Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

Arshi OS: A night with Jr. Raizada (Page 23)

shivi.10rocks IF-Rockerz
shivi.10rocks
shivi.10rocks

Joined: 07 July 2012
Posts: 8244

Posted: 19 May 2013 at 10:22pm | IP Logged
Originally posted by _Roka_

<font size="4">wooowww i love it myn cutttooo</font>Big smile


<font size="4">eheheheheheeheee poor Arnieee</font>ROFLROFL



<font size="4">I can imageb his reaction it will be more like that LOLZ</font>

<font size="6">Let me kiLLL himDead</font>
<font size="6">
</font>

<font size="4">even ansh doesn't leave them kiss in peace</font>.CryCry

<font size="4">Ansh in Arnav's eyes lool</font>







omg its damn cute
ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

_Roka_rocking meenu

_Roka_ Goldie
_Roka_
_Roka_

Joined: 28 April 2012
Posts: 2194

Posted: 20 May 2013 at 4:02am | IP Logged
Originally posted by shivi.10rocks

Originally posted by _Roka_

<font size="4">wooowww i love it myn cutttooo</font>Big smile


<font size="4">eheheheheheeheee poor Arnieee</font>ROFLROFL



<font size="4">I can imageb his reaction it will be more like that LOLZ</font>

<font size="6">Let me kiLLL himDead</font>
<font size="6">
</font>

<font size="4">even ansh doesn't leave them kiss in peace</font>.CryCry

<font size="4">Ansh in Arnav's eyes lool</font>







omg its damn cute
ROFL

hahaha not more than u cutoo

The following 2 member(s) liked the above post:

rocking meenushivi.10rocks

shivi.10rocks IF-Rockerz
shivi.10rocks
shivi.10rocks

Joined: 07 July 2012
Posts: 8244

Posted: 20 May 2013 at 4:18am | IP Logged
Originally posted by _Roka_

Originally posted by shivi.10rocks

Originally posted by _Roka_

<font size="4">wooowww i love it myn cutttooo</font>Big smile


<font size="4">eheheheheheeheee poor Arnieee</font>ROFLROFL



<font size="4">I can imageb his reaction it will be more like that LOLZ</font>

<font size="6">Let me kiLLL himDead</font>
<font size="6">
</font>

<font size="4">even ansh doesn't leave them kiss in peace</font>.CryCry

<font size="4">Ansh in Arnav's eyes lool</font>







omg its damn cute
ROFL


hahaha not more than u cutoo


really?
me blushng nw



luv u :*

The following 2 member(s) liked the above post:

_Roka_rocking meenu

_Roka_ Goldie
_Roka_
_Roka_

Joined: 28 April 2012
Posts: 2194

Posted: 20 May 2013 at 4:23am | IP Logged
Originally posted by shivi.10rocks

Originally posted by _Roka_

Originally posted by shivi.10rocks

Originally posted by _Roka_

<font size="4">wooowww i love it myn cutttooo</font>Big smile


<font size="4">eheheheheheeheee poor Arnieee</font>ROFLROFL



<font size="4">I can imageb his reaction it will be more like that LOLZ</font>

<font size="6">Let me kiLLL himDead</font>
<font size="6">
</font>

<font size="4">even ansh doesn't leave them kiss in peace</font>.CryCry

<font size="4">Ansh in Arnav's eyes lool</font>







omg its damn cute
ROFL


hahaha not more than u cutoo


really?
me blushng nw



luv u :*


ya ryt miss shy :p

i love u 2Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

rocking meenushivi.10rocks

Khushi_Sarun IF-Dazzler
Khushi_Sarun
Khushi_Sarun

Joined: 30 August 2012
Posts: 3899

Posted: 29 June 2013 at 12:20pm | IP Logged
First of all a big sorry for commenting this late on your OS... You know me and my lazy habits... Sorry kaan pakad ke sweetu...
Coming to the OS...
OMG it was wow just amazing...
Poor arnav trying to kiss khushi but was interrupted by Ansh the devil in form of a cute little boy...
Oho first he interrupted their kiss and then he wanted to sleep with them... Bechara arnav "Saare sapne kahin kho gaye"LOL
And Samosaji was the best... ROFL... I just love NK even though he was not their in the update I felt him in that samosaji... 
And ansh's question were awesome... Poor arshi...
And I am damn sure arshi's son is going to be the naughtiest and smartest... 

All and all amazing update sweetu... Totally loved it... Keep writting baby... 

The following 2 member(s) liked the above post:

rocking meenushivi.10rocks

star_fan1 IF-Rockerz
star_fan1
star_fan1

Joined: 18 March 2012
Posts: 9481

Posted: 03 July 2013 at 11:27am | IP Logged
its really nice and lovely update
loved it too much
mostly that "Samosaji"
and loved the possessive Arnav
may i get other os like that

The following 2 member(s) liked the above post:

rocking meenushivi.10rocks

XBosyX Goldie
XBosyX
XBosyX

Joined: 12 June 2012
Posts: 1373

Posted: 11 July 2013 at 5:00pm | IP Logged
when i first read the os name A night with Jr.
Raizada i thought it will be Arshi's son

but it was payash'son

and that was so cute

aww khushi is pregnant

poor ASR get disturb everytime have a moment with his love

hahaha ansh say that it's bad to distrub his
parents in night and it's ok for arshi ... arnav's reaction

arnav is "Samosaji" Ouch ROFL

and ansh wants khushi his girl friend becareful
arnav Ouch

and then when he start to ask his question aboutkhushi's tummy and how she get the baby what they should tell him Embarrassed ROFL

and he want get a baby LOL

that was amazing and funny os Clap

loved it

thnxxx 4 the link dear

Edited by Bosy_Saeed - 11 July 2013 at 5:20pm

The following 2 member(s) liked the above post:

rocking meenushivi.10rocks

GAURI29 IF-Rockerz
GAURI29
GAURI29

Joined: 14 May 2012
Posts: 5430

Posted: 12 August 2013 at 11:24am | IP Logged
beautiful...

The following 1 member(s) liked the above post:

shivi.10rocks

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Arshi FF: Zindagi of Arshi - THREAD 2- Pg: 1

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

Author: daljeet   Replies: 1231   Views: 270397

daljeet 1231 270397 29 July 2016 at 10:06pm by Rashmihayat
ARSHI t.s.-Night After Their First Night *Cmplete*

2 3 4 5 6 7 ... 28 29

Author: kuts   Replies: 229   Views: 46999

kuts 229 46999 12 February 2016 at 10:25am by -Chipper-Treat-
Raizada and Sons [6] - Link to thread 7/Pg155

2 3 4 5 6 7 ... 154 155

Author: Kalyaani   Replies: 1234   Views: 112907

Kalyaani 1234 112907 02 December 2013 at 7:29pm by ShikhaKhushi
IPKKND2 Th2 FF Pt32 Contract marr secret out

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

Author: jasminerahul   Replies: 1224   Views: 99334

jasminerahul 1224 99334 23 June 2013 at 3:48am by mishti_17
NEW OS:A Night to Love, A night to Lose(pt4,pg-24)

2 3 4 5 6 7 ... 29 30

Author: ..tora.tangled.   Replies: 235   Views: 45464

..tora.tangled. 235 45464 16 April 2013 at 8:45am by crazzychips

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index