Chat Clubs
Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

Pagal khana - stage 3(invites only) (Page 9)

.MoNsTeR.MuShI. IF-Stunnerz
.MoNsTeR.MuShI.
.MoNsTeR.MuShI.

Joined: 14 April 2012
Posts: 28744

Posted: 27 November 2012 at 6:48am | IP Logged
Originally posted by diasha

Aaj 250 posts ki subah se. Its my new recordROFLme going bye...c u friends..Big smile


Cheers...Bye ...!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

do_not_disturb

.MoNsTeR.MuShI. IF-Stunnerz
.MoNsTeR.MuShI.
.MoNsTeR.MuShI.

Joined: 14 April 2012
Posts: 28744

Posted: 27 November 2012 at 6:49am | IP Logged

The following 1 member(s) liked the above post:

do_not_disturb

.MoNsTeR.MuShI. IF-Stunnerz
.MoNsTeR.MuShI.
.MoNsTeR.MuShI.

Joined: 14 April 2012
Posts: 28744

Posted: 27 November 2012 at 6:51am | IP Logged
I don't like this hospital's food...i wanna complain...but to whom?????

The following 1 member(s) liked the above post:

do_not_disturb

do_not_disturb IF-Sizzlerz
do_not_disturb
do_not_disturb

Joined: 24 December 2011
Posts: 24617

Posted: 27 November 2012 at 6:55am | IP Logged
Originally posted by Temporary99

I don't like this hospital's food...i wanna complain...but to whom?????

U cant complain..but u can cook ur own food...Big smile I luv cooking so much Big smile



Edited by deepakk79 - 27 November 2012 at 6:54am

The following 1 member(s) liked the above post:

.MoNsTeR.MuShI.

-Mr.CooL- IF-Addictz
-Mr.CooL-
-Mr.CooL-

Joined: 28 August 2012
Posts: 50781

Posted: 27 November 2012 at 6:55am | IP Logged
Hello Guys...?

The following 1 member(s) liked the above post:

do_not_disturb

.MoNsTeR.MuShI. IF-Stunnerz
.MoNsTeR.MuShI.
.MoNsTeR.MuShI.

Joined: 14 April 2012
Posts: 28744

Posted: 27 November 2012 at 6:58am | IP Logged
Originally posted by deepakk79

Originally posted by Temporary99

I don't like this hospital's food...i wanna complain...but to whom?????

U cant complain..but u can cook ur own food...Big smile I luv cooking so much Big smile



Cooking...???
And me...???
ROFL

One time i tried to cook...but ended up burning the kitchen curtain.Embarrassed




The following 1 member(s) liked the above post:

do_not_disturb

do_not_disturb IF-Sizzlerz
do_not_disturb
do_not_disturb

Joined: 24 December 2011
Posts: 24617

Posted: 27 November 2012 at 7:11am | IP Logged
Originally posted by Temporary99

Originally posted by deepakk79

Originally posted by Temporary99

I don't like this hospital's food...i wanna complain...but to whom?????

U cant complain..but u can cook ur own food...Big smile I luv cooking so much Big smile



Cooking...???
And me...???
ROFL

One time i tried to cook...but ended up burning the kitchen curtain.Embarrassed





Shocked

lolllzzz...so ur mom is never gonna let u cook again i guess ROFL

btw wat were U cooking?? ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.MoNsTeR.MuShI.

do_not_disturb IF-Sizzlerz
do_not_disturb
do_not_disturb

Joined: 24 December 2011
Posts: 24617

Posted: 27 November 2012 at 7:12am | IP Logged
hi ammy LOL wassup???

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
# # SamGeeThaMarAaL CC Part 9 # # "Invites Only "

2 3 4 5 6 7 ... 117 118

Author: thambu   Replies: 938   Views: 45050

thambu 938 45050 05 April 2015 at 11:18am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -DarthVader-   Replies: 294   Views: 24967

-DarthVader- 294 24967 03 January 2014 at 11:43pm by -DarthVader-
||<Pagal Club House>||

2 3 4 5 6 7 ... 85 86

Author: mariasrk   Replies: 687   Views: 18674

mariasrk 687 18674 22 December 2010 at 10:02am by -Gunjan-
¤¤IKA’S PAGAL KHANA 3¤¤ Celebrate pg 98

2 3 4 5 6 7 ... 103 104

Author: -De.De-   Replies: 828   Views: 17795

-De.De- 828 17795 28 June 2009 at 2:01pm by reya.
¤¤IKA’S PAGAL KHANA 2¤¤ New CC LINK p150

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -De.De-   Replies: 1194   Views: 23404

-De.De- 1194 23404 03 January 2008 at 9:44am by gk_09

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index