Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

I don't like Surbi anymore... (Page 3)

GroverAddict IF-Sizzlerz
GroverAddict
GroverAddict

Joined: 27 February 2011
Posts: 13496

Posted: 06 April 2013 at 12:26am | IP Logged
i thought u bashed her lol
nice

ksg is too hot ...but tht int. was fake 

The following 1 member(s) liked the above post:

Fimmy

Fimmy IF-Dazzler
Fimmy
Fimmy

Joined: 30 April 2010
Posts: 4327

Posted: 06 April 2013 at 12:31am | IP Logged
Originally posted by PhoenixRadar

ROFL
For one second, you had me furrowing my eyebrows there! I was wondering "Ab kya hua?? What has the girl done now, to make people write something like this? (>.<) She sure is a sweet girl, na?"

Hahahahahah... Damn!!! Even I was really happy to read what Surbhi and her gang did to Karan! LOL
Pranks sirf wahi mishter Miyaa hi nahi khel sakte!! Humaai Begum Zoe bhi khel sakti hain, utni hi shiddhat ke saath! *wink*

Annie




LOL agree with u... But the prank karan played on Surbi!!! I was lyk OMG! Shocked then I was lyk OMG!!! ROFL
Must be very embarrassing for our BICHARI! ab toh Asad miya ko v iss baat se chir nehi hoti... Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

PhoenixRadar

Fimmy IF-Dazzler
Fimmy
Fimmy

Joined: 30 April 2010
Posts: 4327

Posted: 06 April 2013 at 12:34am | IP Logged
Originally posted by --Kriti--

i thought u bashed her lol
nice

ksg is too hot ...but tht int. was fake


Oh! I didn't knw that...actually due to xms m not active here regularly nowadays...so didn't knw abt it...
But it was funny! Smile
LoveAsYa222 IF-Rockerz
LoveAsYa222
LoveAsYa222

Joined: 06 May 2012
Posts: 7151

Posted: 06 April 2013 at 12:34am | IP Logged
Nice post ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Fimmy

PhoenixRadar IF-Rockerz
PhoenixRadar
PhoenixRadar

Joined: 01 March 2011
Posts: 5764

Posted: 06 April 2013 at 12:35am | IP Logged
Originally posted by Fimmy



LOL agree with u... But the prank karan played on Surbi!!! I was lyk OMG! Shocked then I was lyk OMG!!! ROFL
Must be very embarrassing for our BICHARI! ab toh Asad miya ko v iss baat se chir nehi hoti... Big smile

ROFL Hahahahaha... Yeah! That was pretty... Jeez! Now what's the word! I would be hell embarrassed if I was in Surbhi's place! D'oh
Hahahaha... Yeah! Now-a-days, they aren't using that word 'Bechaari'! Or are they??Sleepy
-Mith- IF-Dazzler
-Mith-
-Mith-

Joined: 09 July 2010
Posts: 3280

Posted: 06 April 2013 at 12:36am | IP Logged
ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Fimmy

Marwa.A.W Goldie
Marwa.A.W
Marwa.A.W

Joined: 24 January 2012
Posts: 1811

Posted: 06 April 2013 at 12:39am | IP Logged
Nice post...LOL
I like it...Smile
meow23 IF-Rockerz
meow23
meow23

Joined: 16 April 2008
Posts: 7825

Posted: 06 April 2013 at 12:43am | IP Logged
Originally posted by MisHumptyDumpty

I will write the truth LOL 

I thought i would say, i dont like you any more ROFL 

Now it makes me say 
Laagg jaa galee Hug
How sweet chal galee milte hai yaar! Hug ROFL 



so true.. same ppinch.. i was all ready wid an army of words...
bt nw lik surbhi i lik her also...

bt i lurve ksggg

The following 1 member(s) liked the above post:

Fimmy

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
AsYa TAB 26th March 2013 -KSG and Surbi U tube

Author: GodhuliLogon   Replies: 8   Views: 1648

GodhuliLogon 8 1648 26 March 2013 at 11:43am by FhatTheWuck.
wen is surbi birthday?

Author: honestyfirst   Replies: 2   Views: 349

honestyfirst 2 349 24 February 2013 at 4:53pm by Marysaa
[UMETV]3rd Feb - Surbi Jyoti- Interview Youtube

2 3 4

Author: GodhuliLogon   Replies: 28   Views: 2601

GodhuliLogon 28 2601 03 February 2013 at 9:41pm by DonnaHarvey
SBS SBB 31st Dec-KSG and Surbi - Dream Scene Video

2

Author: GodhuliLogon   Replies: 12   Views: 2289

GodhuliLogon 12 2289 01 January 2013 at 7:34am by ash28
SBB Karan surbi

2

Author: daffodil81   Replies: 15   Views: 1861

daffodil81 15 1861 12 November 2012 at 10:18am by ..Ankita..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index