Qubool Hai

   

Destiny an AsYa FF (part26,page 84) (Page 7)

Post Reply New Post

Page 7 of 90

AsYa_fan

IF-Dazzler

AsYa_fan

Joined: 25 June 2012

Posts: 2630

Posted: 06 March 2013 at 8:00am | IP Logged
Originally posted by suchishah

Hiii...first of all thanx for pm...u made me again speechless...loved d way muskaan teased AAK...muskaan will definitely bring them together...I want more of asya...plzzz update soon...if mm possible pls pm me next time too...'

U ROCK!!!!!!!!!!
Thank!!! I am gonna make more AsYa scenes and romantic ones. I will try to update today and I will pm you next time

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Destiny an AsYa FF (part26,page 84) (Page 7)" in Qubool Hai forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

AsYa_fan

IF-Dazzler

AsYa_fan

Joined: 25 June 2012

Posts: 2630

Posted: 06 March 2013 at 8:02am | IP Logged
Originally posted by irock321

First of all, LOLOLOL Muskaan xD Love this character!!!  LOL Clap I loved this update!! Just perfect!! I really wanna see a nice bond between Muskaan and Zoya...because they are so similar ...and then of course Najma as well...you should have something like maybe all three girls go and see Ayaan in the next chapter...either way is good! Your way is probably much much better! I think it's better to see Muskaan and Ayaan together ...they're very similar but then I think that Muskaan is similar to Zoya ...very actually! Isn't that the reason why Zoya isn't meant for Ayaan...because both are crazy and epic! ...So now I think that Ayaan and Humaira should be together ...as Humaira is sort of of the calm and mature type ..someone who can keep Ayaan grounded but then maybe that's just me feeling pity for Humaira...Idk! Anyways...whatever you choose for Ayaan is perfectly fine for me! Asad and Zoya are just more important ;) xD lolll 

^ Woah that's my longest comment ever!!! I guess that's just how much I like this fanfic! Embarrassed
I loved reading your commentSmileSmileSmileSmile I am gonna make more bonding of Muskaan,Zoya,and Najma and I will make more Asad-Zoya scenes and probably more Humeira trying to get Ayaan to pay attention to her scenesSmileSmileSmile 

The following 1 member(s) liked the above post:

irock321

AsYa_fan

IF-Dazzler

AsYa_fan

Joined: 25 June 2012

Posts: 2630

Posted: 06 March 2013 at 8:03am | IP Logged
Originally posted by letsrockshona

o wooowww, kya baat hai, i love this new character Muskan, she is soo bubbly and sweet, i loved the way she said that asad and zoya make a great couple, and the way she was teasing asad was sooo hilarious...she is so similiar to zoya, i would love to see all the four women of the KHAN resident to get together and make life tough for asad, it will be fun to read...anyways a huge thank you for writing a  wonderful update, and for the pm
 
 
Thanks for the commentSmileSmileSmile I am gonna make more scenes of Muskaan teasing Asad and Zoya and probably soon in the story she will try to make Asad and Zoya together and thanks for the big ThanksBig smileBig smileBig smileBig smileBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

letsrockshona

AsYa_fan

IF-Dazzler

AsYa_fan

Joined: 25 June 2012

Posts: 2630

Posted: 06 March 2013 at 8:04am | IP Logged
Originally posted by asyaforlife

Nice updates. Continue soon
ThanksSmile

Rarepearl

IF-Dazzler

Rarepearl

Joined: 17 August 2012

Posts: 3003

Posted: 06 March 2013 at 8:14am | IP Logged
hey nice update. i'm liking dis Muskaan. i hope she brings AsYa together. plz add me to ur pm list.
love,
Nimra.

The following 1 member(s) liked the above post:

AsYa_fan

AsYa_fan

IF-Dazzler

AsYa_fan

Joined: 25 June 2012

Posts: 2630

Posted: 06 March 2013 at 8:19am | IP Logged
Originally posted by Rarepearl

hey nice update. i'm liking dis Muskaan. i hope she brings AsYa together. plz add me to ur pm list.
love,
Nimra.
Thanks and I will add you to my list Smile

DeadDevil

IF-Sizzlerz

DeadDevil

Joined: 11 July 2008

Posts: 21709

Posted: 06 March 2013 at 8:30am | IP Logged
nice updt.
luvd it..

btw when asad n muskaan r siblings then ayaan n muskaan r also sibling..hw can they make a couple.. :O

AsYa_fan

IF-Dazzler

AsYa_fan

Joined: 25 June 2012

Posts: 2630

Posted: 06 March 2013 at 5:19pm | IP Logged
Originally posted by DeadDevil

nice updt.
luvd it..

btw when asad n muskaan r siblings then ayaan n muskaan r also sibling..hw can they make a couple.. :O
No they are cousins Muskaan and Asad think of eachother as siblings but Ayaan and Muskaan don't and in Muslim religon you can marry your cousin (not revealing anything)

The following 1 member(s) liked the above post:

DeadDevil

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Lets Re-Discuss AsYa Dance-Asad 6 Packs-Team AsYa

2 3 4 5 6

-RohitMaxwell- 40 8982 11 May 2014 at 9:38pm
By -Gitanjali-
asya's luvstory abt to begin(asya thoughts)

2 3 4 5 6 7 8 9 10

flowergarden 74 22023 22 February 2014 at 1:33am
By _Surbhi_Star_
Dream, & Destiny

2 3 4 5

_Oishi_ 34 1679 25 January 2013 at 5:34am
By Anju_S
The Undestined Destiny scarlet.moon 1 620 24 January 2013 at 10:07am
By -RohitMaxwell-
AsYa AT.1 ~*AsYa Pyar Qubool Hai*~ TazLuvArShiAsYa 5 4719 21 January 2013 at 2:55pm
By |Persephone|

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Qubool Hai Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.