Uttaran

   

Newsletter ALLOTMENTS

Post Reply New Post

Page 1 of 6

Page 1
Page   of 6
Page 2 Page 6

itstimetospeak

IF-Rockerz

itstimetospeak

Joined: 26 February 2012

Posts: 8210

Posted: 20 January 2013 at 8:27am | IP Logged
1)Episode of the month (the episode which you feel was the best)Big smile-  --Ishani-- and Disha (if Ishani cant update due to exams then i ll do it)

2)Most romantic episodeHeart
Heart- oldveechafan(AYESHA)

3)Most Emotional EpisodeCryCry LOL - sm123 (SNEHA)

4)Best scene of the month Big smile - SAHERA(loveyouveecha)

5)Romantic scene of the month
HeartHeart-  CID_Sanju (Sanju)

6)Emotional Scene of the monthCryCry LOL
RashamiFan (NISHMITA)

7)Comic scene of the month LOL -  Rishi_ , --Ishani--(shes unavailable ryt now so rishi u can go ahead)


9)Worst BLOOPER lol
-  RIA (..Killer..)

10)Dialogue of the month- Newveechafan(POORNIMA)

11)Action packed scene(may involve stunts etc)- tinafans(shristee)

12)most evil plan of the month- princessofkesar(shraddha)
 

14)VM of the month-  princessofkesar(shraddha)

15)Creation(siggie/Icon/Avatar/thread) of the month- Ashvi_lolzZz (Ashvi)

remaining categories:

Filler episode,
OS of the month n

anyone else wants to volunteer? or can anyone do more than one category plz let me know.



Edited by itstimetospeak - 21 January 2013 at 7:13pm

The following 2 member(s) liked the above post:

queen_of_hearts.DarkMystery.

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Newsletter ALLOTMENTS" in Uttaran forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

itstimetospeak

IF-Rockerz

itstimetospeak

Joined: 26 February 2012

Posts: 8210

Posted: 20 January 2013 at 8:27am | IP Logged
@sm123 u had given a nice suggestion of a category where viewers can suggest imrpovements to existing tracks. we cn have it as it stands to be a really nice category but then can u urself update it?

@newveechafan poornima u had suggested best performance by an actor. it can be included as well but then u must urself update that one coz others have not suggested or shown interest. so that is urs if ur willing to do it.


Edited by itstimetospeak - 20 January 2013 at 8:57am

-Ashvi-

IF-Rockerz

-Ashvi-

Joined: 24 June 2012

Posts: 5867

Posted: 20 January 2013 at 8:50am | IP Logged
wen is the lastday to submit?

itstimetospeak

IF-Rockerz

itstimetospeak

Joined: 26 February 2012

Posts: 8210

Posted: 20 January 2013 at 8:51am | IP Logged
Originally posted by Ashvi_lolzZz

wen is the lastday to submit?


u can keep it ready. i will open a new topic sometime around 28-30th jan asking for entries then u can submit.


Edited by itstimetospeak - 20 January 2013 at 8:47am

.DarkMystery.

IF-Addictz

.DarkMystery.

Joined: 16 April 2012

Posts: 55767

Posted: 20 January 2013 at 8:52am | IP Logged
Thanx for putting it up.

Btw I'm not getting any blooper yet ROFL

newvee

IF-Dazzler

newvee

Joined: 08 September 2011

Posts: 4616

Posted: 20 January 2013 at 8:53am | IP Logged
pls i will do dlg of the month.

The following 1 member(s) liked the above post:

itstimetospeak

itstimetospeak

IF-Rockerz

itstimetospeak

Joined: 26 February 2012

Posts: 8210

Posted: 20 January 2013 at 8:53am | IP Logged
Originally posted by ..Killer..

Thanx for putting it up.

Btw I'm not getting any blooper yet ROFL


lol mai's magic milk is the biggest blooperROFL n there were others like meethi sayin taps spoiled iccha's life. who told her abt tappu one more blooper. but u can find out others as well. ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.DarkMystery.

sm123

Senior Member

sm123

Joined: 13 February 2012

Posts: 571

Posted: 20 January 2013 at 8:54am | IP Logged
Sure Smile But when is the last day to submit it..and where should I post it?!

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.