Avatar & Signatures Shop

   

Varshu's Gallery-|C| updt@pg144 MN/MM/TR/TaaYam (Page 10)

Post Reply New Post

Page 10 of 151

...Ritzy...

IF-Sizzlerz

...Ritzy...

Joined: 28 May 2012

Posts: 18519

Posted: 07 December 2012 at 10:11am | IP Logged
Same question I have a request  LOL do lemme know when the shop will open

The following 4 member(s) liked the above post:

-Swetha-pixi26angel-krazyriya-EtherealRati

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Varshu's Gallery-|C| updt@pg144 MN/MM/TR/TaaYam (Page 10)" in Avatar & Signatures Shop forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-Mema-

IF-Sizzlerz

-Mema-

Joined: 19 March 2010

Posts: 13427

Posted: 07 December 2012 at 11:36am | IP Logged
wow Congratulations on ur new shop!! the banner is amaziggg and ur creations are seriously wow!!
>>>this is soo amazingg!!

http://i.imgur.com/IwyIQ.png>>and this one is also soo awesomeee!!

Love Maria

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha--krazyriya-EtherealRati

Meera_Ka_Mohan

IF-Dazzler

Meera_Ka_Mohan

Joined: 02 March 2012

Posts: 2723

Posted: 07 December 2012 at 12:24pm | IP Logged
PartyHugCongrats VarshuHugParty

Its a lovely gallery.Dancing
Clap

Loved all the siggies,Approve and trust me now you are a pro.Thumbs Up Keep up the good work. Now I understand, why you were always missing from the forum, you were busy making this gallery and creating siggies, right?Stern SmileWink

Read your long introduction, but dear, the font size is too small.LOL

Sorry yaar, No idea about any other shows, except MJHT and I have lost interest in it.

Now I am interested only in NBT related siggies, mainly Kunal ones.Day Dreaming keep making them more. Make some Megha siggies similarly like rati pandey siggy. It was beautiful.Clap

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha--krazyriya-EtherealRati

Payal15

Senior Member

Payal15

Joined: 07 June 2012

Posts: 526

Posted: 07 December 2012 at 8:54pm | IP Logged
Originally posted by -krazyriya-

*reserved for Payal*
firstly thnk u so much jaan for reservng a spot for me. 2ndly u knw what i am going thru, whenever i hv a net access i'l hit like and cmnt on each and every siggy of urs. Rt nw i hv logged in frm my cell ph so cnt cmnt any furthr. Til thn u stay happy and loads of love <3

The following 3 member(s) liked the above post:

-Swetha--krazyriya-EtherealRati

-krazyriya-

IF-Sizzlerz

-krazyriya-

Joined: 03 January 2008

Posts: 16074

Posted: 07 December 2012 at 11:14pm | IP Logged
Originally posted by pixi26angel

knock knock is the shop open varshuLOL


Originally posted by RitikaLoveAmar

Same question I have a request  LOL do lemme know when the shop will open



Hey guys..Hug..lol... u dont need to knock...you can come anytime...LOL

Urmm... actually the shop isnt open... n may wont be open for quite a sometime...LOL just bcoz i'm not confident enough to take requests yaar..LOL..atleast not now..! mujhe lagta hai... if somebody request... n i couldnt come up to their expectations...siggies achi nhi bani toh... i dont wanna disappoint that person...Ouch with my crappy creations...DisapproveLOL since i'm not that good..abhi...u know na... :(

but still...i'm always open otherwise..Embarrassed..! if u want to request... you guys can tell me... no probs...Wink


ps : if anyone of u gonna request for TR stuff..then dont worry... as i'm already making on them...Embarrassed



Edited by -krazyriya- - 07 December 2012 at 11:18pm

The following 3 member(s) liked the above post:

...Ritzy...pixi26angelEtherealRati

-krazyriya-

IF-Sizzlerz

-krazyriya-

Joined: 03 January 2008

Posts: 16074

Posted: 07 December 2012 at 11:19pm | IP Logged
Originally posted by liza81

MANY MANY MANY C O N G R A T U L A T I O N S dear ..m so so glad u opened your galleryBig smilemay have infinite gallery & you rock always with your amazing creations workStar best wishes varshu :)

Awww thank youu sooo soo much lizuuu...Hug

 love MM & all icons..simple colouring..but so fine workEmbarrassed

awww thank you so muchh yaar...Big smile. urmm fine work..wow thats such a big compliment for me yaar..Day Dreaming.!

