Kitani Mohabbat Hai - 2

   

HBD Anji! <3 Dil toh baccha hai ji (Page 18)

Post Reply New Post

Page 18 of 19

shibz

IF-Sizzlerz

shibz

Joined: 04 September 2009

Posts: 18695

Posted: 09 January 2013 at 9:44am | IP Logged
Originally posted by -sanju-

Originally posted by Anchi.

Noone even noticed i completed 4000 posts finally!!! Stern SmileStern SmileShocked


Congratz! Clap Kya karna tha notice karke btw?! Ermm Not like its a new ladder group! Sleepy
exactly!! hum apna number of posts hi notice nahi karteLOL kya farak padta hai till it changes the colorLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

-sanju-Anjalii...xXx

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "HBD Anji! <3 Dil toh baccha hai ji (Page 18)" in Kitani Mohabbat Hai - 2 forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

shibz

IF-Sizzlerz

shibz

Joined: 04 September 2009

Posts: 18695

Posted: 09 January 2013 at 9:45am | IP Logged
Originally posted by -sanju-

Originally posted by cherry227

Originally posted by Anjalii...xXx

Originally posted by cherry227

o wow!!!

happy birthday anjiii Dancing Party Hug
Thank you Sheetal Hug Hug
 
Originally posted by cherry227

superb thread sanju :)))

Uske bed time pe out of nowhere in the middle of a conversation she'll say one bye and wooosh! Hawa mein bhoot ki tarah gayab!

sachme bohat cute hai LOL <--- who's cute? me or sanju?TongueLOL

tum dono LOL


Anji.. She meant the opening post! Evil Smile But since you asked.. Usne tera mann rakh liya! D'oh LOL
i thought she was talkin bout AnjiLOLErmm

The following 2 member(s) liked the above post:

-sanju-Anjalii...xXx

Anjalii...xXx

IF-Sizzlerz

Anjalii...xXx

Joined: 20 April 2009

Posts: 15119

Posted: 09 January 2013 at 1:18pm | IP Logged
Originally posted by --Pooja-

OYEEE!!!1 ShibzAngry Remeber I gave you sig long time before like 2-3 months before for Anji's B'day? 
Anjali am late but actually long back I thought it was your b'day and i already made aa sig for u then ROFL haha it's okay!LOL don't worryTongueand then came to know that you B'day is in recent time but koi na wish you a veryy veryyy happy birthday!

Ohhk it was a msg I wrote for u that time so same msg goes on now :)


Heya Anjali!! Its not much that I have known you or I have talked to you but whatever and how much we talked irrespective of that fact I know that you are a really sweet and a fun loving person. awww thank youEmbarrassed You are really a wonderful person and be always like this, no matter what. Today is really a special day for you so enjoy as much as you can and give party to all ROFL.. Wish you a VERY VERY VERYYY Happy Birthday! May you get all you wish for.. Again Happy Birthday. Here's a small token of my love for you..awww thank you so much Pooja..so sweet of youEmbarrassed Hug Hug *Sorry for the crap I made* don't call the siggy crap!!Shocked it's beautiful..so pretty and gorgeous..Day Dreamingand the pics you used are the cutes!Heart Heart Heart thank you so much Pooja Hug


Ohh and I hope you remember me? LOL hehe yes i remember you..the awesome avi/siggy maker Hug Tongue and Happy Belated Birthday Hug Hug hope you had a great day!Embarrassed
Will reply to the rest of the spamming after exmasSleepyTongue

The following 2 member(s) liked the above post:

-sanju-shibz

veds_6791

IF-Rockerz

veds_6791

Joined: 28 May 2011

Posts: 7801

Posted: 17 February 2013 at 6:57am | IP Logged
I'm very very very late for this, but "Better Late than Never" right Wink
Anyways,

Belated Happy Birthday Kiddo,
May God Bless You with all the happiness and lots and lots of Love...
May all your wishes come true..

God Bless!!!
xoxo
Veds Hug

The following 3 member(s) liked the above post:

-sanju-Anjalii...xXxshibz

...vibha...

IF-Sizzlerz

...vibha...

Joined: 17 April 2011

Posts: 15505

Posted: 17 February 2013 at 8:31am | IP Logged
i am tooo latee
bt anyway

Happy Birthday Dear
Enjoy ur day (hope u hadLOL)
May all ur wishes come true...god bless uEmbarrassed<33333

The following 4 member(s) liked the above post:

-sanju-veds_6791Anjalii...xXxshibz

shibz

IF-Sizzlerz

shibz

Joined: 04 September 2009

Posts: 18695

Posted: 17 February 2013 at 10:47am | IP Logged
Shocked

Vibhz apna Bday thread dekho pehleLOL meri post dekha hi nahi hai tumneErmm

The following 3 member(s) liked the above post:

-sanju-...vibha...Anjalii...xXx

...vibha...

IF-Sizzlerz

...vibha...

Joined: 17 April 2011

Posts: 15505

Posted: 17 February 2013 at 12:30pm | IP Logged
Originally posted by shibz

Shocked

Vibhz apna Bday thread dekho pehleLOL meri post dekha hi nahi hai tumneErmm

lol...it was sep exam time phir mein bhool gayiShockedSleepyLOLWink
abhi dekhti hunLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

-sanju-Anjalii...xXx

Anjalii...xXx

IF-Sizzlerz

Anjalii...xXx

Joined: 20 April 2009

Posts: 15119

Posted: 19 February 2013 at 12:15pm | IP Logged
Originally posted by veds_6791

I'm very very very late for this, but "Better Late than Never" right Wink hehe yeah right!Wink
Anyways,

Belated Happy Birthday Kiddo,
May God Bless You with all the happiness and lots and lots of Love...
May all your wishes come true..

God Bless!!!
xoxo
Veds Hug thank you so much veds..so sweet of you Hug love you!Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

veds_6791

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
RASHI IS IN MOVIE DIL TO BACCHA HAI JE akashpansari 8 767 29 January 2011 at 10:40am
By akashpansari

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Kitani Mohabbat Hai - 2 Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.