Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain

   

**|[KryRan/ViRika]AT#52-We Trust Each Other|** (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 150

-ayeshabfd-

IF-Rockerz

-ayeshabfd-

Joined: 24 July 2012

Posts: 8589

Posted: 29 March 2013 at 5:46pm | IP Logged
Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

When are you sleeping?


IDk LOL

wbu?
 
I'm tired.Tongue

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "**|[KryRan/ViRika]AT#52-We Trust Each Other|** (Page 3)" in Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Dhoxi

IF-Sizzlerz

Dhoxi

Joined: 02 September 2012

Posts: 21875

Posted: 29 March 2013 at 5:47pm | IP Logged
Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Dhoxi

ROFL
I dont feel bad 

We will get quicker as soon as possible 

2 weeks AT is ours ROFL
 
Haha Lool 2 weeks are going to be a nightmare for herLOL

And fun for us LOL

Dhoxi

IF-Sizzlerz

Dhoxi

Joined: 02 September 2012

Posts: 21875

Posted: 29 March 2013 at 5:47pm | IP Logged
Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

When are you sleeping?


IDk LOL

wbu?
 
I'm tired.Tongue

lol dumbo you can sleep if you are tired ..

Go sleep 

-ayeshabfd-

IF-Rockerz

-ayeshabfd-

Joined: 24 July 2012

Posts: 8589

Posted: 29 March 2013 at 5:47pm | IP Logged
Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Dhoxi

ROFL
I dont feel bad 

We will get quicker as soon as possible 

2 weeks AT is ours ROFL
 
Haha Lool 2 weeks are going to be a nightmare for herLOL

And fun for us LOL
 
TrueLOL

Dhoxi

IF-Sizzlerz

Dhoxi

Joined: 02 September 2012

Posts: 21875

Posted: 29 March 2013 at 5:49pm | IP Logged
Hug

-ayeshabfd-

IF-Rockerz

-ayeshabfd-

Joined: 24 July 2012

Posts: 8589

Posted: 29 March 2013 at 5:49pm | IP Logged
Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

When are you sleeping?


IDk LOL

wbu?
 
I'm tired.Tongue

lol dumbo you can sleep if you are tired ..

Go sleep 
 
Okay, now that I've got your permissionLOL
 
I'm going to be Making my dazzler post tomorrow, & tc Gnight. You sleep too now. You Need to wake up early to talk to meLOL

Dhoxi

IF-Sizzlerz

Dhoxi

Joined: 02 September 2012

Posts: 21875

Posted: 29 March 2013 at 5:51pm | IP Logged
Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

When are you sleeping?


IDk LOL

wbu?
 
I'm tired.Tongue

lol dumbo you can sleep if you are tired ..

Go sleep 
 
Okay, now that I've got your permissionLOL
 
I'm going to be Making my dazzler post tomorrow, & tc Gnight. You sleep too now. You Need to wake up early to talk to meLOL

bdw before going just write dazzler post in your post so people can know about it Smile

Goodnight LOL

Lets meet up tomorrow ROFL


-ayeshabfd-

IF-Rockerz

-ayeshabfd-

Joined: 24 July 2012

Posts: 8589

Posted: 29 March 2013 at 5:53pm | IP Logged
Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

Originally posted by Dhoxi

Originally posted by -ayeshabfd-

When are you sleeping?


IDk LOL

wbu?
 
I'm tired.Tongue

lol dumbo you can sleep if you are tired ..

Go sleep 
 
Okay, now that I've got your permissionLOL
 
I'm going to be Making my dazzler post tomorrow, & tc Gnight. You sleep too now. You Need to wake up early to talk to meLOL

bdw before going just write dazzler post in your post so people can know about it Smile

Goodnight LOL

Lets meet up tomorrow ROFL


 
Okay :P
 
& Yep, lets see who wakes up earlierLOL
 
GoodNight <3

The following 1 member(s) liked the above post:

Dhoxi

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Virika Ke Pyaar Da Dhabba Virika OS

2 3 4 5 6 7 ... 35 36

03Kamya 281 25457 19 March 2014 at 10:27am
By cute_ariya
Virika Virika Virika...

2 3

KtYammie13 22 2193 20 June 2013 at 10:29am
By _Maggie_
u r lucky virika fans coming virika scene harininaidu 3 1235 15 June 2013 at 4:05am
By amni
Virika...Virika...Virika

2 3

kushalkidewaani 22 2219 23 May 2013 at 12:26am
By fathimasifa
again virika scene wow enjoy virika fans u r so harininaidurao 0 376 14 March 2013 at 8:19am
By harininaidurao

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Ek Hazaaron Mein Meri Behna Hain Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.