Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

Bechaare kriyam!!...:P

OneLove_S.W Goldie
OneLove_S.W
OneLove_S.W

Joined: 20 April 2012
Posts: 2117

Posted: 07 April 2013 at 2:19am | IP Logged
Mujhe yeh toh pata tha ki bestfriends ke thoughts ke jaise hote hain and usually choices bhi...yeh nahi pata tha ki unke parents ke bhi ek hi thoughts honge!!...Tongue

Smriti aut swayam ke dad dono ne kya hitler se training li thi ya HOW TO STOP UR KID FROM ACHIEVING HIS/HER DREAMS ki koi book padi thi...LOL...ya shayad dono ke dono kumb ke mile mein bichde huye bhai behen hain...

Gosh palki dono bestfriends ke parents ko itna ANTI-DANCE kyun banaya??...i mean dance is a very great option right!!...

Ek aur poiny aagaya y kriyam are bestfriends dono ek dusre ke dukh dard ko samajh sakte hain!!..kyunki dono ke mom/dad hitler se kam nahi...

The following 29 member(s) liked the above post:

Lawrentian_214bumblebeelunaskreyamaliha_khankriyaansh.reyam._Molly_.8JSmileyFace8JArsha_ArshiHidden_EmotionsSilentPoettashug9enrique305smileysmi__anonymous__flirteyedkrasforeverArShiDelena_bellaSwan_--Kshitz--MrsChandlerBing--Rose--Kanchi..Legilimens.Pihu.k11swathi_swaroncscsBorn2DanceSuni1986-spongy-

bumblebeeluna Groupbie
bumblebeeluna
bumblebeeluna

Joined: 11 October 2012
Posts: 97

Posted: 07 April 2013 at 2:27am | IP Logged
HAHAHAH This post me made me LAUGH ! LOL
I didn't think anything relating to parents/kids problems would make me laugh, but this did !

I do believe that although the parents have similar thoughts, their reasons for such thoughts are different. 
Where as Kriya's mom had problem with dancing b/c of some backstory of hers, Papa Shekhawat doesn't like dancing, because HE himself could not EXCEL in it. 
Thus, by default making dancing as some useless talent and an unfit career choice !! 
 
This was just my take on their views ;p haha 

Enjoy !! 

The following 3 member(s) liked the above post:

OneLove_S.Wtashug9Hidden_Emotions

-spongy- IF-Stunnerz
-spongy-
-spongy-

Joined: 20 September 2012
Posts: 43053

Posted: 07 April 2013 at 2:32am | IP Logged
this post was really amazing...
it was so nice...  Smile
bt yaar seriuosly in dono woh anti-dance buk padi hain kya ROFL
ya phir itler sey training... ROFL

wish ki aaj KRIYAM hote toh dono ek dusre ka dard samajh paate... Cry
missing KRIYAM  Cry
missing KRIYAANSH   Cry
missing KRISHA...   Cry
missing our DIVA...  Cry

The following 6 member(s) liked the above post:

SB98994tashug9Hidden_EmotionsOneLove_S.WKanchi....DamonCrazy..

--Rose-- IF-Rockerz
--Rose--
--Rose--

Joined: 04 August 2011
Posts: 6086

Posted: 07 April 2013 at 3:07am | IP Logged
ROFL You r right:-)...
Pihu.k11 IF-Rockerz
Pihu.k11
Pihu.k11

Joined: 09 August 2012
Posts: 7708

Posted: 07 April 2013 at 3:14am | IP Logged
True dat LOL LOL

Whn dis track started.. Same thots covered my mind.. Evn othr day I wrote.. M gonna imagine kriya along wid swayam at swayam's place(present).. Dis way wud c journey of kriya.. Along wid swayam.. Sounds stupid.. But m really gonna do dis Embarrassed LOL

Kriyam Heart
flirteyed IF-Dazzler
flirteyed
flirteyed

Joined: 13 June 2012
Posts: 4068

Posted: 07 April 2013 at 3:47am | IP Logged
Oh shit missing kriyam again :'(
Bdw nice post :D

The following 1 member(s) liked the above post:

cscs

tashug9 Goldie
tashug9
tashug9

Joined: 02 November 2012
Posts: 1855

Posted: 07 April 2013 at 3:59am | IP Logged
nice observationLOL


MrsChandlerBing IF-Rockerz
MrsChandlerBing
MrsChandlerBing

Joined: 13 December 2012
Posts: 8893

Posted: 07 April 2013 at 4:01am | IP Logged
ROFL
So true ... I miss KRIYAM Day Dreaming

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Proud 2 b a kriyam fan...:D

2 3 4

Author: OneLove_S.W   Replies: 26   Views: 1933

OneLove_S.W 26 1933 15 June 2013 at 12:18am by angel_kriyaansh
Readers of os kriyam - Life is a puzzle

2 3

Author: princessSonia   Replies: 18   Views: 1563

princessSonia 18 1563 08 January 2013 at 1:03am by ---Shailu---
OS: KriYam V/S ShaRey |||

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: kittu_arsha   Replies: 85   Views: 6491

kittu_arsha 85 6491 01 January 2013 at 1:32pm by kittu_arsha
What we have :KriYam OS

2 3

Author: kreya_dance   Replies: 23   Views: 4004

kreya_dance 23 4004 09 November 2012 at 11:52pm by agreatperhaps
kriyam v/s sharey v/s reyam

2 3

Author: parls   Replies: 16   Views: 1672

parls 16 1672 31 October 2012 at 3:44am by enrique

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index