Arjun
Arjun

India-Forums

   

Jodi naamkaran (Page 3)

vidya.anand IF-Sizzlerz
vidya.anand
vidya.anand

Joined: 06 May 2007
Posts: 14220

Posted: 22 December 2012 at 8:57am | IP Logged
Originally posted by haruhi26

hmmm lets wait for a few more episodes before we come to that
she was only introduced as the new female lead dear, we dont know if she's for Arjun or not
and besides i doubt i'm ready for it yet, Riya still dear to my heartSmile

you are right but i guess by the looks of it, she will be paired with Arjun only...so be prepared to accept it!!


The following 1 member(s) liked the above post:

Miminits

Miminits IF-Sizzlerz
Miminits
Miminits

Joined: 13 July 2012
Posts: 14125

Posted: 22 December 2012 at 9:01am | IP Logged
Originally posted by vidya.anand

Originally posted by haruhi26

hmmm lets wait for a few more episodes before we come to that
she was only introduced as the new female lead dear, we dont know if she's for Arjun or not
and besides i doubt i'm ready for it yet, Riya still dear to my heartSmile

you are right but i guess by the looks of it, she will be paired with Arjun only...so be prepared to accept it!!



yep maybe she's for him Vidya, but like you said maybe Nadia isnt even her right name, besides they will take a bit longer to show anything between Arjun and Nadia
cause Nadia is not like Riya, i doubt we'll see her looking with admiration at Arjun's backSmile

The following 2 member(s) liked the above post:

Fantasia_junkievidya.anand

harshil_radhi28 Senior Member
harshil_radhi28
harshil_radhi28

Joined: 17 September 2011
Posts: 780

Posted: 22 December 2012 at 9:10am | IP Logged
i like ardia or ardiya either one would work for me plz not aria its a humble request plz i dont mean to hurt anybody who wants keep aria name but plz again its a humble request not aria...

The following 2 member(s) liked the above post:

naughtykittyyySneha113

aliya_begh IF-Sizzlerz
aliya_begh
aliya_begh

Joined: 02 August 2012
Posts: 12446

Posted: 22 December 2012 at 9:15am | IP Logged
Dn't name them guys,nadia uska reel name nai hai,she s under cover cop..kal tak ka wait karna padega.
vidya.anand IF-Sizzlerz
vidya.anand
vidya.anand

Joined: 06 May 2007
Posts: 14220

Posted: 22 December 2012 at 9:30am | IP Logged
Originally posted by haruhi26

Originally posted by vidya.anand

Originally posted by haruhi26

hmmm lets wait for a few more episodes before we come to that
she was only introduced as the new female lead dear, we dont know if she's for Arjun or not
and besides i doubt i'm ready for it yet, Riya still dear to my heartSmile

you are right but i guess by the looks of it, she will be paired with Arjun only...so be prepared to accept it!!



yep maybe she's for him Vidya, but like you said maybe Nadia isnt even her right name, besides they will take a bit longer to show anything between Arjun and Nadia
cause Nadia is not like Riya, i doubt we'll see her looking with admiration at Arjun's backSmile

yeah...i guess that will make it all the more interesting!! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Fantasia_junkie

MastiMuskaan Goldie
MastiMuskaan
MastiMuskaan

Joined: 09 November 2010
Posts: 2321

Posted: 22 December 2012 at 9:31am | IP Logged
If her name is nadia then hoq bout ariya2 Wink
Fantasia_junkie IF-Rockerz
Fantasia_junkie
Fantasia_junkie

Joined: 08 March 2011
Posts: 7119

Posted: 22 December 2012 at 10:18am | IP Logged
Originally posted by vidya.anand

Originally posted by haruhi26

Originally posted by vidya.anand

Originally posted by haruhi26

hmmm lets wait for a few more episodes before we come to that
she was only introduced as the new female lead dear, we dont know if she's for Arjun or not
and besides i doubt i'm ready for it yet, Riya still dear to my heartSmile

you are right but i guess by the looks of it, she will be paired with Arjun only...so be prepared to accept it!!



yep maybe she's for him Vidya, but like you said maybe Nadia isnt even her right name, besides they will take a bit longer to show anything between Arjun and Nadia
cause Nadia is not like Riya, i doubt we'll see her looking with admiration at Arjun's backSmile

yeah...i guess that will make it all the more interesting!! LOL


Well said guys.. We're in for a lot of action ahead..
She's gonna give him a run for his money at stunts! Did u observe, she called him 'tum' ??Wink  And well, she did leave him speechless when she blamed him for the failure.. So, what say, ab se Samajhna aur Samajhana band?
Can't wait for her dynamics with the rest of the team.. Coz she seems to be senior to Shree and Chottu, it'll be interesting to watch her react to their antics..  Does that mean we'll have more fireworks between Arjun-Rathore-(Nadia)..
And yes, Raja ki Rani is back.. Only she's not the dimples and docile Riya anymore.. Wink

Can't wait for more..


The following 2 member(s) liked the above post:

luvzindagividya.anand

vidya.anand IF-Sizzlerz
vidya.anand
vidya.anand

Joined: 06 May 2007
Posts: 14220

Posted: 22 December 2012 at 10:23am | IP Logged
Originally posted by mohabbatgirl



Well said guys.. We're in for a lot of action ahead..
She's gonna give him a run for his money at stunts! Did u observe, she called him 'tum' ??Wink  And well, she did leave him speechless when she blamed him for the failure.. So, what say, ab se Samajhna aur Samajhana band?
Can't wait for her dynamics with the rest of the team.. Coz she seems to be senior to Shree and Chottu, it'll be interesting to watch her react to their antics..  Does that mean we'll have more fireworks between Arjun-Rathore-(Nadia)..
And yes, Raja ki Rani is back.. Only she's not the dimples and docile Riya anymore.. Wink

Can't wait for more..



takkhar ki hogi...for sure...loved the way she took the hint and bent down...it was cool to see such a comrade in the very first episode itself...brilliance spilled all over them! loved it!

The following 1 member(s) liked the above post:

Fantasia_junkie

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Arjun Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index