Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

(MG-FF) Ye Ishq Nahe Aasaan #2 ON-HOLD NOTE PG 63 (Page 58)

drrose31 IF-Addictz
drrose31
drrose31

Joined: 09 January 2012
Posts: 77619

Posted: 07 December 2012 at 8:36am | IP Logged
Originally posted by sdlife19

nice update

s0 maan is in india and marriage withing days

wat wIII maan d0

thnx dear

yeah 

wait to know that 

JeevanaP IF-Stunnerz
JeevanaP
JeevanaP

Joined: 12 September 2011
Posts: 40142

Posted: 07 December 2012 at 8:37am | IP Logged
Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

haan mein abhi dehka...
u better give an update ...
see im a good girl asking only one update...im already forgoing 2 updates...
 
u also be a good girl n update

Hmm.. 

yaar having no contact in this week with them... 

oh yeah you are anyways a good girl.. you won't mind if we skip 3rd also ... Wink
 
Angry well even MSK loses control...then who am i ...i can always change..LOL

haww.. change of mind ... 

where to go.. ops !!!Ermm
anywhere after you update Wink

naah!!! i will prefer before...

wese bhi am not coming tomorrow yippyyy !!! LOL
oye yesa na kar...waise who's turn is this week...

will try to peep in... Wink

kiddo.. i mean mona 
ok..me also will try to peep in LOL

why would you try ??? you are always in... LOL
well only if boss is not there in office...
nahi tho mail pe mail beje the rehthe hai...
kaha se kaam start karoon yeh sochthey sochthe IF ajathi hoon ...aur kaam reh jatha haiEmbarrassed


lol kahan se kaam start karoon and you land here ... ROFL

what an excuse ... Clap
yes doc...nowadays i work only when boss is there in office..or if anyone sits n watches me what im doing...nahi tho time pass in IF..Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

drrose31

drrose31 IF-Addictz
drrose31
drrose31

Joined: 09 January 2012
Posts: 77619

Posted: 07 December 2012 at 8:37am | IP Logged
Originally posted by reachsky2011

doc..doc...doc...cod...cod...cod

cod.. reverse of doc 

mera net grrr... 

wese i just need to put that link whenever i update right 

like we do in the youtube songs links ???? 

The following 1 member(s) liked the above post:

JeevanaP

drrose31 IF-Addictz
drrose31
drrose31

Joined: 09 January 2012
Posts: 77619

Posted: 07 December 2012 at 8:39am | IP Logged
Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

haan mein abhi dehka...
u better give an update ...
see im a good girl asking only one update...im already forgoing 2 updates...
 
u also be a good girl n update

Hmm.. 

yaar having no contact in this week with them... 

oh yeah you are anyways a good girl.. you won't mind if we skip 3rd also ... Wink
 
Angry well even MSK loses control...then who am i ...i can always change..LOL

haww.. change of mind ... 

where to go.. ops !!!Ermm
anywhere after you update Wink

naah!!! i will prefer before...

wese bhi am not coming tomorrow yippyyy !!! LOL
oye yesa na kar...waise who's turn is this week...

will try to peep in... Wink

kiddo.. i mean mona 
ok..me also will try to peep in LOL

why would you try ??? you are always in... LOL
well only if boss is not there in office...
nahi tho mail pe mail beje the rehthe hai...
kaha se kaam start karoon yeh sochthey sochthe IF ajathi hoon ...aur kaam reh jatha haiEmbarrassed


lol kahan se kaam start karoon and you land here ... ROFL

what an excuse ... Clap
yes doc...nowadays i work only when boss is there in office..or if anyone sits n watches me what im doing...nahi tho time pass in IF..Cry


why cry face..

feel free to do whatever you want ... 

at lest you feel happy coming here then why bother others ...

and plus point you are the next boss types ... 

so give works to your staff and be here in IF Smile
JeevanaP IF-Stunnerz
JeevanaP
JeevanaP

Joined: 12 September 2011
Posts: 40142

Posted: 07 December 2012 at 8:39am | IP Logged
Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

doc..doc...doc...cod...cod...cod

cod.. reverse of doc 

mera net grrr... 

wese i just need to put that link whenever i update right 

like we do in the youtube songs links ???? 
 
yes i have given the codes too...so should not be a problem to u...
 
