Arjun
Arjun

India-Forums

   

Very Good episode (Page 2)

Miminits IF-Sizzlerz
Miminits
Miminits

Joined: 13 July 2012
Posts: 14118

Posted: 17 February 2013 at 9:25am | IP Logged
Originally posted by nikki08

yup..
fab episode!!!
Aisha was really good in today's episode!!!
and Arjun!!! haye...love him!
raha sawal Arisha ya Raesha ka...
to i guess..its best if we let CVs decide!!
lol..!!!!LOLLOLLOL
i dont know whether its Arjun or Rathore, but she does go very well with either of themLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

nikki08

Miminits IF-Sizzlerz
Miminits
Miminits

Joined: 13 July 2012
Posts: 14118

Posted: 17 February 2013 at 9:26am | IP Logged
Originally posted by samiya.059

yes...a very gud epi indeed...liked the flashback ...
arjun...was at his best..
yep arjun was just awesome when he managed to decode the posture behind the body's hanging like thatClap

The following 1 member(s) liked the above post:

samiya.059

Miminits IF-Sizzlerz
Miminits
Miminits

Joined: 13 July 2012
Posts: 14118

Posted: 17 February 2013 at 9:27am | IP Logged
Originally posted by vidya.anand

Awesome...mind blowing!  Amazing concept!

Superbly thought out plot..the puzzling posture of the victim and that too hung in a frame...
The way Arjun finds out what the posture meant...just superb! Unpredictable and just amazing!

Today entire ETF was on full form...Brilliant coordination and planning...well executed...

And the RR flashback was just amazing! Cutting chai ki asli importance aaj patha chala...WOW!
I loved the way Aisha asked about Sameer's relationship with Arjun...She indeed has the ability to look beyond the obvious or the ability to catch the right clues...Way to go girl! 
My jungili billi, sherni, female super cop is back in action...I am so happy!

Loved the way Arjun cajoled and convinced Benoy to surrender and bring out the truth before the world...Arjun was sure that Benoy wouldnt risk an innocent life...He wouldnt want Arjun's death...
How cruel and mean can people get...For success and money, they betray friendship and do such horrible crimes...They really deserve to get capital punishment...

Just one loophole i felt was Benoy doing all this killing and hanging with his left hand...Isnt it next to impossible to do all that with one hand and that too the left hand! Anyways, the case and the entire episode was so interesting that i would choose to ignore it!

And yes, all those paintings were brilliant...kudos to the painters...And that 3D pit like painting was just mind blowing... 
One of the best episodes indeed...but missed Arjun's closing dialog which usually gives the moral message!  
Hats off CVs...well done Team Arjun!
wonderful analysis Vidya
yep i also missed the closing dialogue, but on top he again risked his life
i was expecting a cold rebuke from Rathore for thisOuch

The following 1 member(s) liked the above post:

vidya.anand

nikki08 Goldie
nikki08
nikki08

Joined: 23 November 2012
Posts: 1670

Posted: 17 February 2013 at 9:33am | IP Logged
Originally posted by haruhi26

Originally posted by nikki08

yup..
fab episode!!!
Aisha was really good in today's episode!!!
and Arjun!!! haye...love him!
raha sawal Arisha ya Raesha ka...
to i guess..its best if we let CVs decide!!
lol..!!!!LOLLOLLOL
i dont know whether its Arjun or Rathore, but she does go very well with either of themLOL

yup..thats true...
but i am so sure she is gonna play an important role in bringing both the friends together again!!!Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

vidya.anandMiminits

Miminits IF-Sizzlerz
Miminits
Miminits

Joined: 13 July 2012
Posts: 14118

Posted: 17 February 2013 at 9:38am | IP Logged
Originally posted by nikki08

Originally posted by haruhi26

Originally posted by nikki08

yup..
fab episode!!!
Aisha was really good in today's episode!!!
and Arjun!!! haye...love him!
raha sawal Arisha ya Raesha ka...
to i guess..its best if we let CVs decide!!
lol..!!!!LOLLOLLOL
i dont know whether its Arjun or Rathore, but she does go very well with either of themLOL

yup..thats true...
but i am so sure she is gonna play an important role in bringing both the friends together again!!!Wink
yep she's going to be the mediator between these two...
and she has already started in fact as from today's episodeSmile

The following 1 member(s) liked the above post:

nikki08

vidya.anand IF-Sizzlerz
vidya.anand
vidya.anand

Joined: 06 May 2007
Posts: 14218

Posted: 17 February 2013 at 9:38am | IP Logged
yeah i too think that she would bring them together again! nice move!

The following 3 member(s) liked the above post:

nikki08samiya.059Miminits

Miminits IF-Sizzlerz
Miminits
Miminits

Joined: 13 July 2012
Posts: 14118

Posted: 17 February 2013 at 9:43am | IP Logged
Originally posted by vidya.anand

yeah i too think that she would bring them together again! nice move!
and in fact if we really think a lot, then we'd understand that for the time being Arjun doesnt need any love in form of another girl, he needs his friend back, he needs Rathore back...

The following 2 member(s) liked the above post:

nikki08vidya.anand

vidya.anand IF-Sizzlerz
vidya.anand
vidya.anand

Joined: 06 May 2007
Posts: 14218

Posted: 17 February 2013 at 9:43am | IP Logged
yeah tina...he badly needs his  friend back!
i guess Aisha will bring back the friends together! baaki romance and pairing ke baatein baadh mein shaayad!


and now i even tend to think that the pose of rathod-aisha-arjun in last week ending scene meant that too! she being the peace maker between them!


Edited by vidya.anand - 17 February 2013 at 9:38am

The following 3 member(s) liked the above post:

nikki08samiya.059Miminits

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Arjun Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index