Pratigya
Pratigya
Pratigya

India-Forums

   

Kuchh toh tha tere mere darmiyaan.. updated pg-42 (Page 3)

Snigdha_Khanam IF-Sizzlerz
Snigdha_Khanam
Snigdha_Khanam

Joined: 10 February 2011
Posts: 17937

Posted: 12 November 2012 at 11:22pm | IP Logged
Originally posted by Veena.S

Originally posted by Snigdhakhanam

Originally posted by Veena.S

Wow so ArJa ready 4 MKAP2... Then we r super duper ready...Day Dreaming
Snigwa thum tho Kevvu keka Beta Clap Star Hug
WinkHughe he i lub the word 'keka'LOLLOL
avuna ayithe pandaga chesuko ROFL
kaaConfused?Wacko

The following 2 member(s) liked the above post:

Latha.IVeena.S

Veena.S IF-Sizzlerz
Veena.S
Veena.S

Joined: 27 August 2010
Posts: 13936

Posted: 12 November 2012 at 11:29pm | IP Logged
Originally posted by Snigdhakhanam

Originally posted by Veena.S

Originally posted by Snigdhakhanam

Originally posted by Veena.S

Wow so ArJa ready 4 MKAP2... Then we r super duper ready...Day Dreaming
Snigwa thum tho Kevvu keka Beta Clap Star Hug
WinkHughe he i lub the word 'keka'LOLLOL
avuna ayithe pandaga chesuko ROFL
kaaConfused?Wacko
LOL juz said "Ok then aish karbo"...

Edited by Veena.S - 12 November 2012 at 11:29pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Snigdha_Khanam

HamiSky IF-Rockerz
HamiSky
HamiSky

Joined: 07 June 2010
Posts: 9388

Posted: 13 November 2012 at 1:34am | IP Logged
Cute..bacha..do continue...:)


Sorry to Hav misd u in fb yday...am there now..

The following 1 member(s) liked the above post:

Snigdha_Khanam

bugsbunny12 IF-Dazzler
bugsbunny12
bugsbunny12

Joined: 14 October 2011
Posts: 4463

Posted: 13 November 2012 at 6:25am | IP Logged
Of course i like it...do continue dear!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Snigdha_Khanam

hussainramso IF-Sizzlerz
hussainramso
hussainramso

Joined: 08 October 2010
Posts: 10725

Posted: 13 November 2012 at 5:38pm | IP Logged
Hope you don't mind if i pass out here, Snig?
I'll be very quiet!!Clown
Don't tell the mods!!

The following 5 member(s) liked the above post:

a_umaBruce_LSnigdha_KhanamSnehal21rekrn

Snigdha_Khanam IF-Sizzlerz
Snigdha_Khanam
Snigdha_Khanam

Joined: 10 February 2011
Posts: 17937

Posted: 13 November 2012 at 9:20pm | IP Logged
Originally posted by meanreds

Hope you don't mind if i pass out here, Snig?
I'll be very quiet!!Clown
Don't tell the mods!!
U will be quietROFL?Anyway make it ur homeApproveI have no problemTongueand u know it I won't tell the modsWink

The following 3 member(s) liked the above post:

a_umarekrnhussainramso

a_uma IF-Rockerz
a_uma
a_uma

Joined: 20 March 2010
Posts: 6442

Posted: 13 November 2012 at 9:34pm | IP Logged
ARJA bakaithy about MKAP2... Day DreamingDay Dreaming ... Amazing post...
 
Please do continue... Big smile
 

The following 2 member(s) liked the above post:

Snigdha_KhanamSnehal21

Snehal21 IF-Sizzlerz
Snehal21
Snehal21

Joined: 16 June 2012
Posts: 15384

Posted: 13 November 2012 at 10:54pm | IP Logged
LOLloved itEmbarrassed
plz do continueWink

The following 1 member(s) liked the above post:

Snigdha_Khanam

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
My VM on 'Mere Haath Mein'

2 3 4

Author: babithaj   Replies: 25   Views: 1084

babithaj 25 1084 02 November 2011 at 1:46pm by KP_Marina
pic abhi baki hai mere doston....

Author: lakshmi_pai   Replies: 2   Views: 511

lakshmi_pai 2 511 21 March 2011 at 8:42am by lakshmi_pai
PRATIGYA&KRISHNA MERE HAATH MEIN

2 3 4 5

Author: shrutisinha   Replies: 38   Views: 1476

shrutisinha 38 1476 01 February 2011 at 4:27am by shrutisinha
o mere dil ke chain

2

Author: TheAAcreations   Replies: 10   Views: 843

TheAAcreations 10 843 04 October 2010 at 1:15pm by kunchhangmoktan
Mere sapne sach hue OMG omg OMG

2

Author: ArhainAshish   Replies: 10   Views: 768

ArhainAshish 10 768 21 September 2010 at 5:02am by ArhainAshish

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pratigya Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index