Chat Clubs

   

~H.G.O.R.C~#257--invites only-- (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 152

..MissBindaas..

IF-Addictz

..MissBindaas..

Joined: 18 July 2011

Posts: 75047

Posted: 10 November 2012 at 8:48pm | IP Logged
Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Wow the pics are really good seems so much funDay Dreaming

yea, they are not so clear as i was taking em while they were bursting but tried my bestLOL
haha but still they r good u had loads of fun huhROFL

yepApproveROFL abbhi acha hai maine sirf woh part dikhaya hai u should see the part jab woh bachiyas sabko saath mein karna thaD'ohactually u should have heard their noise, mera toh dimg hi ab kaam nai kar raha oh sry kaan i meant, dekha dimg aur kaan ROFL
aww poor kiddo Cry ROFL hahaa lol but still u enjoyed their company or were they annoying?? ROFL



Back!!!! Big smile

i know ROFL kiddo ko some other kiddos ache bhi laging and pareshaan bhi karing ROFL
wb Big smile and okay will make the new ccThumbs Up
so they r funn but still annoying kindaa hahah ROFL thank u Wink and thank u again Embarrassed

yea, welks 4 boht timesEmbarrassedROFL
hahaa do what u doing now?? And gonna do NO here??Wink

still watiting for them to go Stern Smile so i can change into some pajamasGeekand sit relaxly kyuki abhi hi ek girl aayi thi mere room mein bina knock kiye Stern Smile aur mujhe jaldi mere reply pe red X click karna pada Stern SmileROFL i mgith Wink ROFL
hahaa lol lol poor u ROFL my bro just came in my room few mins ago now he's playing games LOL haha alright Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

-.SapnokiRani-.

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "~H.G.O.R.C~#257--invites only-- (Page 3)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-.SapnokiRani-.

IF-Addictz

-.SapnokiRani-.

Joined: 15 November 2010

Posts: 65986

Posted: 10 November 2012 at 8:48pm | IP Logged
                 

The following 1 member(s) liked the above post:

..MissBindaas..

..MissBindaas..

IF-Addictz

..MissBindaas..

Joined: 18 July 2011

Posts: 75047

Posted: 10 November 2012 at 8:49pm | IP Logged
Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

sirf tres, maine ek baar diez tak kiya tha Cool ROFL
haha ROFL well I bet it was a khaali CC ROFL

LOL haan ROFL

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3276952&TPN=2
ROFL
aww haha knew it ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-.SapnokiRani-.

..MissBindaas..

IF-Addictz

..MissBindaas..

Joined: 18 July 2011

Posts: 75047

Posted: 10 November 2012 at 8:50pm | IP Logged
'

The following 1 member(s) liked the above post:

-.SapnokiRani-.

-.SapnokiRani-.

IF-Addictz

-.SapnokiRani-.

Joined: 15 November 2010

Posts: 65986

Posted: 10 November 2012 at 8:50pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Wow the pics are really good seems so much funDay Dreaming

yea, they are not so clear as i was taking em while they were bursting but tried my bestLOL
haha but still they r good u had loads of fun huhROFL

yepApproveROFL abbhi acha hai maine sirf woh part dikhaya hai u should see the part jab woh bachiyas sabko saath mein karna thaD'ohactually u should have heard their noise, mera toh dimg hi ab kaam nai kar raha oh sry kaan i meant, dekha dimg aur kaan ROFL
aww poor kiddo Cry ROFL hahaa lol but still u enjoyed their company or were they annoying?? ROFL



Back!!!! Big smile

i know ROFL kiddo ko some other kiddos ache bhi laging and pareshaan bhi karing ROFL
wb Big smile and okay will make the new ccThumbs Up
so they r funn but still annoying kindaa hahah ROFL thank u Wink and thank u again Embarrassed

yea, welks 4 boht timesEmbarrassedROFL
hahaa do what u doing now?? And gonna do NO here??Wink

still watiting for them to go Stern Smile so i can change into some pajamasGeekand sit relaxly kyuki abhi hi ek girl aayi thi mere room mein bina knock kiye Stern Smile aur mujhe jaldi mere reply pe red X click karna pada Stern SmileROFL i mgith Wink ROFL
hahaa lol lol poor u ROFL my bro just came in my room few mins ago now he's playing games LOL haha alright Wink
i know meri kismat hi aisi hai, pata hai aaaj tak mere parents ke jo bhi friends hue hai woh SAB ke baccha hai mere se small Stern Smile i mean i think i have jst learned to live by myself now Stern Smile haha lucky u LOL k Wink in log bus jane wale hai phir khulke baat karenge jo bhi aur jiske bare mein karni ho woh Evil SmileROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..MissBindaas..

..MissBindaas..

IF-Addictz

..MissBindaas..

Joined: 18 July 2011

Posts: 75047

Posted: 10 November 2012 at 8:50pm | IP Logged
!

The following 1 member(s) liked the above post:

-.SapnokiRani-.

-.SapnokiRani-.

IF-Addictz

-.SapnokiRani-.

Joined: 15 November 2010

Posts: 65986

Posted: 10 November 2012 at 8:50pm | IP Logged
Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

Originally posted by ..MissBindaas..

Originally posted by Keenal

sirf tres, maine ek baar diez tak kiya tha Cool ROFL
haha ROFL well I bet it was a khaali CC ROFL

LOL haan ROFL

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3276952&TPN=2
ROFL
aww haha knew it ROFL
yup uske bina toh SE hi kaafi hai Stern Smile ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..MissBindaas..

-.SapnokiRani-.

IF-Addictz

-.SapnokiRani-.

Joined: 15 November 2010

Posts: 65986

Posted: 10 November 2012 at 8:52pm | IP Logged
                ishq shava Day Dreaming

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
# # SamGeeThaMarAaL CC Part 9 # # "Invites Only "

2 3 4 5 6 7 ... 116 117

thambu 932 31986 07 August 2014 at 4:53am
By thambu
IBL CC #18 (Invites Only) Feeling 'Sanskari' :P

2 3 4 5 6 7 ... 36 37

-DarthVader- 294 18498 03 January 2014 at 11:43pm
By -DarthVader-
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

meluvsrk 628 20959 26 May 2013 at 4:54pm
By P.Kamaljit.Sean
Amicable Gleam Thread#3 Invites Only..

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

-Sangs- 1202 22695 09 February 2013 at 1:52pm
By -optimist-
<3 Krazzy 4 CC#4<3 *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 69 70

aish_punk 555 10351 28 November 2012 at 8:12am
By somergasm.

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.