Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

FF: Mangalpur Madness #1 - Link to #2 on pg 1 (Page 77)

goingreen IF-Dazzler
goingreen
goingreen

Joined: 06 April 2012
Posts: 3638

Posted: 19 May 2013 at 4:21am | IP Logged
Originally posted by Enchantress

Listen that was really not done...Disapprove I just asked for a kiss.. *Pouting* And, you not only bought a knock but Maryam has to barge inside too.. well, that was good.. There position must have been a must watch event..LOLI could imagine Asad's smirk.. Oh, love him doing that.. 

Is zoya again helping the bride to run away... Na I don't think so... But, this is mangalpur part2 then.. Still , I don't think every girl in mangalpur has an hobby of eloping on her wedding day.. But, then.. I don't know.. You better update soon.

Wese, you really update faster and I love you for that,, And, off course you are forgiven for bringing a knock before there kiss.. You just have to make up it.. I really want them to romance.. LOL Oh, how much I want to lock them in a room...LOL

Continue soon!!

Dee


Haha I will make up for it eventually! Don't throw eggs at me just yet :p

goingreen IF-Dazzler
goingreen
goingreen

Joined: 06 April 2012
Posts: 3638

Posted: 19 May 2013 at 4:26am | IP Logged
Originally posted by ApurvaLovesARVI

Hopefully this time aisa na ho!..I don't want another jinda burial of Zoya..Loved you Update...and the previous one wasEmbarrassedehh!!
 
Do Update soon!
P.s. can you PM me!
 
And do you have any Index?


Hello! Are you a new reader? Glad you enjoyed it (: About PMs, sorry but I don't send out PMs, because my updates are frequent enough don't worry. And this is actually just my second attempt at writing something haha so no I don't have an index. I've only written an OS before this, and this is the link if you wanna read it: http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3514021
goingreen IF-Dazzler
goingreen
goingreen

Joined: 06 April 2012
Posts: 3638

Posted: 19 May 2013 at 4:27am | IP Logged
Originally posted by SnigdhaGautam

I just love you for your quick it just keeps d reader hooked on with story unlike d others Wer u lose d track!! Awesome!!


Yeah that's the whole point haha so you guys don't need to re-read and refresh your memory or whatever hahaha. Glad you like it (:
friendsall IF-Dazzler
friendsall
friendsall

Joined: 04 August 2010
Posts: 2530

Posted: 19 May 2013 at 4:29am | IP Logged
Thks for d lovely n quick updt!!
Zo zo zo! wat she s upto!

The following 1 member(s) liked the above post:

goingreen

Asyalover IF-Dazzler
Asyalover
Asyalover

Joined: 26 February 2012
Posts: 3393

Posted: 19 May 2013 at 4:31am | IP Logged
haha...even i thought same as asad when he didnt find zoya...but i hope she is not in mehnaaz disguised ...cont soon 

The following 1 member(s) liked the above post:

goingreen

blessed4 IF-Dazzler
blessed4
blessed4

Joined: 21 February 2010
Posts: 3040

Posted: 19 May 2013 at 4:58am | IP Logged
Omg . Please no more musibat

The following 1 member(s) liked the above post:

goingreen

Illo Senior Member
Illo
Illo

Joined: 12 March 2013
Posts: 410

Posted: 19 May 2013 at 6:32am | IP Logged
Great update!! but why did you have to stop there!!Ouch
I doubt that Zoya would have to take a drastic step like that again cause from your previous updates it looked like Mehnaaz was happy.. I'm sure Zoya's just taking revenge for teasing her this morning TongueLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

goingreen

pixie_n IF-Rockerz
pixie_n
pixie_n

Joined: 07 October 2010
Posts: 6766

Posted: 19 May 2013 at 7:28am | IP Logged
you are the best! <3 I read this ff two days back and I just adored it..and tabse whenever I check in a hope for an update.i get one! I love u for ur super fast updates! dis ff is so exciting u noe ; )
 
haw phir se dulhan bhagadegi zoya kya?ROFL eagerly waiting :P

The following 1 member(s) liked the above post:

goingreen

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Off-Screen Mangalpur Pics - Asad Zoya

2 3

Author: hirie   Replies: 22   Views: 17764

hirie 22 17764 24 July 2013 at 12:11pm by DiVirgo
wow...mangalpur asad back!!!!

Author: romy   Replies: 8   Views: 3095

romy 8 3095 08 March 2013 at 5:01am by ash28
JOURNEY TO MANGALPUR????

Author: Cherry_KSG   Replies: 9   Views: 1244

Cherry_KSG 9 1244 14 February 2013 at 11:23am by Sunshine Girl
Mangalpur Maniacs at Nikhats wedding?

Author: ChurailMukhi   Replies: 9   Views: 1719

ChurailMukhi 9 1719 27 January 2013 at 1:53pm by ChurailMukhi
Mangalpur Hum Agayee!! *Some Caps* = Fun Post

2 3 4

Author: MisHumptyDumpty   Replies: 25   Views: 3558

MisHumptyDumpty 25 3558 26 January 2013 at 7:55am by MisHumptyDumpty

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index