Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Pagal khana - stage 3(invites only) (Page 9)

_Monster_ IF-Stunnerz
_Monster_
_Monster_

Joined: 14 April 2012
Posts: 29674

Posted: 27 November 2012 at 6:48am | IP Logged
Originally posted by diasha

Aaj 250 posts ki subah se. Its my new recordROFLme going bye...c u friends..Big smile


Cheers...Bye ...!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Sunny_Bliss

_Monster_ IF-Stunnerz
_Monster_
_Monster_

Joined: 14 April 2012
Posts: 29674

Posted: 27 November 2012 at 6:49am | IP Logged

The following 1 member(s) liked the above post:

Sunny_Bliss

_Monster_ IF-Stunnerz
_Monster_
_Monster_

Joined: 14 April 2012
Posts: 29674

Posted: 27 November 2012 at 6:51am | IP Logged
I don't like this hospital's food...i wanna complain...but to whom?????

The following 1 member(s) liked the above post:

Sunny_Bliss

Sunny_Bliss IF-Stunnerz
Sunny_Bliss
Sunny_Bliss

Joined: 24 December 2011
Posts: 27417

Posted: 27 November 2012 at 6:55am | IP Logged
Originally posted by Temporary99

I don't like this hospital's food...i wanna complain...but to whom?????

U cant complain..but u can cook ur own food...Big smile I luv cooking so much Big smile



Edited by deepakk79 - 27 November 2012 at 6:54am

The following 1 member(s) liked the above post:

_Monster_

-Mr.CooL- IF-Addictz

Joined: 28 August 2012
Posts: 54342

Posted: 27 November 2012 at 6:55am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

Sunny_Bliss

_Monster_ IF-Stunnerz
_Monster_
_Monster_

Joined: 14 April 2012
Posts: 29674

Posted: 27 November 2012 at 6:58am | IP Logged
Originally posted by deepakk79

Originally posted by Temporary99

I don't like this hospital's food...i wanna complain...but to whom?????

U cant complain..but u can cook ur own food...Big smile I luv cooking so much Big smile



Cooking...???
And me...???
ROFL

One time i tried to cook...but ended up burning the kitchen curtain.Embarrassed




The following 1 member(s) liked the above post:

Sunny_Bliss

Sunny_Bliss IF-Stunnerz
Sunny_Bliss
Sunny_Bliss

Joined: 24 December 2011
Posts: 27417

Posted: 27 November 2012 at 7:11am | IP Logged
Originally posted by Temporary99

Originally posted by deepakk79

Originally posted by Temporary99

I don't like this hospital's food...i wanna complain...but to whom?????

U cant complain..but u can cook ur own food...Big smile I luv cooking so much Big smile



Cooking...???
And me...???
ROFL

One time i tried to cook...but ended up burning the kitchen curtain.Embarrassed





Shocked

lolllzzz...so ur mom is never gonna let u cook again i guess ROFL

btw wat were U cooking?? ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

_Monster_

Sunny_Bliss IF-Stunnerz
Sunny_Bliss
Sunny_Bliss

Joined: 24 December 2011
Posts: 27417

Posted: 27 November 2012 at 7:12am | IP Logged
hi ammy LOL wassup???

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: thambu   Replies: 1057   Views: 74268

thambu 1057 74268 4 days ago by PutijaChalhov
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 294   Views: 36409

-Alohomora- 294 36409 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
||<Pagal Club House>||

2 3 4 5 6 7 ... 85 86

Author: mariasrk   Replies: 687   Views: 26046

mariasrk 687 26046 22 December 2010 at 10:02am by -Gunjan-
¤¤IKA’S PAGAL KHANA 3¤¤ Celebrate pg 98

2 3 4 5 6 7 ... 103 104

Author: -De.De-   Replies: 828   Views: 22410

-De.De- 828 22410 28 June 2009 at 2:01pm by reya.
¤¤IKA’S PAGAL KHANA 2¤¤ New CC LINK p150

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -De.De-   Replies: 1194   Views: 30000

-De.De- 1194 30000 03 January 2008 at 9:44am by gk_09

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index