Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   

Rafi's Gallery - Update 7 - 18th Sept - PG 142- DhruvXSanchi, JayXTara (Page 10)

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 77955

Posted: 07 June 2011 at 9:47am | IP Logged
res..***thnx for d pm yaar..bt i wilb able to c n comment properly onli when i am ol frm pc..rite nw some prob wid modem n am ol frm mob..so hopefully it wilb fine soon n i may able to unres my post here within two days..***

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

CoffeeAddict IF-Dazzler
CoffeeAddict
CoffeeAddict

Joined: 23 August 2009
Posts: 3554

Posted: 07 June 2011 at 10:31am | IP Logged
Rafi! Tune mere ko ye dedicate kiya!! Chipmunk wala thank you! Theodore style!!!

Btw who's the Hairy godfather?

I loved your once upon time in Louis land story!

And our Neha - typical lassi in a wine glass! - the female Veeru part was hilarious par limit when mixed with your Chipmunk Pee Loon!

Btw... i didn't pee in my pants! Ha i even controlled myself from getting hiccups from laughing! But seriously i love you to be Zareena Bano! Friends wala love (tujhe bolna padta hai, tu galat samajh jaati hai!) But seriously if you were a guy... you'd be on my most likable list (if i had a list like that! Haha!)

Maza aa gaya!

Kya baat, Kya baat, Kya baat!

Luv,
Pree!

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

OneThatGotAway IF-Sizzlerz
OneThatGotAway
OneThatGotAway

Joined: 24 February 2008
Posts: 10489

Posted: 07 June 2011 at 11:28am | IP Logged
 
Originally posted by Sheherzade

Btw who's the Hairy godfather?


Hairy Godfather .. is just a pun on Fairy Godmother as u might have already figured out Tongue ... and since RDX is a pawn in the mega plan of the Fairy Godfather ... he cant possibly be  TGF .. LOL actually TGF he is just a hypothetical character LOL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

CoffeeAddict

CoffeeAddict IF-Dazzler
CoffeeAddict
CoffeeAddict

Joined: 23 August 2009
Posts: 3554

Posted: 07 June 2011 at 12:17pm | IP Logged
Originally posted by geet_maan_magic

 
Originally posted by Sheherzade

Btw who's the Hairy godfather?


Hairy Godfather .. is just a pun on Fairy Godmother as u might have already figured out Tongue ... and since RDX is a pawn in the mega plan of the Fairy Godfather ... he cant possibly be  TGF .. LOL actually TGF he is just a hypothetical character LOL ROFL

Well i understood the Pun and the joke... but i was just thinking who suited best in the role! LOL
radt IF-Rockerz
radt
radt

Joined: 21 July 2010
Posts: 6604

Posted: 07 June 2011 at 12:25pm | IP Logged
OMG!!!!!!!!!!!! If only the chipmunkish pee loon wasnt more than enough for me to ROFL literally... ur narattion did it all...ROFL
My! What a crazy VMROFL
Loved all ur edits totallyHug
I was laughing hard... esp the way u speeded up Neha's scenes!
P.S. RDX mera haiAngryROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

CoffeeAddictOneThatGotAway

Tabzy IF-Dazzler
Tabzy
Tabzy

Joined: 12 June 2005
Posts: 4312

Posted: 07 June 2011 at 12:31pm | IP Logged
ROFL.. tht ws gr888.. luv d song...pee loon..chipmunk vrsn..LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

OneThatGotAway IF-Sizzlerz
OneThatGotAway
OneThatGotAway

Joined: 24 February 2008
Posts: 10489

Posted: 07 June 2011 at 1:15pm | IP Logged
Originally posted by Tabzy

ROFL.. tht ws gr888.. luv d song...pee loon..chipmunk vrsn..LOL

aCTUally its the "Rafi Version" ... I used Audacity (Software) to mess up the original song lol ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

CoffeeAddict

CoffeeAddict IF-Dazzler
CoffeeAddict
CoffeeAddict

Joined: 23 August 2009
Posts: 3554

Posted: 07 June 2011 at 1:17pm | IP Logged
Originally posted by geet_maan_magic

Originally posted by Tabzy

ROFL.. tht ws gr888.. luv d song...pee loon..chipmunk vrsn..LOL

aCTUally its the "Rafi Version" ... I used Audacity (Software) to mess up the original song lol ROFL

You used audacity and you showed audacity! haha... i know lame joke! ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

OneThatGotAway

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Hanaa's Gallery #2 update pg 145 Bollywood

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Hanaa-   Replies: 1196   Views: 21613

-Hanaa- 1196 21613 24 November 2014 at 12:33am by starry.phoenix
||Arisha's Creation Gallery #2(Closed)Update Page.137||

2 3 4 5 6 7 ... 157 158

Author: ArishaDeepz   Replies: 1259   Views: 16444

ArishaDeepz 1259 16444 08 November 2014 at 1:54am by starry.phoenix
Glamartz Gallery #2 Update Pg75

2 3 4 5 6 7 ... 81 82

Author: MoNayaHolicPrag   Replies: 651   Views: 11049

MoNayaHolicPrag 651 11049 04 October 2014 at 9:26am by nature2
Sano CG # 41-updtd :145

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Sano88   Replies: 1193   Views: 22783

Sano88 1193 22783 08 September 2014 at 12:44am by starry.phoenix
Yummilicious Gallery|O|Upd 128| New Gallery pg 142

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: x..Anki..x   Replies: 1212   Views: 32961

x..Anki..x 1212 32961 30 August 2011 at 6:13am by x..Anki..x

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index