Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

OS: SP and the Barun mania (Page 4)

saucechips Goldie
saucechips
saucechips

Joined: 07 April 2012
Posts: 2085

Posted: 11 November 2012 at 6:43am | IP Logged
Originally posted by Sana_malik

Originally posted by saucechips

Originally posted by Sana_malik

Hahahahahahaha
omg i love u!!!
Ur amazng yar. I guess im nt surprisd after all ur the creator of AK meet BS Big smile


AK meet BS...sigh...what did you remind me..the FF which could never see an end..Dead


u knw apart frm Chains of silver and mystic skies, AK meet BS is the only FF whch i have read again and again Big smile


Oh my, that is so humbling..thanks dear..Hug it is very close to me too (though it might not look like it)

The following 1 member(s) liked the above post:

sunny_sarun

smarty94 Senior Member
smarty94
smarty94

Joined: 01 March 2012
Posts: 891

Posted: 11 November 2012 at 6:44am | IP Logged
res.


*EDIT*


OMMGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ROFL MY NAME IS NOT GIRAFFEROFLROFLROFL I SHARE YOUR DISAPPOINTMENTROFL NO MA'AM! I DON'T KNOW WHETHER BARUN IS LEAVING OR NOTROFL 


THIISSS WAS AWE-FREAKKIIINNN-SOME BUDDYYYROFL


Edited by smarty94 - 11 November 2012 at 7:14am
saucechips Goldie
saucechips
saucechips

Joined: 07 April 2012
Posts: 2085

Posted: 11 November 2012 at 6:45am | IP Logged
Originally posted by -sweetgal19-

OMG this was hilarious !! I was just laughing my head off !! LOL Hats off to all the forum members,really !! ClapLOL


remarkable persistence indeed..
shilpa09 IF-Dazzler
shilpa09
shilpa09

Joined: 20 March 2012
Posts: 3191

Posted: 11 November 2012 at 6:46am | IP Logged
omg!!!!!!!!!!
u r awesome svty:)
pls do write happy ending of os...
thnx 4 pm dear:)

The following 1 member(s) liked the above post:

saucechips

sun_shine_girl IF-Dazzler
sun_shine_girl
sun_shine_girl

Joined: 05 February 2012
Posts: 4157

Posted: 11 November 2012 at 6:46am | IP Logged
Thank you for this story darling...
A hug from me...
I can so see SP staffs and bigwigs going crazy...
Yeah yeah yeah...dhinka chika

The following 2 member(s) liked the above post:

saucechipsBornToShipArShi

saucechips Goldie
saucechips
saucechips

Joined: 07 April 2012
Posts: 2085

Posted: 11 November 2012 at 6:49am | IP Logged
Originally posted by pakpearl

Originally posted by saucechips

Originally posted by Sana_malik

Hahahahahahaha
omg i love u!!!
Ur amazng yar. I guess im nt surprisd after all ur the creator of AK meet BS Big smile


AK meet BS...sigh...what did you remind me..the FF which could never see an end..Dead
y,y,y,????is it ur step ff...though i adore UE,but u can update this one 4 a changeLOL... nice post but won't comment !!!


haww..don't call it my step...*sheesh face palm(Confused

But , sigh...who's responsible?
-PM4mRonnie- Senior Member
-PM4mRonnie-
-PM4mRonnie-

Joined: 01 March 2012
Posts: 542

Posted: 11 November 2012 at 6:50am | IP Logged
i feel like laughing evily at this one!!! Awesome saucechips...i hope like in your OS they take fans seriously...
And giraffe? Hehe...
poor viraf got caught up in this mess without doing anything :D

The following 2 member(s) liked the above post:

saucechipsBornToShipArShi

saucechips Goldie
saucechips
saucechips

Joined: 07 April 2012
Posts: 2085

Posted: 11 November 2012 at 6:50am | IP Logged
Originally posted by 8888

res
edited-
ROFL
this is damn hilarious
thank god nobody is at home.i would have had a tough time stopping myself from laughing
'NO MA'AM!! I DON'T KNOW WHETHER BARUN IS LEAVING OR NOT! PLEASE MA'AM I DIDN'T CUT THE PHONE! PLEASE..PL."
ROFL
operation drive telephone operator mad-done
"WE SHARE YOUR DISAPPOINTMENT"
ROFL
operation drive Rajan singh mad-done

"Keep building the pressure. Keep building the pressure. We can do it guys!! we can do it!"

"Uh..I.."

"Did you mail SP?"

"erm..no..I.."
"keep mailing. Keep spamming. We can do it. Remember. Either Sarun, or end the show"

she finished, and still typing away a response to a post he could read on her cell titled 'KEEP SPAMMING GUYS!" moved past him..

LOL
we r already mad so no mission needed

"I DONT KNOW WHETHER I AM PAIRING WITH SANAYA AND I KNOW KARATE. AND MY NAME IS NOT GIRAFFE!"

LOLvirf also goes mad.BTW was he ever called a giraffe on IF or u came up with the idea

 


Hug
So glad you enjoyed...
and oh, Giraffe is already on the go I guess...LOL



The following 1 member(s) liked the above post:

BornToShipArShi

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
barun dmg epis

Author: Niva1   Replies: 3   Views: 609

Niva1 3 609 04 December 2011 at 8:04am by neha2607
~*~ Monsoon Mania Contest ~*~Winners

2 3 4

Author: hinz   Replies: 26   Views: 4276

hinz 26 4276 03 August 2008 at 9:15pm by Paru6
~*~Monsoon Mania Contest~*~ Voting

2 3 4 5

Author: hinz   Replies: 37   Views: 5241

hinz 37 5241 28 July 2008 at 12:50pm by hinz
~*~Monsoon Mania~*~Contest lastdate5july

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: hinz   Replies: 95   Views: 5594

hinz 95 5594 06 July 2008 at 5:09pm by Dark Love

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index