Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

| w h i s k e y c c # 1 | OPEN (Page 25)

-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 07 April 2013 at 11:33am | IP Logged
Originally posted by Aquilia_Aditi

BRB guys. Gotta finish replying to all the comment!  Pinch
Hehe Bye Aditi was nice talking to you :D Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

somergasm.

-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 07 April 2013 at 11:34am | IP Logged
Originally posted by -iLoveSobti-

Originally posted by Aquilia_Aditi

BRB guys. Gotta finish replying to all the comment!  Pinch
Yeah sure! 
u should be back soon!LOL
ROFL Aaaw Cuties Tongue

The following 2 member(s) liked the above post:

AwesomeSauce.somergasm.

somergasm. IF-Stunnerz
somergasm.
somergasm.

Joined: 13 April 2011
Posts: 27813

Posted: 07 April 2013 at 11:34am | IP Logged
Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by -iLoveSobti-

Originally posted by -chamkilli-

So what's your fav subject Bache :P
Meri Fav. Subject Chemistry hai!
Oh cool any guzaarish to become a chemist 
Nah! I want Commerce with Math! And I got it!Dancing
Planning to do Law and MBA!
somergasm. IF-Stunnerz
somergasm.
somergasm.

Joined: 13 April 2011
Posts: 27813

Posted: 07 April 2013 at 11:36am | IP Logged
Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by Aquilia_Aditi

BRB guys. Gotta finish replying to all the comment!  Pinch
Hehe Bye Aditi was nice talking to you :D Hug
@ neha You're not going anywhere! Evil Smile
-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 07 April 2013 at 11:37am | IP Logged
Originally posted by -iLoveSobti-

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by -iLoveSobti-

Originally posted by -chamkilli-

So what's your fav subject Bache :P
Meri Fav. Subject Chemistry hai!
Oh cool any guzaarish to become a chemist 
Nah! I want Commerce with Math! And I got it!Dancing
Planning to do Law and MBA!
Oh something with law any plans to become an attorney lawyer then LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

somergasm.

-chamkilli- IF-Stunnerz
-chamkilli-
-chamkilli-

Joined: 07 March 2012
Posts: 42058

Posted: 07 April 2013 at 11:37am | IP Logged
Originally posted by -iLoveSobti-

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by Aquilia_Aditi

BRB guys. Gotta finish replying to all the comment!  Pinch
Hehe Bye Aditi was nice talking to you :D Hug
@ neha You're not going anywhere! Evil Smile
Or shall I Evil Smile 

The following 1 member(s) liked the above post:

somergasm.

somergasm. IF-Stunnerz
somergasm.
somergasm.

Joined: 13 April 2011
Posts: 27813

Posted: 07 April 2013 at 11:38am | IP Logged
Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by -iLoveSobti-

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by -iLoveSobti-

Originally posted by -chamkilli-

So what's your fav subject Bache :P
Meri Fav. Subject Chemistry hai!
Oh cool any guzaarish to become a chemist 
Nah! I want Commerce with Math! And I got it!Dancing
Planning to do Law and MBA!
Oh something with law any plans to become an attorney lawyer then LOL
Yeah!
Are you some astrologer who can predict things?Ermm

The following 1 member(s) liked the above post:

AwesomeSauce.

somergasm. IF-Stunnerz
somergasm.
somergasm.

Joined: 13 April 2011
Posts: 27813

Posted: 07 April 2013 at 11:39am | IP Logged
Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by -iLoveSobti-

Originally posted by -chamkilli-

Originally posted by Aquilia_Aditi

BRB guys. Gotta finish replying to all the comment!  Pinch
Hehe Bye Aditi was nice talking to you :D Hug
@ neha You're not going anywhere! Evil Smile
Or shall I Evil Smile 
No way!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
CC #1| The Hot And Happening Heart Hackers | Open

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: ohsehun.   Replies: 625   Views: 15629

ohsehun. 625 15629 27 April 2014 at 8:22am by lovelife.
|| Master Blaster(S)- NKFK2 |Open||

2 3 4 5 6 7 ... 14 15

Author: KYPH-AK   Replies: 118   Views: 7160

KYPH-AK 118 7160 05 December 2013 at 12:45am by Batameez.
Anime-Manga Lovers (Open Invite)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -sanika-   Replies: 1195   Views: 37902

-sanika- 1195 37902 25 August 2013 at 10:13pm by -Wanderer-
|~Nautanki Area~|open cc

2 3 4 5 6 7 ... 134 135

Author: -Mr.CooL-   Replies: 1076   Views: 28746

-Mr.CooL- 1076 28746 24 June 2013 at 12:07pm by -Mr.CooL-
My mad gang (*_*) #3 (open cc)

2 3 4 5 6 7 ... 69 70

Author: Bhatakti_atma   Replies: 558   Views: 13673

Bhatakti_atma 558 13673 23 May 2013 at 1:11am by Akshay1996

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index