Bigg Boss Season 6 : Alag Che!

India-Forums

   
Bigg Boss Season 6 : Alag Che!
Bigg Boss Season 6 : Alag Che!

Live Telecast Discussion 10 : Update Pg 106 (Page 48)

Shayu. IF-Rockerz
Shayu.
Shayu.

Joined: 12 April 2012
Posts: 8172

Posted: 12 November 2012 at 3:07am | IP Logged
may be BB is missing shampy sooo badly ...shampy ki yaad mein kitchen ko dekhte baith gaya hain yeh BB

The following 2 member(s) liked the above post:

~~~~-allizwell-

~~~~ IF-Sizzlerz
~~~~
~~~~

Joined: 15 May 2007
Posts: 21894

Posted: 12 November 2012 at 3:10am | IP Logged
Originally posted by .Shayari.

may be BB is missing shampy sooo badly ...shampy ki yaad mein kitchen ko dekhte baith gaya hain yeh BB


seriously ROFL abb aashka ke plate dhone se jyada interesting kuch aur nai ho raha kya BB mein?? ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Shayu.-allizwell-

Shayu. IF-Rockerz
Shayu.
Shayu.

Joined: 12 April 2012
Posts: 8172

Posted: 12 November 2012 at 3:12am | IP Logged
Originally posted by ~~~~

Originally posted by .Shayari.

may be BB is missing shampy sooo badly ...shampy ki yaad mein kitchen ko dekhte baith gaya hain yeh BB


seriously ROFL abb aashka ke plate dhone se jyada interesting kuch aur nai ho raha kya BB mein?? ROFL
 
koi BB ko bolo ki ab shampy ji waha nahi rahi...himmat rakho BB pls...aur hum par daya karo...kuch aur dikhaoTongue

The following 1 member(s) liked the above post:

~~~~

BeingBlunt IF-Stunnerz
BeingBlunt
BeingBlunt

Joined: 07 August 2010
Posts: 40234

Posted: 12 November 2012 at 3:13am | IP Logged
Originally posted by -allizwell-

Vish and sana making diya...ahhh... beautiful task... i love diwali...Big smile


BB is trying full on to create a love story of sana and vishal. LOL

The following 5 member(s) liked the above post:

simplypurpleShayu.~~~~-allizwell-Faraan92

-allizwell- IF-Sizzlerz
-allizwell-
-allizwell-

Joined: 21 January 2010
Posts: 10611

Posted: 12 November 2012 at 3:14am | IP Logged
Originally posted by ~~~~

Originally posted by .Shayari.

may be BB is missing shampy sooo badly ...shampy ki yaad mein kitchen ko dekhte baith gaya hain yeh BB


seriously ROFL abb aashka ke plate dhone se jyada interesting kuch aur nai ho raha kya BB mein?? ROFL
 
I swear... i am missing shampy... guess faraan ab ghayab hi rahega...Cry
 
arrey, aansoo and sana madam phir se sokhar baatein...Ouch their fav spot is the bed... how do they like to lie down so much???Confused

The following 2 member(s) liked the above post:

Shayu.~~~~

Shayu. IF-Rockerz
Shayu.
Shayu.

Joined: 12 April 2012
Posts: 8172

Posted: 12 November 2012 at 3:14am | IP Logged
Originally posted by sscomp32

Originally posted by -allizwell-

Vish and sana making diya...ahhh... beautiful task... i love diwali...Big smile


BB is trying full on to create a love story of sana and vishal. LOL
 
And iam hating thatEvil Smile kya tharki budha hain yeh BB...kal ki episode mein bol raha tha Sana ko ki woh har waqt vishaal ki saath rahe!! tho bathroom kaise jayega vishal?ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

~~~~-allizwell-

~~~~ IF-Sizzlerz
~~~~
~~~~

Joined: 15 May 2007
Posts: 21894

Posted: 12 November 2012 at 3:15am | IP Logged
Originally posted by .Shayari.

Originally posted by ~~~~

Originally posted by .Shayari.

may be BB is missing shampy sooo badly ...shampy ki yaad mein kitchen ko dekhte baith gaya hain yeh BB


seriously ROFL abb aashka ke plate dhone se jyada interesting kuch aur nai ho raha kya BB mein?? ROFL
 
koi BB ko bolo ki ab shampy ji waha nahi rahi...himmat rakho BB pls...aur hum par daya karo...kuch aur dikhaoTongue


and now its worst, cam stuck on ash sana and their nonsense ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Shayu.-allizwell-

-allizwell- IF-Sizzlerz
-allizwell-
-allizwell-

Joined: 21 January 2010
Posts: 10611

Posted: 12 November 2012 at 3:15am | IP Logged
Dekha... iss pyaar ko kya naam doon... shampy ka naam liya aur faraan haazir...cute blue bird laughing smiley

The following 3 member(s) liked the above post:

Shayu.~~~~Charu21

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bigg Boss Season 6 : Alag Che! Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index