Na Bole Tum Na Maine Kuch Kaha Season 2

India-Forums

   
Na Bole Tum Na Maine Kuch Kaha Season 2
Na Bole Tum Na Maine Kuch Kaha Season 2

MMT: SUN Epi Discussion Thread 7/4 (Page 16)

Sunna_Deewani IF-Stunnerz
Sunna_Deewani
Sunna_Deewani

Joined: 18 March 2011
Posts: 27495

Posted: 07 April 2013 at 11:43am | IP Logged
Originally posted by Megher_Palok

Hello Ppl Hug

So whts trending on MMT now ?? Embarrassed


Hi Peu,

Megha's come hither look and some other stuff by few pplLOL

The following 5 member(s) liked the above post:

knrajiLeesanSenpooMegher_Palok-RadhaRani-

poojaluvnbt IF-Stunnerz
poojaluvnbt
poojaluvnbt

Joined: 16 June 2009
Posts: 40805

Posted: 07 April 2013 at 11:44am | IP Logged
hello peu darling

The following 3 member(s) liked the above post:

knrajiLeesanMegher_Palok

Leesan IF-Rockerz
Leesan
Leesan

Joined: 05 November 2011
Posts: 6957

Posted: 07 April 2013 at 11:45am | IP Logged
By Poo:"Yes Megha is seeing Mohan in new light now that she believes that his thoughts are revolving around her!!! Poor woman, now gotta try all her forgotten tactics to get his attention back! Embarrassed 40 is the new 20 for MM! Very true! Blushing"




Leesan:  well Poo, you know what they say about women in their forties!! Wink  Megha is just about ready for life's new experiences! WinkLucky fir her...and Mohan! Hope she still keeps a hairbrush , or two, very handy!! LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

dsgirlSenpoo-RadhaRani-

knraji IF-Dazzler
knraji
knraji

Joined: 07 November 2011
Posts: 3811

Posted: 07 April 2013 at 11:45am | IP Logged
Do u think Renu will get all suspicious about Megs with changed saree(and blouse too LOL) when she returns home
or
she would be busy with her New Bahurani...Aarthi...LOL

What answer will megs give for Nanhi?

The following 4 member(s) liked the above post:

Pravesh.PLeesandsgirl-RadhaRani-

Sunna_Deewani IF-Stunnerz
Sunna_Deewani
Sunna_Deewani

Joined: 18 March 2011
Posts: 27495

Posted: 07 April 2013 at 11:45am | IP Logged
Originally posted by dsgirl

Originally posted by poojaluvnbt

nahi poo mohan apne bag me megha ki ek saari blouse le aaya hoga. Bus usi nap ke banwata rehata hai

i said d same..

@subha - i guess i missed something..which pic are u talking abt Confused


This FB pic that i posted. Leesan said megha gave come hither look. I was asking if this was is it.


The following 3 member(s) liked the above post:

knrajiLeesandsgirl

-RadhaRani- IF-Stunnerz
-RadhaRani-
-RadhaRani-

Joined: 05 July 2011
Posts: 39999

Posted: 07 April 2013 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by Leesan



I'm ROFL!! You girls crack me up!! LOL   What a birthday present for our Monu!!! ROFL


that is not our present that monu's present for meghaWinkLOL MM's slogan ''we two our three child enough'' for MMLOL

we gave to MM birthday cakeTongue LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

knrajiLeesanSenpoo

dsgirl IF-Sizzlerz
dsgirl
dsgirl

Joined: 23 March 2012
Posts: 10610

Posted: 07 April 2013 at 11:46am | IP Logged
hi peu.. 

ohk everyone ..me gng...off to sleep..gud nyt!!

The following 2 member(s) liked the above post:

knraji-RadhaRani-

Senpoo IF-Sizzlerz
Senpoo
Senpoo

Joined: 23 July 2012
Posts: 24085

Posted: 07 April 2013 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by -MohanKiRaadha-

Originally posted by Senpoo

BTW What's the new promo? And what's the look Lee and Subha talking about? Enlighten me please! Wink


see this

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3522209

you didn't saw this promo?


Oh! Just now saw the promo! Oh then she is wearing the saree matching to her own blouse! Oh no!! All my balloons gone flat! LOL But how come she chose a saree from the Meera bag!!! OMG OMG Poor Megha trying to be Meera??!! ConfusedWacko I am going all mad!

The following 4 member(s) liked the above post:

Pravesh.PknrajiLeesan-RadhaRani-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
||NBTNMKK S-2 Introductions Thread||

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: -Fivr-   Replies: 137   Views: 12225

-Fivr- 137 12225 28 September 2013 at 9:11am by khush_nuzhat
NBT S2 TRP Thread| Season Finale TRP 1.7 (4 Day)

2 3 4 5 6 7 ... 113 114

Author: AkkiLuvsCOLORS   Replies: 904   Views: 54036

AkkiLuvsCOLORS 904 54036 19 September 2013 at 6:10am by AkkiLuvsCOLORS
Mirchi MADAM SEASON 2 AT THREAD #1

2 3 4 5 6 7 ... 52 53

Author: RightWingTroll   Replies: 416   Views: 22077

RightWingTroll 416 22077 04 August 2013 at 1:11pm by Vishalrx
MMT: Epi Discussion Thread 28/3

2 3 4 5 6 7 ... 72 73

Author: Hit.It.Miss   Replies: 576   Views: 21157

Hit.It.Miss 576 21157 29 March 2013 at 8:43am by jessiejay
MMT: Epi Discussion Thread 27/3 Happy Holi

2 3 4 5 6 7 ... 59 60

Author: -RadhaRani-   Replies: 477   Views: 17132

-RadhaRani- 477 17132 28 March 2013 at 8:02am by Megher_Palok

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Na Bole Tum Na Maine Kuch Kaha Season 2 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index