The Serial

   

Karan, Soumya, Rohan, Abigail on SBS (5.12.12) (Page 4)

Post Reply New Post

Page 4 of 5

Page 1 Page 3
Page   of 5
Page 5 Page 5

--Anjali--

IF-Rockerz

--Anjali--

Joined: 10 March 2012

Posts: 7076

Posted: 05 December 2012 at 5:33am | IP Logged
thanks for link...

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Karan, Soumya, Rohan, Abigail on SBS (5.12.12) (Page 4)" in The Serial forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

--Anjali--

IF-Rockerz

--Anjali--

Joined: 10 March 2012

Posts: 7076

Posted: 05 December 2012 at 5:39am | IP Logged
Originally posted by pari_15

Originally posted by -sanju-

Originally posted by pari_15

Rofl sanju...ur line 'karan with his three kids' totally cracked me up ROFL Tongue


Inn baccho ke saath rehke toh karan sachme day by day "daddy" lagne laga hai!! ROFL
lol..karan daddy..kittu mummy
n ye sab unke bacche...hayeee kitni cute family lagegi Wink
bas papa mummy ko mana le :D
 
ROFL ROFL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-sanju-

shibz

IF-Sizzlerz

shibz

Joined: 04 September 2009

Posts: 19337

Posted: 05 December 2012 at 6:25am | IP Logged
Karan:kaise bacche paal liye hai maine apne aas paas

hahahaha so true.. karan ek waqt khud baccha hua karta thaDay Dreaming ab Daddy bangaya haiLOLLOL loving this avtar also btwLOLLOLDay Dreaming bas aise hi masti karta hua Dady raheCool..serious wala nahi...
n ditto Guyz.. bout mummy and the 4th bacchaLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Anchi.-sanju-

...vibha...

IF-Sizzlerz

...vibha...

Joined: 17 April 2011

Posts: 15507

Posted: 05 December 2012 at 6:30am | IP Logged
thanks sanjuTongue...had missed it on SBS
karan is treat to watch...it's like old kk was back with diff gang <3
yup he is vehlon ka sardarLOLWink

The following 3 member(s) liked the above post:

Anchi.-sanju-shibz

Anchi.

IF-Dazzler

Anchi.

Joined: 08 November 2009

Posts: 4012

Posted: 05 December 2012 at 10:57am | IP Logged
tfs sanju jee Smile

Haha...our vehla munda hai na ekdum kukkad kamaal da..Cool ROFL
Our baccha is finally a Daddy now  ShockedLOL kuch zyada hi jaldi nahin?Ermm ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

shibz

arjuhi4eva

IF-Rockerz

arjuhi4eva

Joined: 12 February 2011

Posts: 5051

Posted: 05 December 2012 at 11:32am | IP Logged
Aww..seems like a nice seg :D Karan n his teen bachche ROFL..ROFL..ROFL.. Wish mummy bhi hoti saath mein ;)

The following 2 member(s) liked the above post:

-sanju-shibz

arjuhi4eva

IF-Rockerz

arjuhi4eva

Joined: 12 February 2011

Posts: 5051

Posted: 05 December 2012 at 11:34am | IP Logged
Btw sanjuu congrts for finally removing that Yucky color off ur name :D congooo ..tu bhi meri grp mein aa gyi Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

-sanju-

Maheen_Ahmed

Senior Member

Maheen_Ahmed

Joined: 26 April 2010

Posts: 302

Posted: 05 December 2012 at 8:49pm | IP Logged
Tfs Sanju :)
Plz upload the Utube link! Plz plzzz Payal :)

The following 1 member(s) liked the above post:

-sanju-

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

The Serial Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.