Chat Clubs

India-Forums

Chat Clubs
Chat Clubs

~*..Dutch Kameeni Masti Partners {2}..*~ (Page 73)

MereMahiyaa. IF-Addictz
MereMahiyaa.
MereMahiyaa.

Posted: 25 November 2012 at 1:35pm | IP Logged
Originally posted by --rianne--

Originally posted by X.Sisi94

Toooen ik roood was vond  ik het helemaal Geweldig LOL

Iemand wilt m slaan 
ja ik ook vond het super om If rockerz te zijn..maar nu stelt het niks meer voor
aangezien meer kleur after that is gekomenLOL

Ja klopt ik was net IF Rockerz and toeeen kwam diee andere Stern Smile

MereMahiyaa. IF-Addictz
MereMahiyaa.
MereMahiyaa.

Posted: 25 November 2012 at 1:35pm | IP Logged
Nu will ik knal rozee wordenLOL
_RiaNa_ IF-Addictz
_RiaNa_
_RiaNa_

Posted: 25 November 2012 at 1:39pm | IP Logged
Originally posted by Ashii.PrinCess

AHAAHAHAH ohhh okeee:P en ze gaaat weeer weggg OMG :P

wie moi??LOL

hmm ya ben zo moe laaste tijd daarom.. ik kom hier n lees wat nieuws n chat een beetje
dan ga ik weer.. er was een tijd geweest dat ik uren door kon zelfs tot de nacht..maar nuConfusedLOL

YES AAP JI.

ohh okeee wuahahahaha omggg ik heb die tyd ook gehad hooor
zeker in de begin ik was et lezen.. bekijken...zwerven.. kijken. en wegROFL daarnaa toen een serie die ik keek gwn dood ging (zoals elke andere indian serials) toen ben ik weggegaaan :P ROFL en ging ik onn en off weer komen hier :P lol

acha toh yeh baat haiLOL.. ik vroeg net af waarom het zolang duurt jij nog geen rockerz ben
kijk als je goeie vrienden ontmoet die jou niet eens los kan laten dan word her moeilijk om te vertrekkenLOL toen ik hier pas kwam had geen echte vrienden maar na een jaar op DEK forum
ontmoeten ik vrienden die ook echt vrienden werden.. vandaar kwam ons ashu's cc..

AHAAHAHA ik snap hett ik had oook andere vrienden hoor die waren van KYPH forum and nog andere series die ik oooit keeek alleeen na de hand vonden ze IF heeel saaai worden en ik vond het ook saaai:p en er kwamen TE veel regels avn dit mag je niet dat mag je niet en blablaaa:P dus dacht ik hmmm en weg ging ik :p en hun waren ook weg :p anders heb ik egt leuke tyd back gehad:P nu is oook heeel luek geworden :D
en door stommeee IPKKND ben ik weer teruggekomen hier... en gingf weer series kijken

ik heb altyd deze section leuk gevonden en dat is Avatar and Siggy shop ik ging zelfs in 2005 daar naar toe en nu nog steeds omdat het super leuk is :P hahahaha en heb aaar aalles geleerd hoe je siggy enso moet maken :p
DUSsS vandaaar :P

oh je bent tijd weg geweest.. n kaisa yeh pyaar was mij favo show.. loved angad en kripa
best jodi ever.. just like arhi areEmbarrassed... maar jij had nog andere interesse like avi n signi maken
dat houd je ook een beetje bezig hierzo.. das goed.. ik denk dat dit plek mensen komen n gaan
maar na een tijdje zie ze weer terug voor een bepaald serie die ze dan weer volgen.. het blijf in iedergeval beter dan fb i tell uLOL
Barishkiduaa IF-Rockerz
Barishkiduaa
Barishkiduaa

Posted: 25 November 2012 at 1:39pm | IP Logged

Iemand wilt m slaan 
ja ik ook vond het super om If rockerz te zijn..maar nu stelt het niks meer voor

ahahh jaaa toen ik hier weer kwam zag ik ook dat eind was tot rockerz en toen haddnze ze de kleueren en weer postnummers veranderd psss AngryTongue

The following 1 member(s) liked the above post:

_RiaNa_

_RiaNa_ IF-Addictz
_RiaNa_
_RiaNa_

Posted: 25 November 2012 at 1:40pm | IP Logged

Iemand wilt m slaan 

TSSSK ik haat jullie AngryTongueROFL
spam spam gal..just spamROFL
_RiaNa_ IF-Addictz
_RiaNa_
_RiaNa_

