Punar Vivah
Punar Vivah

India-Forums

   

Uninteresting- a +ve post

JeanPaul IF-Rockerz
JeanPaul
JeanPaul

Joined: 22 August 2012
Posts: 5947

Posted: 10 December 2012 at 7:45am | IP Logged
 
 
guyzzz post ur uninterseting things in PV>>>>>>.
 
1.Aarti LOose blouses[now  a days it's ok,but i wish the costume designer do the same in future also]
2.Yash TiGHt T shirts[i always wonder how Guru Adjust that Tshirt,i LIke him in check shirts[arpita ka sath wala shirt]
3.KiDs UnifOrm[Black and wHite,i don't like that,since they are the scindiya kids,they deserve better stylish uniforms]
4.SHobha's Gold Necklace[pls CV give her a New oNe]
5.GaYatri"s Lipstick[i think ZP is verry muccch fond of LIPPPsticKK]
6.Prashant's SHoes[omg,this ShoE alwayS have a story 2 tell]
7.BUA RiCh SareeS[i think she need only a khadi saree,itz enuf,plz Cv don't waste money 4 that}
8.Satyendra"s BIg stOmach[i think he has 2 control his diet[now i get a point dat all his lies r stored in dat,datz y itz so big]
 
OK now post ur views...


Edited by mariya05 - 10 December 2012 at 8:41am

The following 16 member(s) liked the above post:

salmankhanrulznuresmeraldaamourfouGCkriti07-enchanted-Nxt_rockstarManali_IamGCiananushaarjaakui1984-AarYaholic-shalini28-Thabassum-pickachugafulu14Sri_RadhaAngel_Luv

Manali_IamGCian IF-Rockerz
Manali_IamGCian
Manali_IamGCian

Joined: 04 December 2010
Posts: 5612

Posted: 10 December 2012 at 7:49am | IP Logged
LOL

i agree with u, but i can adjust with these things for AarYa !!
JeanPaul IF-Rockerz
JeanPaul
JeanPaul

Joined: 22 August 2012
Posts: 5947

Posted: 10 December 2012 at 7:50am | IP Logged
Originally posted by Iluvkanha_GCian

LOL

i agree with u, but i can adjust with these things for AarYa !!
but i can't adjust injustice to aarti[kratika]

The following 1 member(s) liked the above post:

disha_rajdev

Tahitien-moon IF-Rockerz
Tahitien-moon
Tahitien-moon

Joined: 19 April 2011
Posts: 9896

Posted: 10 December 2012 at 7:52am | IP Logged
I especially agree on gaya3 lipstick they are making her look like a clownTongue
As for boa i really wants cv to get ride of her expensive saries but get ride of her expensive personality as well and same goes for pythonLOL
akui1984 IF-Rockerz
akui1984
akui1984

Joined: 25 February 2012
Posts: 5709

Posted: 10 December 2012 at 7:53am | IP Logged
Originally posted by mariya05

 
 
guyzzz post ur uninterseting things in PV>>>>>>.
 
1.Aarti LOose blouses[now  a days it's ok,but i wish the costume designer do the same in future also]
huh??? do not understand this...
2.Yash TiGHt T shirts[i always wonder how Guru Adjust that Tshirt,i LIke him in check shirts[arpita ka sath wala shirt]
I agree...he needs better clothes!!!!
3.KiDs UnifOrm[Black and wHite,i don't like that,since they are the scindiya kids,they deserve better stylish uniforms]
The uniform is common and I am ok!
4.SHobha's Gold Necklace[pls CV give her a New oNe]
NOOO...They need the money for Prashant operation...If not Yash gotta give thm more $$$$$
5.GaYatri"s Lipstick[i think ZP is verry muccch fond of LIPPPsticKK]
I agree!!!!
6.Prashant's SHoes[omg,this ShoE alwayS have a story 2 tell]
Haahahahaha...
7.BUA RiCh SareeS[i think she need only a khadi saree,itz enuf,plz Cv don't waste money 4 that}
She has nothing else to spend her bro's money on!!! Gotta splurge on hereself!
8.Satyendra"s BIg stOmach[i think he has 2 control his diet[now i get a point dat all his lies r stored in dat,datz y itz so big]
Wahahahahaha...He keeps the lies in the tummy?!?!? Where does Aarti keep hers since she is pregnant and her stomach is still flat...
OK now post ur views...

The following 1 member(s) liked the above post:

JeanPaul

amourfouGC IF-Dazzler
amourfouGC
amourfouGC

Joined: 08 December 2010
Posts: 3999

Posted: 10 December 2012 at 7:55am | IP Logged
lol smiley for orkut, myspace, facebook 
At first sight i think it would be a bashing post so leave it ,but later on, i thought lets see what are the points regarding it but after reading such a funny post i was lol smiley for orkut, myspace, facebook

The following 1 member(s) liked the above post:

JeanPaul

JeanPaul IF-Rockerz
JeanPaul
JeanPaul

Joined: 22 August 2012
Posts: 5947

Posted: 10 December 2012 at 7:58am | IP Logged
Originally posted by amourfouGC

lol smiley for orkut, myspace, facebook 
At first sight i think it would be a bashing post so leave it ,but later on, i thought lets see what are the points regarding it but after reading such a funny post i was lol smiley for orkut, myspace, facebook
 
 
 
 
 SmileSmile human psychology
Angel_Luv IF-Stunnerz
Angel_Luv
Angel_Luv

Joined: 21 July 2012
Posts: 37330

Posted: 10 December 2012 at 7:59am | IP Logged
Originally posted by Iluvkanha_GCian

LOL

i agree with u, but i can adjust with these things for AarYa !!
yup dear i 2nd uBig smile

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index