India-Forums

   

love ka jalwa {sanvi fans} (Page 3)

chaichil IF-Dazzler
chaichil
chaichil

Joined: 26 March 2012
Posts: 2691

Posted: 01 January 2013 at 11:59am | IP Logged
Originally posted by loveviratmanvi

HAHA double hi5 !
so u watch ehmmbh ? u too  a virman fan gr8 <3
so much comment btw i too watch suvreen gugall n a huge yuvreen fan


again hi5 even i love yuvreen m mad 4 thmLOL check the suvreen ka forum u will kno
yup i watch ehmmbh

i kno yar hum toh same same typz nikleLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

kriyansh_tanya

chaichil IF-Dazzler
chaichil
chaichil

Joined: 26 March 2012
Posts: 2691

Posted: 01 January 2013 at 12:02pm | IP Logged
Originally posted by -sree13-

dono tanya ji ek dusre se milke mujhe bhool na jaana..common wali list main main bhi hoon LOL

@detective Tanya aap kaamal dhaamal bemisaal ho aur hamare prithvi bhi Wink


tumhein lagtha hein mein tumhein bhoolungi meri pehli dost in bff ka forum aise sochna mhi maath...LOL

prthivi toh,,,,,,,mashaalh
firefly.. IF-Rockerz
firefly..
firefly..

Joined: 26 August 2012
Posts: 6950

Posted: 01 January 2013 at 12:08pm | IP Logged
toh tai hua bff forums me dono tanya aur main pehla bff bane..kya bolte ho?? btw tum dono soul sister ho kya?? saare choice same??

The following 1 member(s) liked the above post:

kriyansh_tanya

kriyansh_tanya Goldie
kriyansh_tanya
kriyansh_tanya

Joined: 23 June 2012
Posts: 2111

Posted: 01 January 2013 at 12:10pm | IP Logged
hahah three cheers for us bffs <3
btww seriosuly mujhe bhi lagta hai me n tanya are soul sis oh gosh so many common interests n common nameLOL
chaichil IF-Dazzler
chaichil
chaichil

Joined: 26 March 2012
Posts: 2691

Posted: 01 January 2013 at 12:10pm | IP Logged
Originally posted by -sree13-

toh tai hua bff forums me dono tanya aur main pehla bff bane..kya bolte ho?? btw tum dono soul sister ho kya?? saare choice same??


u ryt jus like the show ka 3 bffs

soul sister..think so.mujhein nahi patha tha mere duniya mein aise ek soul sis bhi hein LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

kriyansh_tanya

featherheart IF-Sizzlerz
featherheart
featherheart

Joined: 15 June 2008
Posts: 10287

Posted: 01 January 2013 at 12:12pm | IP Logged
yup dat mall scene was awsm...kya hakk se kaha sanju ne...nd wud like to see more sunny nd prithvi scenes...

The following 4 member(s) liked the above post:

kriyansh_tanyachaichilfirefly..ZaYaHolic

firefly.. IF-Rockerz
firefly..
firefly..

Joined: 26 August 2012
Posts: 6950

Posted: 01 January 2013 at 12:13pm | IP Logged
Originally posted by loveviratmanvi

hahah three cheers for us bffs

three cheers for tanya-sree-tanya. m sure tum dono kumbh ke mele me bichadh gaye honge LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

kriyansh_tanya

chaichil IF-Dazzler
chaichil
chaichil

Joined: 26 March 2012
Posts: 2691

Posted: 01 January 2013 at 12:15pm | IP Logged
Originally posted by -sree13-

Originally posted by loveviratmanvi

hahah three cheers for us bffs

three cheers for tanya-sree-tanya. m sure tum dono kumbh ke mele me bichadh gaye honge LOL


heheheheheheh lekin mein kabhi kumbh ki mele mein ni gayi hunLOLLOL

hmm See we make TST ...Big smile

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

V Best Friends Forever? Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index