Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

India-Forums

   
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain
Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

*|[KryRan/ViRika]AT#61-Tum Hi Ho |* (Page 62)

Kanwal_chohan IF-Rockerz
Kanwal_chohan
Kanwal_chohan

Joined: 17 March 2012
Posts: 6079

Posted: 07 April 2013 at 1:00pm | IP Logged
@natasha karina aashima and tanvi are after me please don't join them

Natasha137 IF-Rockerz
Natasha137
Natasha137

Joined: 24 July 2011
Posts: 8017

Posted: 07 April 2013 at 1:01pm | IP Logged
@kanwal
Now you go! giving you the last warningAngry
@kitkat
Yea!I'll drink her blood LOL
LuvArTi4ever IF-Rockerz
LuvArTi4ever
LuvArTi4ever

Joined: 15 November 2012
Posts: 8803

Posted: 07 April 2013 at 1:01pm | IP Logged
Originally posted by Kanwal_chohan

@natasha karina aashima and tanvi are after me please don't join them
Kanwal u should take rest
Kanwal_chohan IF-Rockerz
Kanwal_chohan
Kanwal_chohan

Joined: 17 March 2012
Posts: 6079

Posted: 07 April 2013 at 1:03pm | IP Logged
@natasha im staying right here ROFL
.Tanvi. IF-Rockerz
.Tanvi.
.Tanvi.

Joined: 09 February 2013
Posts: 6154

Posted: 07 April 2013 at 1:04pm | IP Logged
BFji you wont! You will rock the test!
Kanwal_chohan IF-Rockerz
Kanwal_chohan
Kanwal_chohan

Joined: 17 March 2012
Posts: 6079

Posted: 07 April 2013 at 1:04pm | IP Logged
Originally posted by kinnzy

Originally posted by Kanwal_chohan

@natasha karina aashima and tanvi are after me please don't join them

<div></div>Kanwal u should take rest
kiran not you to Cry
Natasha137 IF-Rockerz
Natasha137
Natasha137

Joined: 24 July 2011
Posts: 8017

Posted: 07 April 2013 at 1:04pm | IP Logged
Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Natasha137

Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Natasha137

Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Natasha137

Originally posted by -ayeshabfd-

@Natasha, Shush, he's mine.Angry Wanna have a cat fight over him?LOL
Yup sure!LOL can do anything for himDay Dreaming
 
Okay, bring it on!LOL
Yeah!! so tacker he is mine! Don't you ever dare to imagine him even AngryAngryAngryOtherwise I'll do you inLOL
 
I'll imagine him where and when ever I want to. What you going to do. Huh? Huh?
I'll do you in,will drink your bloodEvil Smile by the way which blood group do you 've?LOL
 
I don't have blood, I'm abnormal.. Muwahahaha
LOLAbnormal then you need to go somewhere else..far from this earth ..you're not a human beingLOL
Natasha137 IF-Rockerz
Natasha137
Natasha137

Joined: 24 July 2011
Posts: 8017

Posted: 07 April 2013 at 1:05pm | IP Logged
Originally posted by Kanwal_chohan

@natasha im staying right here ROFL
em not talking to youAngry

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Virika Ke Pyaar Da Dhabba Virika OS

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

Author: kamu_zainaddict   Replies: 282   Views: 62160

kamu_zainaddict 282 62160 22 April 2015 at 5:50am by Shrutikryan
Weekend Treat 4 Virika Lovers- Virika OS!!!!

2 3 4 5

Author: Amii90   Replies: 35   Views: 15513

Amii90 35 15513 19 May 2014 at 11:18am by Petal.28
Virika Virika Virika...

2 3

Author: KtYammie13   Replies: 22   Views: 4961

KtYammie13 22 4961 20 June 2013 at 10:29am by _Maggie_
u r lucky virika fans coming virika scene

Author: harininaidu   Replies: 3   Views: 2064

harininaidu 3 2064 15 June 2013 at 4:05am by amni
Virika...Virika...Virika

2 3

Author: arjunadisidpari   Replies: 22   Views: 4282

arjunadisidpari 22 4282 23 May 2013 at 12:26am by fathimasifa

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index