The Buddy Project  Season 2 - Now in College
The Buddy Project  Season 2 - Now in College
The Buddy Project  Season 2 - Now in College

India-Forums

   

arranged marraige (KiSha ff) (CH4 updated)pm later (Page 33)

WhisperOfDreams IF-Rockerz
WhisperOfDreams
WhisperOfDreams

Joined: 03 January 2013
Posts: 6819

Posted: 13 June 2013 at 9:47am | IP Logged
Originally posted by -Razzy-

Originally posted by safi_kisha

Originally posted by -Razzy-

res
hehe ab meri baari haiWinkLOL


haawww unres karona..fr hi jaldi jaldi il update!!

this is so nt fair , u guys u won't me have a chance to torture uWinkLOL
chal tu bhi kya yaad rakhegi i am unresingLOL

tune unres nahi kiya!! Cry
-Razzy- IF-Dazzler
-Razzy-
-Razzy-

Joined: 13 October 2012
Posts: 3290

Posted: 13 June 2013 at 9:52am | IP Logged
unresd on previous pageLOL
pretty.doll Senior Member
pretty.doll
pretty.doll

Joined: 01 May 2013
Posts: 329

Posted: 13 June 2013 at 1:56pm | IP Logged
Hey sooo sorry for the late comment
Cmin to d chap...
I Lvd kitika bonding
I want to c how kiya was looking!!!
Nd m cnfused Abt kd..
What actually he wants

The following 1 member(s) liked the above post:

WhisperOfDreams

ms.ObseSSeD Senior Member
ms.ObseSSeD
ms.ObseSSeD

Joined: 05 March 2013
Posts: 262

Posted: 13 June 2013 at 4:43pm | IP Logged
ImpressiveWink

I would like to start off saying AMAZING story!Clap
When I first saw it I was like "I don't know if I should read this" because I'm not really s fan for the stories where the characters are changed like how they act or personality wise. But I read it any way and I have got to say you handled the characters really good, most people just end up messing the characters up but not you.Clap

CHAPTER 1 
   At the end I was like WOWShocked, I definitely want to continue reading this fanfiction!Big smile
CHAPTER 2 
   At the end I let out a evil laugh because I LOVED the way every thing was going!!!!!!!!!!!!!Heart
CHAPTERS 3&4
   I'm just amazed!!! Have you ever considered writing a book?

I love this fanfiction!!!
  Keep writing and update soon please!!!!!!!!!!!!!Big smile


Edited by ms.ObseSSeD - 13 June 2013 at 4:45pm

The following 1 member(s) liked the above post:

WhisperOfDreams

kritika_arvi Groupbie
kritika_arvi
kritika_arvi

Joined: 18 June 2012
Posts: 62

Posted: 13 June 2013 at 8:30pm | IP Logged
Nice ff.plz continue

The following 1 member(s) liked the above post:

WhisperOfDreams

WhisperOfDreams IF-Rockerz
WhisperOfDreams
WhisperOfDreams

Joined: 03 January 2013
Posts: 6819

Posted: 14 June 2013 at 4:51am | IP Logged
Originally posted by NaughtyRa

Res
Unres
Ohhh saf it was awesome yaar yummy  hehe thnku yaar shubh!
Specially in the last when kd goes to kiya
Huh rubys hand arounnd kd Angry hehe being the bitch she is!!Wink
Sorry I want kd to be one women man that is kiya Wink LOL oh chinta na kar ho jayega vo!
Fnally everyone knows kiya and kd r emgaged hayyye  yea it was something whch isn't gonna go well!!
The whole world knows that Embarrassed  no not yet..but soon they will!
It was fab I tph loved it HeartI am really glad u liked it shubh!
WhisperOfDreams IF-Rockerz
WhisperOfDreams
WhisperOfDreams

Joined: 03 January 2013
Posts: 6819

Posted: 14 June 2013 at 4:55am | IP Logged
Originally posted by -Razzy-

res
hehe ab meri baari haiWinkLOL

unresd
omg omg omg i soo missed ur chap and ur style of writingHug haaye and I missed your comments so bad!!! Hug u r praising me too much!!LOL
this was jst wowClap
afru !!! i soo am liking this storyEmbarrassed I am glad u likin my story!!
Kiya getting a full-on makeover and surprisingly mr.keshav desai is gettting all lovely-dovelyDay Dreaming haaye he is lovey dovely for  a reason ul know soonish!!
but i do sense some feelings from him tooEmbarrassed not so soon sweety but hona toh banta hai!!LOL
gosh the way she smacked rubyLOL yep I wanted A fite and a one will come for sure!
and KD too is annoyed with rubyLOL who wont be annoyed!!
Afru awesome chapter yaarClap
do continue soon !!!!Big smile hehe I am really glad u liked it...!!

The following 1 member(s) liked the above post:

-Razzy-

WhisperOfDreams IF-Rockerz
WhisperOfDreams
WhisperOfDreams

Joined: 03 January 2013
Posts: 6819

Posted: 14 June 2013 at 4:57am | IP Logged
Originally posted by ss2829

great update! i just loved kiya's make-over scene, and avantika turns out to be a great sister! and kd's engagement announcement was so cute!
hehe I am glad u liked it...!!! yep it was a cute bonding...!! u will find Avanti even more sweet ahead!! hehe yep but will lead to a hell lot of trouble!!LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
"Animal" *KiSha OS*

2 3 4 5

Author: NonComposMentis   Replies: 34   Views: 2543

NonComposMentis 34 2543 22 August 2013 at 5:17am by NonComposMentis
The Inner Kiya *KiSha OS*

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: NonComposMentis   Replies: 80   Views: 4702

NonComposMentis 80 4702 06 June 2013 at 5:34am by --Akshu--
Kisha before or Kisha now??

2

Author: anamikaanjali22   Replies: 13   Views: 1706

anamikaanjali22 13 1706 07 April 2013 at 6:20pm by relentless.
KiSha KiSha KiSha <3 <3

2

Author: NabzKaJenDMG   Replies: 11   Views: 1801

NabzKaJenDMG 11 1801 28 February 2013 at 2:18am by Fahadkrazywish
kisha kisha kisha ...<3

2

Author: -Razzy-   Replies: 13   Views: 1339

-Razzy- 13 1339 18 October 2012 at 2:03am by tiara_magic

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

The Buddy Project Season 2 - Now in College Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index