Bigg Boss Season 6 : Alag Che!

India-Forums

   
Bigg Boss Season 6 : Alag Che!
Bigg Boss Season 6 : Alag Che!

Live Telecast Discussion 10 : Update Pg 106 (Page 116)

VintageWine IF-Sizzlerz
VintageWine
VintageWine

Joined: 11 September 2011
Posts: 15444

Posted: 13 November 2012 at 1:22am | IP Logged
Originally posted by -ChillMahaul-

Vishal is wearing kurta salwaar Embarrassed

OMGGG Niks is hilarious.. because Urva is crying he goes to her and says maaain maaain like a goat and he then says aapki zabaan mein happy diwali aisahi hoti hai.. bhains ki bhaasha mein ROFL


ROFL 
Damn it lemme turn on the live stream LOLLOL

tanvismile IF-Sizzlerz
tanvismile
tanvismile

Joined: 06 August 2009
Posts: 11010

Posted: 13 November 2012 at 1:22am | IP Logged
my reason was right ,there were missing their families ,so nicely sana wiped of rajeev s tears Embarrassed,niketan said to sana -mememeee (bakri voice)LOL and he said apke language mein happy diwali aise bolte hain ,then sana said something i dint get it

The following 1 member(s) liked the above post:

VintageWine

tanvismile IF-Sizzlerz
tanvismile
tanvismile

Joined: 06 August 2009
Posts: 11010

Posted: 13 November 2012 at 1:22am | IP Logged
Originally posted by Bella27

Originally posted by -ChillMahaul-

Vishal is wearing kurta salwaar Embarrassed

OMGGG Niks is hilarious.. because Urva is crying he goes to her and says maaain maaain like a goat and he then says aapki zabaan mein happy diwali aisahi hoti hai.. bhains ki bhaasha mein ROFL


ROFL 
Damn it lemme turn on the live stream LOLLOL
that was sana

The following 1 member(s) liked the above post:

VintageWine

VintageWine IF-Sizzlerz
VintageWine
VintageWine

Joined: 11 September 2011
Posts: 15444

Posted: 13 November 2012 at 1:24am | IP Logged
Freak Raj in those blue pants resembles a Confused !! 
Damn I was thinking who is she !!! 
-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47757

Posted: 13 November 2012 at 1:24am | IP Logged
Originally posted by tanvismile

Originally posted by Bella27

Originally posted by -ChillMahaul-

Vishal is wearing kurta salwaar Embarrassed

OMGGG Niks is hilarious.. because Urva is crying he goes to her and says maaain maaain like a goat and he then says aapki zabaan mein happy diwali aisahi hoti hai.. bhains ki bhaasha mein ROFL


ROFL 
Damn it lemme turn on the live stream LOLLOL
that was sana


No.. Urvashi.. Sana is wearing all black.. Urva has grey on the top.. and Sana was doing her makeup..Niketan does that joke with Urva since Sapna called her bhains


and Niketan doesn't joke with Sana.. they don't talk..LOL


Edited by -ChillMahaul- - 13 November 2012 at 1:25am

The following 2 member(s) liked the above post:

tanvismileSunshine797

simplypurple IF-Rockerz
simplypurple
simplypurple

Joined: 12 October 2011
Posts: 7811

Posted: 13 November 2012 at 1:24am | IP Logged
Originally posted by Bella27

Originally posted by simplypurple

Originally posted by Bella27

Originally posted by simplypurple

Originally posted by Bella27

Originally posted by simplypurple

Seems blue team won! Shocked Unless Vishal was joking.

was Nik in the blue team ? Wink
No, Niketan was in the red team. Tongue Delnaaz blaming Sapna. But she herself is so inefficient that she should not even open her mouth.

heheh Ok 
Btw was'n Sap bitching around vd del last epi ?? 

You mean the tv telecast or live stream?

Tv ... 
I dint watch it so just confirming 

She said something about Mink following Niketan everywhere. And such. Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

VintageWine

VintageWine IF-Sizzlerz
VintageWine
VintageWine

Joined: 11 September 2011
Posts: 15444

Posted: 13 November 2012 at 1:25am | IP Logged
How old is Sana ? 
Sree.b Goldie
Sree.b
Sree.b

Joined: 27 October 2006
Posts: 2131

Posted: 13 November 2012 at 1:26am | IP Logged
Originally posted by Bella27

How old is Sana ? 
25(1985 born)

The following 1 member(s) liked the above post:

VintageWine

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bigg Boss Season 6 : Alag Che! Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index