Fan Fictions

   

Virman FF - Kaise imtihai leti hai yeh zindagi

Post Reply New Post

Page 1 of 50

Page 1
Page   of 50
Page 2 Page 50

Siaa96

Senior Member

Siaa96

Joined: 26 November 2012

Posts: 618

Posted: 18 March 2013 at 1:25pm | IP Logged

Heya guys dis isn't the first time dat im riting a story hwevr here it goes I wod also like 2 tell u dat my sister has bgun dis story and Im goin 2 finish (with some changes e.g.title and abit of discription ) .

In dis story evry1 has excepted virmans marriage happily except 4 swamini bua. My story began 2 months after virmans marriage.

Virika and Virman are the only people at home so they decide to sit in virikas room n spend some quality time together.

All of a sudden Jeevika is abit thirsty so she gets up for a drink as she was drinking water she feels like the room is spinning and is about to fall wen manvi catches her.

Manvi ' Di!!!!! (In a really worried tone)

Viren and Virat run towards the sisters, and viren picks jeevika up to put her on the bed

Viren- Virat plz call the dr( with a voice fill of tears unable to tlk to anyone)

Virat ' bhai dnt worry im callin the dr (Consoling both Manvi and Viren)

The Dr arrived within 15 minutes and wnt straight to virikas room to check Jeevika

Manvi ' Dr is my Di Okay (she asked worriedly)

Dr- Dnt worry Manvi ur di (with a small suspense pause)

Viren ' plz tell us Dr

Dr- dnt worry Mr Viren u should b happy and u are worrying'..

Manvi ' tell us plzz ( makin the worst worring face)

Dr ' Mrs Jeevika is Pregnant

As soon as all three of them hear the word Pregnant they start jumping screaming and ''

Manvi ' thank u 4 dis gud news u dnt knw hw happy v r .

Dr ' u welcome n I cn imagine hw happy u are but anyway I think I should tak ur leave knw so bye and gud nyt

Manvi ' Dr we'll drop u 2 the entrance ( signalling Virat to come along, leaving Virika alone)

they leave the room walking towards the hall as they see the rest of the family members arriving from outside as they come it chachi ask

Chachi ' hi ni Manvi our virat tum dono itni khush q hai

Manvi-  mein khush q nah o mein masibane vali ho

Virat ' aur mein chachu

Everyone gets happy and they all go to meet Virika they all congratulate them and leave from there to spend some time 2gether

Precap - manvi faints
kya hoga ager manvi ka cancer yah manvi ...
jane kai liye pate rahiya Kaise imtihai leti hai yeh zindagi
 
plz guys do comment and tell me if i should continue or not
 
vm links - these hav got nothing to do with the story


Edited by Sia12345 - 20 May 2013 at 1:11pm

The following 19 member(s) liked the above post:

abhinav23DOLLY_SHARMAparjiaVaarya53AmnaZaYaGAuShI_RoCkSsha19.jai.smileysmikusharberryHuma0301chandiniebindaViratmanvifan31amgud..ManoBilli..shilpa09jia123sagarSyed695meera.chaudhuri

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Virman FF - Kaise imtihai leti hai yeh zindagi" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

myvirman

Groupbie

myvirman

Joined: 26 January 2013

Posts: 193

Posted: 18 March 2013 at 1:41pm | IP Logged
plezzz update im lovimg it i beh u to continue

The following 1 member(s) liked the above post:

Siaa96

Huma0301

Goldie

Huma0301

Joined: 09 September 2012

Posts: 1391

Posted: 18 March 2013 at 2:00pm | IP Logged
Yh yh plz continue I really wanna kno manvi ko kya hoga

Edited by Huma0301 - 18 March 2013 at 2:00pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Siaa96

smileysmi

Goldie

smileysmi

Joined: 22 August 2012

Posts: 2167

Posted: 18 March 2013 at 2:12pm | IP Logged
nice start sia...
Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Siaa96

Marooshmalik

Goldie

Marooshmalik

Joined: 08 April 2012

Posts: 1057

Posted: 18 March 2013 at 2:51pm | IP Logged
plzzz continue soon i'm waiting to know what will happen next and plzzz add me to ur buddy list

The following 1 member(s) liked the above post:

Siaa96

Siaa96

Senior Member

Siaa96

Joined: 26 November 2012

Posts: 618

Posted: 18 March 2013 at 2:55pm | IP Logged
Originally posted by Marooshmalik

plzzz continue soon i'm waiting to know what will happen next and plzzz add me to ur buddy list
ive send u a buddy request just except it lol and do give me links to any story u write


Edited by Sia12345 - 18 March 2013 at 2:55pm

Huma0301

Goldie

Huma0301

Joined: 09 September 2012

Posts: 1391

Posted: 18 March 2013 at 3:15pm | IP Logged
Plz can u add me to ur buddy list cuz I wanna read the updates too
It's only cuz for sum reason I'm nt able to add u to my list
n plz can u pm me wen u do update thanx

Siaa96

Senior Member

Siaa96

Joined: 26 November 2012

Posts: 618

Posted: 18 March 2013 at 3:31pm | IP Logged
Originally posted by Huma0301

Plz can u add me to ur buddy list cuz I wanna read the updates too
It's only cuz for sum reason I'm nt able to add u to my list
n plz can u pm me wen u do update thanx
 
Heya Huma thanks for liking my story and ur already in my buddy list so check urs i will be in it for sure and the nxt update is gonna be in half an hour so if u wanna knw wats gonna happen stay tuned

The following 1 member(s) liked the above post:

Huma0301

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Dil Dharke Main Tumse Yeh Kaise kahu.note pg 12

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Ayesha.behroz 172 3646 03 October 2013 at 2:48am
By babydolll
Kaise Batau Tujhe...updated pg 124,125*complete*

2 3 4 5 6 7 ... 127 128

IshitaRocks015 1016 75712 22 September 2013 at 4:04am
By devildiva21
MG- Roothe Piya-Manaoo kaise#2 link THREAD 3

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

tellyme 1182 50637 08 September 2013 at 9:22am
By Twilightsparkle
TeRi ZiNdAgI MeRI ZiNdAgI HaI#MaAnEeT#2#part 54 page 23

2 3 4 5 6 7 ... 25 26

SimplyAparajita 203 28399 09 December 2012 at 1:00am
By mansi.tripathi
#TeRI ZiNdAgI MeRi ZiNdAgI HaI#maaneet#thread 1

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

SimplyAparajita 1205 127827 07 August 2011 at 2:03pm
By prathyusmiling

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.