today's episode discussion here 8/1 (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 21

BabajiKaThullu

IF-Addictz

BabajiKaThullu

Joined: 26 February 2010

Posts: 54211

Posted: 08 January 2013 at 8:16am | IP Logged
Originally posted by soniasharmin89

Originally posted by MSmyworldMS

omg just watched today's episode ROFL

goons ne kuch jyada hi seriously le liya...

superb scenes of SidRi...

phir phir phirr ROFL

shivangi ki perfect time par entry ROFL

amazing one looking forward to next one 
one of my sid who never watched this show.She liked todays epi and said"omg.this family can behave like normal family".LOLI loved sidri bit and the way gauri said"yeh.char din kaha the?like a jealous gF and his reply.

Do ..char cheese chorke loved todays epi.asawari ka girna...and her convo with goon.LOL



lol... even i loved whole episode... it was superb and even watched on location of MKKYK...

Sid was cooking and all 

The following 1 member(s) liked the above post:

SlovesBSSI

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "today's episode discussion here 8/1 (Page 3)" in Mujhse Kuchh Kehti...Yeh Khamoshiyaan forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

charmee_sammy

IF-Stunnerz

charmee_sammy

Joined: 27 November 2009

Posts: 26996

Posted: 08 January 2013 at 8:17am | IP Logged
Originally posted by saaruipk

Originally posted by MSmyworldMS

of course i m watching all scenes... its SidRi scenes not Monal dear ROFL

as personal discussion is not allowed here ROFL
sidri monal sab same to same for me... i am a new fan u seeLOL
ur a new fan but not a new member i suppose! u should know the rules.. personal talks not allowed..  anyways when ur on IF u should know to differentiate between REEL and REAL.. theres a lot of difference.. its NOT sameSmile

The following 3 member(s) liked the above post:

Joyee_90soniasharmin89BabajiKaThullu

BabajiKaThullu

IF-Addictz

BabajiKaThullu

Joined: 26 February 2010

Posts: 54211

Posted: 08 January 2013 at 8:17am | IP Logged
Originally posted by Joyeeta_MoNaya

Originally posted by saaruipk

oye joyee but they behaved like couple yaar... gauri luvs him bass
ya i knw Gauri loves SiddharthSmile bt feelings ki kami haiLOL
so TRUE... sab tha bt andar se jo feelings aani chahiye na couple ke bich me wo missing tha... damn ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Joyee_90soniasharmin89

soniasharmin89

IF-Sizzlerz

soniasharmin89

Joined: 14 April 2010

Posts: 10753

Posted: 08 January 2013 at 8:18am | IP Logged
Originally posted by MSmyworldMS

Originally posted by soniasharmin89

Originally posted by MSmyworldMS

omg just watched today's episode ROFL

goons ne kuch jyada hi seriously le liya...

superb scenes of SidRi...

phir phir phirr ROFL

shivangi ki perfect time par entry ROFL

amazing one looking forward to next one 
one of my sid who never watched this show.She liked todays epi and said"omg.this family can behave like normal family".LOLI loved sidri bit and the way gauri said"yeh.char din kaha the?like a jealous gF and his reply.

Do ..char cheese chorke loved todays epi.asawari ka girna...and her convo with goon.LOL



lol... even i loved whole episode... it was superb and even watched on location of MKKYK...

Sid was cooking and all 
thanks for telling.gonna watch it.gauys plz give your comments there for Mohit too.

The following 1 member(s) liked the above post:

Joyee_90

BabajiKaThullu

IF-Addictz

BabajiKaThullu

Joined: 26 February 2010

Posts: 54211

Posted: 08 January 2013 at 8:18am | IP Logged
Originally posted by Joyeeta_MoNaya

Originally posted by soniasharmin89

Originally posted by MSmyworldMS

omg just watched today's episode ROFL

goons ne kuch jyada hi seriously le liya...

superb scenes of SidRi...

phir phir phirr ROFL

shivangi ki perfect time par entry ROFL

amazing one looking forward to next one 
one of my sid who never watched this show.She liked todays epi and said"omg.this family can behave like normal family".LOLI loved sidri bit and the way gauri said"yeh.char din kaha the?like a jealous gF and his reply.

Do ..char cheese chorke loved todays epi.asawari ka girna...and her convo with goon.LOL
ya me too loved Gauri's dilogs "toh do chaar dino se kaha the.."Smile

uski asli wali GF chura kar le gayi thi koi iss nadan bacchi ko samjaoo ROFL

i felt like shouting ki wo sanaya ke sath hongkong me tha 

opss no personal discussion Ouch

BabajiKaThullu

IF-Addictz

BabajiKaThullu

Joined: 26 February 2010

Posts: 54211

Posted: 08 January 2013 at 8:20am | IP Logged
Originally posted by charmee_sammy

where were u today?? Anyways i watched todays epi.. liked it..
Detail me will comment later..


arey i was here only bt couldnt watch episode coz of problems yaar chadda meine online dekh liya

BabajiKaThullu

IF-Addictz

BabajiKaThullu

Joined: 26 February 2010

Posts: 54211

Posted: 08 January 2013 at 8:22am | IP Logged
Originally posted by soniasharmin89

Originally posted by MSmyworldMS

Originally posted by soniasharmin89

Originally posted by MSmyworldMS

omg just watched today's episode ROFL

goons ne kuch jyada hi seriously le liya...

superb scenes of SidRi...

phir phir phirr ROFL

shivangi ki perfect time par entry ROFL

amazing one looking forward to next one 
one of my sid who never watched this show.She liked todays epi and said"omg.this family can behave like normal family".LOLI loved sidri bit and the way gauri said"yeh.char din kaha the?like a jealous gF and his reply.

Do ..char cheese chorke loved todays epi.asawari ka girna...and her convo with goon.LOL



lol... even i loved whole episode... it was superb and even watched on location of MKKYK...

Sid was cooking and all 
thanks for telling.gonna watch it.gauys plz give your comments there for Mohit too.
already DONE LOL

charmee_sammy

IF-Stunnerz

charmee_sammy

Joined: 27 November 2009

Posts: 26996

Posted: 08 January 2013 at 8:22am | IP Logged
Originally posted by MSmyworldMS

Originally posted by charmee_sammy

where were u today?? Anyways i watched todays epi.. liked it..
Detail me will comment later..


arey i was here only bt couldnt watch episode coz of problems yaar chadda meine online dekh liya
oh haan u told me.. sorry slip of memory LOL

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Mujhse Kuchh Kehti...Yeh Khamoshiyaan Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.