Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Boys vs girls Season 2 Chat Club #30(Open for all) (Page 76)

.Naruto. IF-Stunnerz
.Naruto.
.Naruto.

Joined: 01 July 2012
Posts: 43201

Posted: 26 November 2012 at 4:25pm | IP Logged
Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Chami. Wat is the most iritating thing abt me?


Vampz. How come ur suddenly asking me this?
Hmmm sach bholu yaa jooth
Okkk
Sab kuch irratating hain
Lolll noo actually iv neva thought tht u r irratating
Seriously i havent! Ur not irratating one bit. So dont think.of it
Par ek baat hain irratatoo tum ne update nhe kiya. Kitna wait karoo ab??
i wil update. Bus ek bar part 2 ho jaay phir updates time pay ho ge.


That is great news pls i need it within a year ok lol
Ok toh part 2 ud kar denA. I really wana read it..
ek year baad read nhe kro ge?


Ofcourse ill read. But knowing tht tumne bht dere kardi ud karne main iss liye maine kaha latest tym part 2 shud b ud within ek year. Ek year ke baad bhi read kroogee evry part... but pls pls do ud.
u realy want to read it so badly. Ok i'l defo update.


Nooo im jus saying tht coz im bored..
Ofcourse im despo to read that ok..
Really badly...
ok ya wil update soon.

.Naruto. IF-Stunnerz
.Naruto.
.Naruto.

Joined: 01 July 2012
Posts: 43201

Posted: 26 November 2012 at 4:27pm | IP Logged
Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

i dont really lyk em too much.
Loll mat chorna...haha
I dnt wana go...

Btw where did u fynd such meaningful poems??
dost nay sms ki woh poem. Ya nhe choru ga.


Oh really thts reallly nyc of ur friend...
Tell him/ her to keep sending these poems,lol
he sends me alot of poetry yar.
Sammaraxx IF-Rockerz
Sammaraxx
Sammaraxx

Joined: 18 July 2012
Posts: 5431

Posted: 26 November 2012 at 4:28pm | IP Logged
Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Chami. Wat is the most iritating thing abt me?


Vampz. How come ur suddenly asking me this?
Hmmm sach bholu yaa jooth
Okkk
Sab kuch irratating hain
Lolll noo actually iv neva thought tht u r irratating
Seriously i havent! Ur not irratating one bit. So dont think.of it
Par ek baat hain irratatoo tum ne update nhe kiya. Kitna wait karoo ab??
i wil update. Bus ek bar part 2 ho jaay phir updates time pay ho ge.


That is great news pls i need it within a year ok lol
Ok toh part 2 ud kar denA. I really wana read it..
ek year baad read nhe kro ge?


Ofcourse ill read. But knowing tht tumne bht dere kardi ud karne main iss liye maine kaha latest tym part 2 shud b ud within ek year. Ek year ke baad bhi read kroogee evry part... but pls pls do ud.
u realy want to read it so badly. Ok i'l defo update.


Nooo im jus saying tht coz im bored..
Ofcourse im despo to read that ok..
Really badly...
ok ya wil update soon.


Good good good boy vampz
.Naruto. IF-Stunnerz
.Naruto.
.Naruto.

Joined: 01 July 2012
Posts: 43201

Posted: 26 November 2012 at 4:28pm | IP Logged
Chami ksg k sath jao ge prom pay?
.Naruto. IF-Stunnerz
.Naruto.
.Naruto.

Joined: 01 July 2012
Posts: 43201

Posted: 26 November 2012 at 4:29pm | IP Logged
Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Chami. Wat is the most iritating thing abt me?


Vampz. How come ur suddenly asking me this?
Hmmm sach bholu yaa jooth
Okkk
Sab kuch irratating hain
Lolll noo actually iv neva thought tht u r irratating
Seriously i havent! Ur not irratating one bit. So dont think.of it
Par ek baat hain irratatoo tum ne update nhe kiya. Kitna wait karoo ab??
i wil update. Bus ek bar part 2 ho jaay phir updates time pay ho ge.


That is great news pls i need it within a year ok lol
Ok toh part 2 ud kar denA. I really wana read it..
ek year baad read nhe kro ge?


Ofcourse ill read. But knowing tht tumne bht dere kardi ud karne main iss liye maine kaha latest tym part 2 shud b ud within ek year. Ek year ke baad bhi read kroogee evry part... but pls pls do ud.
u realy want to read it so badly. Ok i'l defo update.


Nooo im jus saying tht coz im bored..
Ofcourse im despo to read that ok..
Really badly...
ok ya wil update soon.


Good good good boy vampz
and u should update fast 2.
Sammaraxx IF-Rockerz
Sammaraxx
Sammaraxx

Joined: 18 July 2012
Posts: 5431

Posted: 26 November 2012 at 4:30pm | IP Logged
Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

i dont really lyk em too much.
Loll mat chorna...haha
I dnt wana go...

Btw where did u fynd such meaningful poems??
dost nay sms ki woh poem. Ya nhe choru ga.


Oh really thts reallly nyc of ur friend...
Tell him/ her to keep sending these poems,lol
he sends me alot of poetry yar.

Wow thts soo coool. U hav a shayari dost
Did i write tht correct,,? Hope so lol
Reminds me of zoya from qubool hai..lol

" Jab thoughts ka process lamba hojata hai na toh Decisions weak hojate hai" #Zoya very true :)
Sammaraxx IF-Rockerz
Sammaraxx
Sammaraxx

Joined: 18 July 2012
Posts: 5431

Posted: 26 November 2012 at 4:32pm | IP Logged
Originally posted by krazykiller

Chami ksg k sath jao ge prom pay?

Wow ofcourse ofcourse ofcourse i wud go with ksg
*sigh* i just wish... Kash aisa hota.. Id do anything
.Naruto. IF-Stunnerz
.Naruto.
.Naruto.

Joined: 01 July 2012
Posts: 43201

Posted: 26 November 2012 at 4:33pm | IP Logged
Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

Originally posted by krazykiller

Originally posted by Sammaraxx

i dont really lyk em too much.
Loll mat chorna...haha
I dnt wana go...

Btw where did u fynd such meaningful poems??
dost nay sms ki woh poem. Ya nhe choru ga.


Oh really thts reallly nyc of ur friend...
Tell him/ her to keep sending these poems,lol
he sends me alot of poetry yar.

Wow thts soo coool. U hav a shayari dost
Did i write tht correct,,? Hope so lol
Reminds me of zoya from qubool hai..lol

" Jab thoughts ka process lamba hojata hai na toh Decisions weak hojate hai" #Zoya very true :)
not shayari dost. A shair dost. Woh QH may urdu boltay hay? Tmay samajh ati hay?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
||Jaanu&Pari'sLounge||OPEN INVITE!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Nomaa.   Replies: 1197   Views: 30668

Nomaa. 1197 30668 09 September 2012 at 2:41am by Nomaa.
My mad gang (open CC)

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Bhatakti_atma   Replies: 1204   Views: 34537

Bhatakti_atma 1204 34537 21 July 2012 at 4:13am by mr.superkool
~!! Himesss is bak CC #6 !!~ *Open*

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

Author: SandCastle.   Replies: 1225   Views: 31168

SandCastle. 1225 31168 31 October 2011 at 10:40am by ..StarAngel..
#Devil's Club#-Chat Club 10-By invite only

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: swan20   Replies: 1191   Views: 59172

swan20 1191 59172 13 April 2011 at 6:54pm by Arwen.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index