Avatar & Signatures Shop

   

Rafi's Gallery - Update 7 - 18th Sept - PG 142- DhruvXSanchi, JayXTara (Page 8)

Post Reply New Post

Page 8 of 143

Rafz

IF-Rockerz

Rafz

Joined: 24 February 2008

Posts: 8348

Posted: 01 June 2011 at 8:02am | IP Logged
Embarrassed Thank you all so much for appreciating my work ... its one of my favourite songs and I felt Swayam and Sharon did better justice to it that Dia Mirza and Madhvan LOL

... Now that uve all overdosed on the love and romance ,.. its time for some comedy .. check out my Pee Loon (Comic Version) Trailer or ViRat (Vishakha Bharat) , Simmi/Nilesh and Amar/ Rinni ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

CoffeeAddictAnother-World

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Rafi's Gallery - Update 7 - 18th Sept - PG 142- DhruvXSanchi, JayXTara (Page 8)" in Avatar & Signatures Shop forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Sonya-

IF-Dazzler

-Sonya-

Joined: 12 April 2009

Posts: 3540

Posted: 01 June 2011 at 8:10am | IP Logged
OMG love Love Love the first one yaar!!
WOW ur work is awesome yaar...

yummoBB

Senior Member

yummoBB

Joined: 09 April 2011

Posts: 520

Posted: 01 June 2011 at 8:23am | IP Logged
Awww darlings i just love ur VM, zara zara specially, ur doing an amazing job  Hug

Rafz

IF-Rockerz

Rafz

Joined: 24 February 2008

Posts: 8348

Posted: 01 June 2011 at 12:50pm | IP Logged
Originally posted by yummoBB

Awww darlings i just love ur VM, zara zara specially, ur doing an amazing job  Hug

Thank you sooo much hun .. The Zara Zara one is my favourite tooo LOL

Another-World

IF-Dazzler

Another-World

Joined: 28 January 2011

Posts: 4331

Posted: 01 June 2011 at 2:02pm | IP Logged
OHHH MY GOOOD ROFLROFL
Hilarious VM hai on Pee Loon LOL
Aweeesooome LOL

CoffeeAddict

IF-Dazzler

CoffeeAddict

Joined: 23 August 2009

Posts: 3529

Posted: 01 June 2011 at 2:02pm | IP Logged
Rafi why do oyu post your stuff do do baar? ab idhar bhi i'll have to comment on your Chipmunk-ish Pee Loon?

Rafz

IF-Rockerz

Rafz

Joined: 24 February 2008

Posts: 8348

Posted: 01 June 2011 at 2:38pm | IP Logged
Originally posted by Sheherzade

Rafi why do oyu post your stuff do do baar? ab idhar bhi i'll have to comment on your Chipmunk-ish Pee Loon?

I posted it in the ViRat thread cuz it was about .. well ViRat ... and Im posting it here .. cuz this is the official thread for ALL my work Confused .. comment in two places ? Haan agar mere pe aaj extra pyaar aa raha hai toh kar de comment ... nahin bhi karegi toh tension nahin ... tax nahin mangungi ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

CoffeeAddict

CoffeeAddict

IF-Dazzler

CoffeeAddict

Joined: 23 August 2009

Posts: 3529

Posted: 01 June 2011 at 2:44pm | IP Logged
Originally posted by geet_maan_magic

Originally posted by Sheherzade

Rafi why do oyu post your stuff do do baar? ab idhar bhi i'll have to comment on your Chipmunk-ish Pee Loon?

I posted it in the ViRat thread cuz it was about .. well ViRat ... and Im posting it here .. cuz this is the official thread for ALL my work Confused .. comment in two places ? Haan agar mere pe aaj extra pyaar aa raha hai toh kar de comment ... nahin bhi karegi toh tension nahin ... tax nahin mangungi ROFL

as if tu tax mmaregi aur mai tujhe de dungi! apni shakal kabhi aaine me dekhi hai...

par haan pyaar to tujh pe aa raha hai...

so i'll say again... your chipmunk-ish pee loon cracked me up!

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Sano CG # 41-updtd :136

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Sano88 1107 16676 42 seconds ago
By FireLordPhoenix
Hanaa's Gallery #2 update pg111

2 3 4 5 6 7 ... 115 116

-Hanaa- 920 13521 8 hours ago
By Cute_Strawberry
||Arisha's Creation Gallery #2(Closed)Update Page.94||

2 3 4 5 6 7 ... 107 108

ArishaDeepz 856 8704 11 hours ago
By arun-deeps
Glamartz Gallery #2 Update Pg75

2 3 4 5 6 7 ... 81 82

MoNayaHolicPrag 648 8971 21 August 2014 at 3:12pm
By ...Maha-Srk...
Yummilicious Gallery|O|Upd 128| New Gallery pg 142

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

x..Anki..x 1212 30002 30 August 2011 at 6:13am
By x..Anki..x

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.