Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

OMG Firoz in DMG?? (Page 2)

exoLarmy IF-Rockerz
exoLarmy
exoLarmy

Joined: 26 November 2011
Posts: 9371

Posted: 06 April 2013 at 4:25am | IP Logged
LOOOL have to say what a great post hehe!!

And i rememeber that episode!! I miss dmg so much tbh!!

Thnks for sharing. X

..vidhi.. IF-Sizzlerz
..vidhi..
..vidhi..

Joined: 02 January 2013
Posts: 15551

Posted: 06 April 2013 at 4:25am | IP Logged
Originally posted by shonajain

Originally posted by aalima

<font size="2" color="#990099">yeah i know</font>

<font size="2" color="#990099">He has taken the responsibility of playing the baddy in the tellyworldLOL</font>





<font size="5" color="#cc0000">this scene was awsum in dmgClap</font>
<font size="5" color="#cc0000">and ksg has taken responsibilty to teach him lesson every tym</font><font size="5" color="#cc0000">ROFL</font><font size="5" color="#cc0000">ROFL</font><font size="5" color="#cc0000">ROFL</font><font size="5" color="#cc0000">ROFL</font><font size="5" color="#cc0000">ROFL</font><font size="5" color="#cc0000">ROFL</font><font size="5" color="#cc0000">ROFL</font>

true LOL
Noe123 IF-Dazzler
Noe123
Noe123

Joined: 01 October 2006
Posts: 3757

Posted: 06 April 2013 at 4:28am | IP Logged
Originally posted by enrique

In every serial he is villan

Se the glucose ad even dat he is villan

But asad ke gf par he uski nazar hai lolz

Have you noticed, in Glucose ad, he is joined by Haseena as his mom?  Bhai-behan ki jodi bhi hit hain LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

FireNIceexoLarmyenrique

meow23 IF-Rockerz
meow23
meow23

Joined: 16 April 2008
Posts: 7825

Posted: 06 April 2013 at 4:31am | IP Logged
wasn't dis de last epi befre shilpa quit as riddhima in de shw.. i soo luvd dis epi..
cmng back to QH i'm sure firoz is waitng to get beaten black and blue from asad n zoya using her pepper spray on him i'm personally waitng for dat epi

_Mickey_ IF-Stunnerz
_Mickey_
_Mickey_

Joined: 20 January 2013
Posts: 33680

Posted: 06 April 2013 at 4:32am | IP Logged
lol!! lagta hai feroz ke kismat me hain Asad se pitna!!

The following 1 member(s) liked the above post:

exoLarmy

Senoritaaa IF-Stunnerz
Senoritaaa
Senoritaaa

Joined: 18 January 2013
Posts: 40582

Posted: 06 April 2013 at 4:34am | IP Logged
I know that
Their fighting and the way he scared when armaan punching him
KSG ke agle serial me bhi aayega ye ..kitna pitega firoz

Edited by Sanjana-ARMAAN - 06 April 2013 at 4:40am

The following 2 member(s) liked the above post:

ujala26exoLarmy

reyaansh-kria Goldie
reyaansh-kria
reyaansh-kria

Joined: 25 September 2011
Posts: 1801

Posted: 06 April 2013 at 4:37am | IP Logged
Oh Good old DMG days...I remember when i saw Firoz in QH the first time..i was like ye fir aagya karan se pitne lol

The following 1 member(s) liked the above post:

exoLarmy

PhoenixRadar IF-Rockerz
PhoenixRadar
PhoenixRadar

Joined: 01 March 2011
Posts: 5764

Posted: 06 April 2013 at 4:37am | IP Logged
Hahahaha... I like the guy a lot!! Manages to make everyone hate his character, whatever he plays on screen! :D
I do remember this episode!

Annie

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Firoz and Hasina and Rashid's family

Author: gems4sana   Replies: 2   Views: 569

gems4sana 2 569 03 January 2013 at 3:25am by GroverAddict

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index