5 Final - Kolkata vs Chennai - Live Discussion

2 3 4 5 6 7 ... 83 84

Author: Aahaana   Replies: 669   Views: 24947

Aahaana 669 24947 31 May 2012 at 7:41am by SilentSilver
Chennai super kings won

Author: anirudh123   Replies: 0   Views: 469

anirudh123 0 469 13 April 2012 at 12:36am by anirudh123
Chennai Super Kings fans

Author: munz.   Replies: 2   Views: 817

munz. 2 817 10 April 2011 at 3:06am by munz.
Chennai Vs. Bangalore IPL Score

Author: umi82990   Replies: 3   Views: 975

umi82990 3 975 22 May 2008 at 5:42am by Leo
delhi beat chennai!!!!

Author: sim_indian   Replies: 6   Views: 577

sim_indian 6 577 08 May 2008 at 1:03pm by umi82990

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sports/Cricket Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index