Monu-Nanhi is so adorable HeartDay DreamingDay Dreaming..love so so much..using this one.


thank youu so muchhh...Hug yeah sure u can use..my pleasure dear...Embarrassed



like the fonts yar..
you are too good varshu...mast creations h sab


Thank youuu so muchhh yaar...Hug m so happy you loved my creations...Big smile means a lot seriously...Day Dreaming




OMG ...superb merging of picsThumbs Up...love the creationClap



simply awesome workDay Dreaming

Thank youu...Big smile



 keep rocking dear...lovee yaHug

thank you so muchh yaar.. n love you lots too...


My reply in PINK !

The following 1 member(s) liked the above post:

EtherealRati

-krazyriya-

IF-Sizzlerz

-krazyriya-

Joined: 03 January 2008

Posts: 16074

Posted: 07 December 2012 at 11:23pm | IP Logged
Originally posted by SilverFairy

Congrats On Your Shop Varsha. (:
All The Best On The Upcoming Ones. (:



Awww thank youuu soo muchh dear...Hug


Originally posted by vkp1989

Congo varshaParty, try some Arhi/Sarun stuff.



Awww thank youuu soo muchh dear...Hug

yup will sure make on them too...Embarrassed. just wait for next two updates...Wink


The following 1 member(s) liked the above post:

EtherealRati

-krazyriya-

IF-Sizzlerz

-krazyriya-

Joined: 03 January 2008

Posts: 16074

Posted: 07 December 2012 at 11:29pm | IP Logged
Originally posted by -Swetha-

VarshuuuHugHug Meri Sisly HugHug
OMG Shocked i came here so late.. D'ohUnhappy

Heyy sislyyy...Hug
Hug
no u r not that late dear...Embarrassed actually all were so quick...LOL as if waiting only for this moment...LOL

Congrats on ur 1st shop behna ! HugHug
I'm so much proud & happy for u Hug ki tune finally apni shop khol di PartyDancing
May u have many more shops to come.. !! Approve

Awww thank youuu sooo sooo muchhh dear...Hug.m so happy to see you here..Dancing..Big smile

Love all the icons u have made ! Embarrassed

Thanksss a lot...Embarrassed


^ MN siggy is jst awesome.Day Dreaming  Love the blending , coloring & test u have kept in this siggy. Heart

Awww thank youu so muchh...EmbarrassedSmile.glad u lovedd it... Big smile



^ above KD-Kiya siggy & Rey - Taani siggy --- its the best. Thumbs UpDay Dreaming  Love the blending , coloring & test u have kept in these 2 siggies. Heart

Thank youuu sooo muchhh..Hug..u know ur opinion means a lot to me..Day Dreaming..thankuuu re...Big smile


^ Bollywoood se - Anushka S wala siggy is jst MINDBLOWING. Day Dreaming Love the coloring & text u have kept in this siggy. Heart

Thank youuu once again...Big smile.. thanks for ur beautiful comment sisly..Embarrassed.Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

EtherealRati

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
WildCherry-Cs#3/UpdtPg135&RR,SI/Pg.139/Pg.140,Kash,Thor,DD

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

-Ms.Wildcherry- 1135 24478 1 hour ago
By -Ms.Wildcherry-
~Chandani Creation~ // All updt: pg1 - MIX UPDT:17

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Chandani_C 175 6743 08 January 2014 at 1:10am
By -Ms.Wildcherry-
Trouble's Junk #1|#Preview&Tutorial:Pg138

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Trouble. 1200 15348 01 September 2013 at 8:28am
By EmaraldRockstar
Karrzcreations Gallery#1 Close this please

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Deepzpadukone 1190 15705 18 June 2013 at 10:28pm
By Deepzpadukone
Yummilicious Gallery|O|Upd 128| New Gallery pg 142

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

x..Anki..x 1212 26462 30 August 2011 at 6:13am
By x..Anki..x

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.