Everyday morning i think i will do work today n once i land here ..then no work happens...

The following 1 member(s) liked the above post:

drrose31

drrose31 IF-Addictz
drrose31
drrose31

Joined: 09 January 2012
Posts: 77619

Posted: 07 December 2012 at 8:40am | IP Logged
Originally posted by allibr

Love it graphics...

thnx dearie
JeevanaP IF-Stunnerz
JeevanaP
JeevanaP

Joined: 12 September 2011
Posts: 40142

Posted: 07 December 2012 at 8:40am | IP Logged
Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

haan mein abhi dehka...
u better give an update ...
see im a good girl asking only one update...im already forgoing 2 updates...
 
u also be a good girl n update

Hmm.. 

yaar having no contact in this week with them... 

oh yeah you are anyways a good girl.. you won't mind if we skip 3rd also ... Wink
 
Angry well even MSK loses control...then who am i ...i can always change..LOL

haww.. change of mind ... 

where to go.. ops !!!Ermm
anywhere after you update Wink

naah!!! i will prefer before...

wese bhi am not coming tomorrow yippyyy !!! LOL
oye yesa na kar...waise who's turn is this week...

will try to peep in... Wink

kiddo.. i mean mona 
ok..me also will try to peep in LOL

why would you try ??? you are always in... LOL
well only if boss is not there in office...
nahi tho mail pe mail beje the rehthe hai...
kaha se kaam start karoon yeh sochthey sochthe IF ajathi hoon ...aur kaam reh jatha haiEmbarrassed


lol kahan se kaam start karoon and you land here ... ROFL

what an excuse ... Clap
yes doc...nowadays i work only when boss is there in office..or if anyone sits n watches me what im doing...nahi tho time pass in IF..Cry


why cry face..

feel free to do whatever you want ... 

at lest you feel happy coming here then why bother others ...

and plus point you are the next boss types ... 

so give works to your staff and be here in IF Smile
yes but still some of them cannot be assigned to others na...need to do ourself...

The following 1 member(s) liked the above post:

drrose31

drrose31 IF-Addictz
drrose31
drrose31

Joined: 09 January 2012
Posts: 77619

Posted: 07 December 2012 at 8:44am | IP Logged
Originally posted by reachsky2011

Originally posted by drrose31

Originally posted by reachsky2011

doc..doc...doc...cod...cod...cod

cod.. reverse of doc 

mera net grrr... 

wese i just need to put that link whenever i update right 

like we do in the youtube songs links ???? 
 
yes i have given the codes too...so should not be a problem to u...
 
Everyday morning i think i will do work today n once i land here ..then no work happens...

even i was lost here when i came yesterday ... 

i was just here almost from 12 noon to 5.30 hehe... 

yeah few disturbances were there ... 

yeah when i went on edit section i just got the codes and the pm wasn't having copy option... 

like it happens with youtube links ... same way it was 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
DON'T POST...ON HOLD from 16/10/11

2 3 4 5 6 7 ... 31 32

Author: Maya_P   Replies: 252   Views: 17228

Maya_P 252 17228 16 October 2011 at 3:48pm by Maya_P
Maine Pyaar Kiya #23 : Don't hold on your past

2 3

Author: goldenball   Replies: 19   Views: 4068

goldenball 19 4068 15 October 2011 at 12:40pm by saam123
SS: Letters from a Father ON HOLD TILL DEC

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: 7thHeaven   Replies: 71   Views: 6386

7thHeaven 71 6386 23 September 2011 at 4:50am by anupm04
Put on hold the luv track of DevNandini

Author: latecomer   Replies: 2   Views: 634

latecomer 2 634 19 May 2011 at 4:20am by jyoti06
hold on no ,cv has something in their brains

2 3 4 5

Author: saanjh11   Replies: 39   Views: 3280

saanjh11 39 3280 11 March 2011 at 12:02am by saanjh11

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index