Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat

   

Varun in Ekta's next, David Dhawan to direct-Pg 6 (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 9

Page 1 Page 3
Page   of 9
Page 5 Page 9

Mrsimisam

IF-Sizzlerz

Mrsimisam

Joined: 23 April 2011

Posts: 12773

Posted: 06 January 2013 at 6:40am | IP Logged
Originally posted by SandCastle.

Originally posted by ruky786

Originally posted by SandCastle.

OMG! This feels so Good. Ekta's most ambitious project & Varun starring in it :O Ekta seems to take risks & work with newcomers. I much prefer her films than those regressive soaps she makes. Anyways I am so happy for Varun, he totally deserves it :D I wish they take a top actress for the film. Katrina or DPad maybe ;) Ah, I'll be drooling all the way then. Such Good Looking people in 1 film Day Dreaming This is gonna be great *fingers crossed*

P.S: Boo Ya Sid Fans Thumbs Down   ROFL


Haha at your comment on Sid fans ;) and yeah I'm happy aswell!Big smile

Haha Ruky LOL I was pissed at them making fun if Varun being out of work etc in other thread so decided to give it back to them here LOL Yes, am very happy too, I hope Varun & Ekta confirm it soon & announce the heroine too, an amazing One   Embarrassed




Arey dats not true..Shocked.even i like Sid more dan Varun.Embarrassed..bt i never ever bashed him...AngryLOL...i like Varun too...Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

SandCastle.

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Varun in Ekta's next, David Dhawan to direct-Pg 6 (Page 4)" in Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Mrsimisam

IF-Sizzlerz

Mrsimisam

Joined: 23 April 2011

Posts: 12773

Posted: 06 January 2013 at 6:41am | IP Logged
Originally posted by Aishh.

Originally posted by SandCastle.

OMG! This feels so Good. Ekta's most ambitious project & Varun starring in it :O Ekta seems to take risks & work with newcomers. I much prefer her films than those regressive soaps she makes. Anyways I am so happy for Varun, he totally deserves it :D I wish they take a top actress for the film. Katrina or DPad maybe ;) Ah, I'll be drooling all the way then. Such Good Looking people in 1 film Day Dreaming This is gonna be great *fingers crossed*

P.S: Boo Ya Sid Fans Thumbs Down   ROFL
Pissing off Sid fans is so much funROFL


Aish...AngryAngryLOL

Hug

The following 3 member(s) liked the above post:

SandCastle.oblivious...DamonCrazy..

SandCastle.

IF-Rockerz

SandCastle.

Joined: 09 February 2011

Posts: 9397

Posted: 06 January 2013 at 6:51am | IP Logged
@Aishh: I know Aishh, pissing them off gives me an amazing feeling. I love the way they abuse   ROFL they are better than aishwariya fans actually who abuse through PM's but Sid Fans to khullam khulla hi on the forum   ROFL

@mrimisam: exceptions are always there dear. I've seen u often, you are 1 of the sane members here Embarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

..DamonCrazy..Mrsimisamoblivious.

TheMummy_LeAbba

IF-Rockerz

TheMummy_LeAbba

Joined: 18 March 2010

Posts: 9708

Posted: 06 January 2013 at 7:18am | IP Logged
wo so both the chusey huey chachunders have fans and fanwarsShocked .
fans rubbing on each others face their langoor idols movie (this is so daily soap forum type)

just tell me do they even have ATs here in BW section this ll be so much funLOL


Edited by HakunaMatata_94 - 06 January 2013 at 7:15am

The following 3 member(s) liked the above post:

ForeverSHINeenikitagmcbambogli

oblivious.

IF-Sizzlerz

oblivious.

Joined: 15 September 2011

Posts: 10554

Posted: 06 January 2013 at 7:23am | IP Logged
@Simi- Awh hun you aren't included! But these Sid fans are obsessive disorder and abuse karne waale!

@Ektaa- I know right!ROFL I don't have an issue with Sid but his fans are just -_- I swear kithna abuse karthe hai!ROFL

@Manoj- Hehee I don't have any special hatred/love for either of them but Sid pankhaas are just intolerable!:|

The following 2 member(s) liked the above post:

SandCastle.Mrsimisam

TheMummy_LeAbba

IF-Rockerz

TheMummy_LeAbba

Joined: 18 March 2010

Posts: 9708

Posted: 06 January 2013 at 7:36am | IP Logged
Originally posted by Aishh.

@Simi- Awh hun you aren't included! But these Sid fans are obsessive disorder and abuse karne waale!

@Ektaa- I know right!ROFL I don't have an issue with Sid but his fans are just -_- I swear kithna abuse karthe hai!ROFL

@Manoj- Hehee I don't have any special hatred/love for either of them but Sid pankhaas are just intolerable!:|

but the Q is aish how does he have fans 
both these look like daily soap 3 rate actor no wonder fans fight for this people 

can we make a shrine for these 2 where fans worship and offer boxers to themLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

ForeverSHINee

adithyan

IF-Sizzlerz

adithyan

Joined: 13 May 2012

Posts: 20803

Posted: 06 January 2013 at 11:12am | IP Logged
ekta's ambitious project...so it will be something very big...but which south indian movie???

Mrsimisam

IF-Sizzlerz

Mrsimisam

Joined: 23 April 2011

Posts: 12773

Posted: 06 January 2013 at 11:19am | IP Logged
Originally posted by SandCastle.

@Aishh: I know Aishh, pissing them off gives me an amazing feeling. I love the way they abuse   ROFL they are better than aishwariya fans actually who abuse through PM's but Sid Fans to khullam khulla hi on the forum   ROFL

@mrimisam: exceptions are always there dear. I've seen u often, you are 1 of the sane members here Embarrassed


EmbarrassedEmbarrassed...Aww...how sweet...hug from behind emoticon

The following 3 member(s) liked the above post:

SandCastle...DamonCrazy..WhipCreamPantie

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
DAVID DHAWAN to remake CHUPKE CHUPKE

2 3

chocolover89 16 737 22 November 2011 at 9:56pm
By smarie
David Dhawan's project 'Amar Akbar Anthony' ? dilmanzil 1 348 05 June 2010 at 7:34pm
By waterlily_126
Friendly beginning for Sanjay Dutt & David Dhawan Salmanayesha 0 315 24 May 2010 at 10:43pm
By Salmanayesha
Karan and David Dhawan clash again after a decade Sneh-Jiwan 1 414 29 September 2009 at 5:26am
By Sneh-Jiwan
David Dhawan to direct ‘Chashme Buddoor’ remake ? Sneh-Jiwan 6 559 18 July 2009 at 4:42am
By Sneh-Jiwan

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Bollywood News, Bollywood Movies, Bollywood Chat Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.