Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

#3 Guzarish [My version D3] Parts 12-18 (Page 119)

-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 07 December 2012 at 3:20am | IP Logged
Originally posted by alisha.a.s

awesome...
loved it...
thnx for pm...

Thanks a bunch dear!!

-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 07 December 2012 at 3:21am | IP Logged
Originally posted by d3_rox

Firstly All the bst 4 ur exam...
Then the update...
It was awesome..
Loved it..
Loved vishaka's n kria's convo...
Plzzz update soon..
Thanx 4 the PM!!:):)

-Tehmina!!:):)

Thank you for the wishes and the view! Glad you loved their convo and everything!
-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 07 December 2012 at 3:22am | IP Logged
Originally posted by abhiyakreya

luved it

Thanks K!
-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 07 December 2012 at 3:24am | IP Logged
Originally posted by yogini64

Firstly,, congo for century Party Thank you! Embarrassed
subah subah unwanted mehman . . . . . Stern Smile
aankh khuli nahi aur doston ki chik chik suni,,, pehle sharon,, ab rey LOL
hehehe . . . . Ye viha imagination marriage fiasco bahot mast hota tha . . . . . U put that segment to make rey laugh . . Gud Big smile Tehehe thanks!!
awww . . . . Swayam is so sweet . . . . Sharon's *Knight in the shining armour* always Clap Always Approve 
iski to jitni praise karo utni kam hai . . . . . But sharon ko realize karne me abhi time hai Smile Or is there? Wink
hahaha . . . . RDX-Nicole wedding . . . . . sharon & mostly simmi must be happy . . . Dancing Simmi ROFL 
& nilesh ka to sundar sapna toot gaya Broken Heart Poor him!! 
poor kriya . . . . Assignments suck Dead They do!! 
still 5-6 chappy's left na for kriya's comeback? Day Dreaming Haan. 5-6.. If I dont put in some other track.. which i most probably won;t..

The following 1 member(s) liked the above post:

yogini64

-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 07 December 2012 at 3:24am | IP Logged
Originally posted by Pinkpearly

nice update

Thank you!
-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 07 December 2012 at 3:26am | IP Logged
Originally posted by rubykriyansh

Awsome update ..!
Loved it ..!
Thanks 4 d pm ..!

Thank you so much dear!!
-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 07 December 2012 at 3:29am | IP Logged
Originally posted by shaani2209

Originally posted by ..first.rain..

.note
 Part 18 and 19 will be MAJOR turn arounds for the FF.
sounds interesting... 

Keep guessing why ;) You'll be in a dilemma whether you 'like' the twist or 'hate' the twist WinkEvil SmileROFL 
This surely is about Taani...right?? Nope Approve Taani I already revealed. So not much of a 'twist' =P
 I have a major unit test on Thursday 
all the best..answer well...Thanks! I did good Embarrassed 
 

 
Originally posted by ..first.rain..

Originally posted by shaani2209

PS: Last 2 chapters mein perfect perfect sunke paith bhar gaya kya??? phirse coloring issues... Sachi?! dimwit. I try so hard to not mess up to get perfects from you! =( 
sharon aur nilesh ke colors mein ghotala kiya...is it because their colors are similar looking..?  aur swayam aur simmi ke colors mein bhi -_-
Yeah i guess thats what gets u and the readers confused...but with nilesh's and sharon's color::: u change the shade of sharon's color so frequently that now u have ended up getting it similar to nilesh'sLOL but coloring issues doesn't make it that confusing as u write in such a way that u mention who has said it...so chill i jus tell u so that if u want to consider it and modify, then u can do so :) tehehe yea.. I always end up clicking different color for Sharon as her color is surrounded by those similar kind... And Nilesh ended up being one of those similar LOL Aww thanks! LOL I know you only said it.. I like perfection though BlushingLOL

coming to the chapter 17...
liked how u have got whole gang into distracting rey's mind...
LOL vicky part was amusing...and his sudden out of the plan freaking, on the shaadi thing...and to that the gangs reaction was nicely put too :) Thank you!! 
nicely put simmi-nil part too...simmi questioning and nil answering...hmmm not badWink Hehe, glad you noticed that little gesture!! Big smile

i really liked the SwaRon part...that is so swayam...protective and caringEmbarrassed and sharon remains the diva... acknowledging yet denial mode...nicely done...Yup.. thanks!

rey going blank at swayam's comment was nice reaction n well penned...haha

arghhh u made them students of event management schoolSleepyLMAO!! Students hai toh kuch toh kaam karne parega na ROFL 

everything seems to be out of the plan LOL...RDX on temporary  leave...good...sharon's concern on the situation making rey miss kria was beautifully put...and then the kria-vishaka part was nicely penned too...LOL true!!
-Araina- IF-Stunnerz
-Araina-
-Araina-

Joined: 15 December 2010
Posts: 37639

Posted: 07 December 2012 at 3:33am | IP Logged
Originally posted by sadiyaswaron

Awesome update
Starting part was amusing.Nilesh reaction about rdx n nicole marriage hilarious lol.I pity himLOL.
Kriya n vishakha convo was good
Waiting for next update

Thank you so much! Haha glad you loved it all!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Taming The Wild- All parts till now

2 3 4 5 6 7 ... 13 14

Author: mansibharti   Replies: 106   Views: 110767

mansibharti 106 110767 27 February 2015 at 5:51am by ChamakChallo91
IPKKND FF:Tearing Ourselves Apart Parts 1-26 :)

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: ccuteaangel   Replies: 1176   Views: 525351

ccuteaangel 1176 525351 24 September 2013 at 8:43am by POTATOROX
| Meant To Be #1|AR|Parts 1-8|

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ..Maitree..   Replies: 1199   Views: 73581

..Maitree.. 1199 73581 25 September 2011 at 6:30pm by -nikki-
Guzarish-IMP NOTE Page 31 (wont cont this FF)

2 3 4 5 6 7 ... 32 33

Author: 26javey   Replies: 262   Views: 38556

26javey 262 38556 18 December 2009 at 4:08pm by AbhiNikiLuver
MJHT One Shots Gallery- Mayur- Hai Guzarish(Pg 4)

2 3 4 5 6 7

Author: iwantitall   Replies: 54   Views: 6309

iwantitall 54 6309 08 September 2009 at 1:47am by falak01

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index