Posted: 25 November 2012 at 1:43pm | IP Logged

Iemand wilt m slaan 

same here.. i was net rockerz n toen hoorde we dat we evt terug moesten naar dazzlerConfused
dat vond ik echt erg maar dankzij de sizzler hoefde dat niet meer loll
Barishkiduaa IF-Rockerz
Barishkiduaa
Barishkiduaa

Posted: 25 November 2012 at 1:44pm | IP Logged

AHAAHAHAH ohhh okeee:P en ze gaaat weeer weggg OMG :P

wie moi??LOL

hmm ya ben zo moe laaste tijd daarom.. ik kom hier n lees wat nieuws n chat een beetje
dan ga ik weer.. er was een tijd geweest dat ik uren door kon zelfs tot de nacht..maar nuConfusedLOL

YES AAP JI.

ohh okeee wuahahahaha omggg ik heb die tyd ook gehad hooor
zeker in de begin ik was et lezen.. bekijken...zwerven.. kijken. en wegROFL daarnaa toen een serie die ik keek gwn dood ging (zoals elke andere indian serials) toen ben ik weggegaaan :P ROFL en ging ik onn en off weer komen hier :P lol

acha toh yeh baat haiLOL.. ik vroeg net af waarom het zolang duurt jij nog geen rockerz ben
kijk als je goeie vrienden ontmoet die jou niet eens los kan laten dan word her moeilijk om te vertrekkenLOL toen ik hier pas kwam had geen echte vrienden maar na een jaar op DEK forum
ontmoeten ik vrienden die ook echt vrienden werden.. vandaar kwam ons ashu's cc..

AHAAHAHA ik snap hett ik had oook andere vrienden hoor die waren van KYPH forum and nog andere series die ik oooit keeek alleeen na de hand vonden ze IF heeel saaai worden en ik vond het ook saaai:p en er kwamen TE veel regels avn dit mag je niet dat mag je niet en blablaaa:P dus dacht ik hmmm en weg ging ik :p en hun waren ook weg :p anders heb ik egt leuke tyd back gehad:P nu is oook heeel luek geworden :D
en door stommeee IPKKND ben ik weer teruggekomen hier... en gingf weer series kijken

ik heb altyd deze section leuk gevonden en dat is Avatar and Siggy shop ik ging zelfs in 2005 daar naar toe en nu nog steeds omdat het super leuk is :P hahahaha en heb aaar aalles geleerd hoe je siggy enso moet maken :p
DUSsS vandaaar :P

oh je bent tijd weg geweest.. n kaisa yeh pyaar was mij favo show.. loved angad en kripa
best jodi ever.. just like arhi areEmbarrassed... maar jij had nog andere interesse like avi n signi maken
dat houd je ook een beetje bezig hierzo.. das goed.. ik denk dat dit plek mensen komen n gaan
maar na een tijdje zie ze weer terug voor een bepaald serie die ze dan weer volgen.. het blijf in iedergeval beter dan fb i tell uLOL

JAAA ik en paar andere mensen die ik kenden vonden het niet meer leuk dus waren ze weg:P en ik ook want welke serie k ook volgde waren egt dood..:p maar jaaa Angad en Kripa zijn en zullen altyd voormij gwn de eerste zijn daarna komen egt Arhi :p jaaa najaaa ik was altyd al nieuwsgierg hoe iedereen die siggys (toen die tyd was alleen maar glittery stuff:P) en van die animations en niet allen hier op IF maar ook andere sites als ooit ging ik naar pp2g ofso en hyves.. en bollywood forums als bollyspice en fan creations sites  weet ik allemaal wat :P en ik zag ze dat dus ik gng beetje op onderzoek uit en destyds was me engels ook nog eens slecht en hier snapte ik beter dan ergens anders lol en toen ben ik dus hier gaan checken :P  en toen ben ik lid geworden :p maar 2005 is best lang man :|  hodeee:P:P
hahaha jaaa Facebook bedoel he togh:?:P jaaa aik snap je wel wat je bedoelt:P

Edited by Ashii.PrinCess - 25 November 2012 at 1:44pm

_RiaNa_

Barishkiduaa IF-Rockerz
Barishkiduaa
Barishkiduaa

Posted: 25 November 2012 at 1:45pm | IP Logged

Iemand wilt m slaan 

TSSSK ik haat jullie AngryTongueROFL
spam spam gal..just spamROFL

AHAHAHAHAAH jaaa ik ben ermee besigg Tongue

_RiaNa_

Go to top