Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Tufaan mail Get ready CC # 4 (Page 119)

.....pujan..... IF-Dazzler
.....pujan.....
.....pujan.....

Joined: 03 November 2012
Posts: 3700

Posted: 08 April 2013 at 1:09pm | IP Logged
Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by ...pujan...

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by ...pujan...

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by ...pujan...

knock- knock...may i come in???LOL

Rum-Rum-Rum O Whiskey! ROFL


no hard drinks plz...ROFLROFLROFL

Vo toh kal hi pata chal gya tha Bhai ! ROFL

Btw aaj bi bed cover ke neeche ? LOL


yup...Wink

Arree wah! Me too lights off krke ... LOL


*hi-5i* ROFLROFLROFL

Crazy4AshVik IF-Rockerz
Crazy4AshVik
Crazy4AshVik

Joined: 15 May 2012
Posts: 7668

Posted: 08 April 2013 at 1:10pm | IP Logged
Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by arjuhiswaron007

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by arjuhiswaron007

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by arjuhiswaron007

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by arjuhiswaron007

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by arjuhiswaron007

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by arjuhiswaron007

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by arjuhiswaron007

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by arjuhiswaron007

Sweets (Can I call you that?)
Mujhe aur kuch bhi bula le..as Vedu nahi..I hate it..dunno whyLOL

Sure sweets bula le ... Savi bulate hai ... LOL

Okie tere liye Vedli ROFL
ThanksHug
A l'il change from my side too... Sweety!LOL

Thanks fr the kindness but sowie tu mujhe sweety ni bula skti ... Konpal ka copyright hai .. LOL
Hmm..then how about Sugar??Big smile

Dodega!  Embarrassed

Main ridhi ko sugar bulati hun .. U can call me by dat Hug

Gosh! Mere kitte saare names ho gye ... Uncountable LOL

Thanks!Hug

LOLLOL

Vedlli bhi bada unique hai.. no one's ever called me that!Embarrassed

Frndship mein no thanks ... Wink

I noe .. main bade unique names rkhti hun ... Don wry abt that! LOL
Kya karu.. sorry and thankyou bolne ki aadat hai..Smile
Worry..naah!
I'm loving it..!!Wink

Awwwh! But apne is aadat ko badal ... Or nai toh main badal dungi ... Tongue

U're are too sweet! Mujhse bi zyada ... Embarrassed
LOLLOL Sab mujhe issi aadat ke vajah se daat te hain..!

No wayzz..!! I disagree my lord!LOL You're way sweeter!!Embarrassed

I won't scold u fr dat!

U extra sweet and main extra cheesy! ROFL
OMG..!! Really??ShockedShocked Thankyou sooo much..!!!Hug

I still beg to differ..!

Fir se thank u ?  Embarrassed

Tu kavi ni sudhregi ... LOL
Told you!LOL

Fir vi main haar ni manungi  darls Cool
Old Habits Die Hard..!!LOLLOL
Madhu_ArSha IF-Sizzlerz
Madhu_ArSha
Madhu_ArSha

Joined: 10 June 2012
Posts: 13746

Posted: 08 April 2013 at 1:10pm | IP Logged
Originally posted by ...pujan...

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ...pujan...

knock- knock...may i come in???LOL

NO. . . . .!


ROFL


accha bacchu...

ROFL
ROFL
:-P:-P

The following 1 member(s) liked the above post:

.....pujan.....

.....pujan..... IF-Dazzler
.....pujan.....
.....pujan.....

Joined: 03 November 2012
Posts: 3700

Posted: 08 April 2013 at 1:11pm | IP Logged
Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by ...pujan...

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by ...pujan...

knock- knock...may i come in???LOL


Rum-Rum-Rum O Whiskey! ROFL


no hard drinks plz...ROFLROFLROFL


Vo toh kal hi pata chal gya tha Bhai ! ROFL

Btw aaj bi bed cover ke neeche ?LOL

bhai n shaju. .wats happning??looks like we missd sumthng here?


Nothing reee ! Seems Bhai bhaag gye ROFL

mujhe bi yahi lag raha hai. .hehehe. .


oh really...
.....pujan..... IF-Dazzler
.....pujan.....
.....pujan.....

Joined: 03 November 2012
Posts: 3700

Posted: 08 April 2013 at 1:12pm | IP Logged
Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ...pujan...

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ...pujan...

knock- knock...may i come in???LOL

NO. . . . .!


ROFL


accha bacchu...

ROFL
ROFL
:-P:-P



---Shailu--- IF-Rockerz
---Shailu---
---Shailu---

Joined: 13 March 2012
Posts: 8334

Posted: 08 April 2013 at 1:12pm | IP Logged
Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ---Shailu---

Sanj and Maddie ? Ermm

Why so slow ?

net snail ki speed mai chal raha hai. .:-(


Ohwwie! Mujhe bi spamming errors mil rhe hai ...LOL

yes. . .i hate it when it cums. . .dimaag ki dahi ker dete hai.


Lucky U !

Cuz mere Dimaag ki toh Lassi ban jaati hai ... ROFL

no re. .lucky u. .
Coz i hate dahi,
bt, i love lassi.:-D


Lolz tubelight ... Lassi is made of Dahi .. ROFL

arreee haan. . .i 4got. .:-P:-P


Tujhe yaad kya rheta hai ??LOL

haaw. .aise mat bol. .mujhe sab yaad rehta hai,buss sumtimes i 4got. .dnt beleave me?then try me out. .

Try u out ?! o_O

Hosh mein toh hai naa .. Pe rkhi hai kya ?? LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Crazy4AshVik

---Shailu--- IF-Rockerz
---Shailu---
---Shailu---

Joined: 13 March 2012
Posts: 8334

Posted: 08 April 2013 at 1:13pm | IP Logged
Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by Madhukumari

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by ...pujan...

Originally posted by ---Shailu---

Originally posted by ...pujan...

knock- knock...may i come in???LOL


Rum-Rum-Rum O Whiskey! ROFL


no hard drinks plz...ROFLROFLROFL


Vo toh kal hi pata chal gya tha Bhai ! ROFL

Btw aaj bi bed cover ke neeche ?LOL

bhai n shaju. .wats happning??looks like we missd sumthng here?


Nothing reee ! Seems Bhai bhaag gye ROFL

mujhe bi yahi lag raha hai. .hehehe. .

Hum dono ko yehi lagta hai ... Epic! LOL
Madhu_ArSha IF-Sizzlerz
Madhu_ArSha
Madhu_ArSha

Joined: 10 June 2012
Posts: 13746

Posted: 08 April 2013 at 1:14pm | IP Logged
Originally posted by Aquilia_Aditi

Originally posted by Madhukumari


noo. . . .its 1st time. .


Mujhe laga hi tha! Tongue

I'm Aditi [like you already know]. You're? Embarrassed

hii M Madhu.:-). .

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Tufaan mail Get ready CC # 2

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: nature2   Replies: 1108   Views: 15389

nature2 1108 15389 03 April 2013 at 8:26am by nature2
Tufaan mail Get ready CC # 1

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: nature2   Replies: 1200   Views: 14826

nature2 1200 14826 23 March 2013 at 7:40am by nature2
Mayurians Forever-#154-We r ready for Arti Mis

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -Raman-   Replies: 1200   Views: 50470

-Raman- 1200 50470 06 January 2011 at 1:30am by mayurarti

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index