Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~H.G.O.R.C~#257--invites only-- (Page 66)

Tony_StraK786 IF-Addictz

Joined: 03 March 2011
Posts: 89308

Posted: 11 November 2012 at 6:35am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 11 November 2012 at 6:35am | IP Logged
ROFLROFL omg i dnt even do spamming now a days ROFLROFL 45k pe hi latki hui hoon kab se ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

SomethingRandom

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 11 November 2012 at 6:35am | IP Logged
Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

thanks to someone meri spamming ki chopsy ho gayi UnhappyROFL
ur welcome CoolROFLROFL u see tumhe use person ke wajah se must chutti mil gayi ROFLROFL
abhi mein iska Badla loon?? Ermm i have all the rights to take badla from u right Evil Smile ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

SomethingRandom IF-Addictz
SomethingRandom
SomethingRandom

Joined: 18 July 2011
Posts: 75018

Posted: 11 November 2012 at 6:37am | IP Logged
Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

damn i m so slow ROFLROFL
r u ??? ErmmROFL
yup Cry kuch jyada hi time le rahi hoon post karne main ROFLROFL
lolROFL mere se kuch  seekho EmbarrassedROFLROFL
lekin use ke liye tum mujhe tumhari spamming shakti dedo ROFLROFLEvil Smile
lol that's hard to give OuchROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 11 November 2012 at 6:37am | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

.

wb dudeHugHug
thank u Hug. Hug
mbl se ho kya bitwa ROFLROFL 
what the no Thumbs DownROFL PC se hoon Wink kyon be ? ROFL
LOL coz u had that red batti on na ROFLROFL + i thought itni subha subha tumhe PC kis ne de diya ROFLROFL aaj sunday ko ROFLROFL
what do u mean PC kis ne de diya Evil Smile meri marzi jab chahon use kar sakti hoon ROFL meri scrap read ki? CryROFLROFL yeah look aaj bhi shopping karni hai CryROFL
what the har sunday toh nahi karti thi dude ROFLROFL OMG yh number bade hai let me check DancingROFLROFL OMG mujhe bhi aaj jana hai aunty ke house abhi diwali aaying bohto busy busy ho jayenga ROFLROFL
ROFL not every sunday ROFL huh itni excitement scrap ke liye  hmm me too gonna be busy with whole next week ROFL phir the week after that school only on monday Party and half tuesday phir chutti till monday Dancing
kyu na hoon Evil SmileROFL
 
OMG itna door ka pata bhi hota hai tumhe ROFLROFL mujhe toh koi idea nahi hai but accha hai school start ho gayi warna chutti main mujhe tension jyda hoti hai ROFLROFL
BTW what r u doing on diwali?ROFL
ohh hoROFL aaccha hai u shld get excited like this everyday ROFL
haaha lol yeh door ki soch nahi hai bus school walon ne bataya tha ki chutti's aa rahi hai toh maine idhar bata diya ROFLROFL who me ? ROFL idk dude shayad mandir jaon that's it idhar kuch karne ko nahi milta LOLROFL
yh dil se i will get excited ROFLROFL
no ur bhoot ConfusedROFLROFL haina idar kuch karne ko hi nahi hota Angry school main jao nd ghar aao thats it nd raat ko mahmaan aaye ROFLROFL

@bold sarcasm???? Shocked ROFL

what the Angry no m not CryCry. haha lol yeah i know it's boring ROFL and i hate mehmaan's with a passion dude ROFL
i dnt use sarcasm dude ROFLROFL
yes u r Evil Smile AB ki mele main bichadi judwa bahen ROFLROFLROFL they just want muft ki seva ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

SomethingRandom

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 11 November 2012 at 6:38am | IP Logged
Originally posted by Be.A.Rebel

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by Be.A.Rebel

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by Be.A.Rebel

check my PM both nik and PJ Ermm
aay aay mission pe lag gayi CoolROFLROFL
thnx pj 
ur welcome bhai Hug BTW aap ne kal ka BB dekha ?ROFLROFL
yeah dekha maza nahehuta sat ko Dead hell brong 
lol yeh poora season hi boring hai sab satay wadi bane hui hai ROFLROFL last season was fun ROFLROFL
Tony_StraK786 IF-Addictz

Joined: 03 March 2011
Posts: 89308

Posted: 11 November 2012 at 6:38am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

..Prinzy..

..Prinzy.. IF-Achieverz
..Prinzy..
..Prinzy..

Joined: 04 June 2011
Posts: 101717

Posted: 11 November 2012 at 6:39am | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by prinzylvsKaSh

Originally posted by ..MissBindaas..

thanks to someone meri spamming ki chopsy ho gayi UnhappyROFL
ur welcome CoolROFLROFL u see tumhe use person ke wajah se must chutti mil gayi ROFLROFL
abhi mein iska Badla loon?? Ermm i have all the rights to take badla from u right  ROFL
hawww tahts was ur decision dude ROFLROFL not my fault ROFLROFL so u cnt take badla yo Evil SmileROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

SomethingRandom

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
samgeethamaral CC Part 9 [ Invites only ] Only "

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: thambu   Replies: 1199   Views: 84627

thambu 1199 84627 05 July 2017 at 3:17am by thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

Author: -Alohomora-   Replies: 293   Views: 38570

-Alohomora- 293 38570 03 January 2014 at 11:43pm by -Alohomora-
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: meluvsrk   Replies: 610   Views: 38629

meluvsrk 610 38629 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Sangs-   Replies: 1199   Views: 42642

-Sangs- 1199 42642 09 February 2013 at 1:52pm by -lazybee-
<3 Krazzy 4 CC#4<3 *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 69 70

Author: aish_punk   Replies: 555   Views: 22047

aish_punk 555 22047 28 November 2012 at 8:12am by somergasm.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index