Byah Hamari Bahu Ka

   

Krish <3<3<3 (Page 2)

Post Reply New Post

Page 2 of 2

Page 1
Page   of 2

-Subbiha-

IF-Rockerz

-Subbiha-

Joined: 24 May 2012

Posts: 7615

Posted: 22 November 2012 at 2:28pm | IP Logged
Originally posted by hinz

Originally posted by -Subbiha-

Hinaben btw I am waiting for you to join me and switch from ur meri ore avi to 'I love you too avi' haha <3


I was actually contemplating the change this morning but I just can't let go of that meri ore avi
infact now, I need it more...meri ore meri meri ore meri ore...

I'll make a wider avi for the siggy box rather, like the last time he said my name Blushing
and I never boast LOL



ROFL ROFL haha u never boast huh? M also planning to make some big Avis especially for the spirits part, the chocolate boy part and autobiography part haha

The following 2 member(s) liked the above post:

hinzsathuraj

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Krish <3<3<3 (Page 2)" in Byah Hamari Bahu Ka forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

hinz

Viewbie

hinz

Joined: 13 September 2005

Posts: 26053

Posted: 22 November 2012 at 2:30pm | IP Logged

yup, once the show ends yehi toh karna hai but hopefully not for long :)

The following 3 member(s) liked the above post:

Pravessathuraj-Subbiha-

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Byah Hamari Bahu Ka Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.