Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

||B.S.P.Z.|| Crazy Chat Club #19(STRICTLY INVITE) (Page 134)

.shinchan. IF-Addictz
.shinchan.
.shinchan.

Joined: 18 March 2012
Posts: 51272

Posted: 13 November 2012 at 11:36pm | IP Logged
Originally posted by _rashi_

MANY MANY HAPPY RETURNS OF THE DAY ADIII Hug Hug Happy Birthday.. <3 ..
Stay Blessed Darling.. Embarrassed


Will "un-res" my post on your birthday thread in sometime.. Have guests LOL

& HAPPY HAPPY DIWALI .. :)
awww thankxx rashi
Diwali ki ram ramLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

IWishICould

.nirvana. IF-Sizzlerz
.nirvana.
.nirvana.

Joined: 18 September 2010
Posts: 23303

Posted: 13 November 2012 at 11:38pm | IP Logged
Originally posted by _rashi_

Originally posted by neenaLUVarnav

Originally posted by _rashi_

Originally posted by neenaLUVarnav

good afternoon girls!!!!!!!


How was JTHJ..?

hmm it was okk...
if u are a die-hard romantic u will love it!!!
i love comedy so it was ok for meBig smile
and BTW its srk so chalta hainLOL


No re.. I'm not a die-hard romantic.. Bohot boring hu mai ROFL
but will see as SRK is there back in his romantic-avatar Embarrassed Approve

i love some classic romantics but not any more!!
get bored easilyLOL
DDLJ n HAHK are my fav's !!!!!
ya srk n katrina tats y i went ...and yash raj last film ...so cant miss it!!!
.shinchan. IF-Addictz
.shinchan.
.shinchan.

Joined: 18 March 2012
Posts: 51272

Posted: 13 November 2012 at 11:38pm | IP Logged
Originally posted by neenaLUVarnav

aditi thhis is one is little bigger than the one i posted there!!
u can use this if u want!!


awww this is awesumEmbarrassedEmbarrassed

luv yew all...Embarrassed
.shinchan. IF-Addictz
.shinchan.
.shinchan.

Joined: 18 March 2012
Posts: 51272

Posted: 13 November 2012 at 11:39pm | IP Logged
Originally posted by neenaLUVarnav

Originally posted by _rashi_

Originally posted by neenaLUVarnav

Originally posted by _rashi_

Originally posted by neenaLUVarnav

good afternoon girls!!!!!!!


How was JTHJ..?

hmm it was okk...
if u are a die-hard romantic u will love it!!!
i love comedy so it was ok for meBig smile
and BTW its srk so chalta hainLOL


No re.. I'm not a die-hard romantic.. Bohot boring hu mai ROFL
but will see as SRK is there back in his romantic-avatar Embarrassed Approve

i love some classic romantics but not any more!!
get bored easilyLOL
DDLJ n HAHK are my fav's !!!!!
ya srk n katrina tats y i went ...and yash raj last film ...so cant miss it!!!
m not interested in SRK...lol
my next arget is DABAANG2ROFL
.shinchan. IF-Addictz
.shinchan.
.shinchan.

Joined: 18 March 2012
Posts: 51272

Posted: 13 November 2012 at 11:42pm | IP Logged
OOO BTW m back to my evil mode...no crying BAS

i m luving red arrow in front ofWink

The following 1 member(s) liked the above post:

IWishICould

BornThisWay IF-Stunnerz
BornThisWay
BornThisWay

Joined: 18 February 2012
Posts: 33386

Posted: 13 November 2012 at 11:42pm | IP Logged
Happy wala b'day fellow lil monster AditiHug

The following 1 member(s) liked the above post:

.shinchan.

IWishICould IF-Stunnerz
IWishICould
IWishICould

Joined: 17 February 2012
Posts: 24269

Posted: 13 November 2012 at 11:43pm | IP Logged
Originally posted by neenaLUVarnav

Originally posted by _rashi_

Originally posted by neenaLUVarnav

Originally posted by _rashi_

Originally posted by neenaLUVarnav

good afternoon girls!!!!!!!


How was JTHJ..?

hmm it was okk...
if u are a die-hard romantic u will love it!!!
i love comedy so it was ok for meBig smile
and BTW its srk so chalta hainLOL


No re.. I'm not a die-hard romantic.. Bohot boring hu mai ROFL
but will see as SRK is there back in his romantic-avatar Embarrassed Approve

i love some classic romantics but not any more!!
get bored easilyLOL
DDLJ n HAHK are my fav's !!!!!
ya srk n katrina tats y i went ...and yash raj last film ...so cant miss it!!!


Ok.. Well ..I dont know why but I wanna see this movie.. Lets see. I am not that big fan of SRK ..and I hate Kat LOL
.shinchan. IF-Addictz
.shinchan.
.shinchan.

Joined: 18 March 2012
Posts: 51272

Posted: 13 November 2012 at 11:45pm | IP Logged
Originally posted by BornThisWay

Happy wala b'day fellow lil monster AditiHug
awww thankxx lil monsterHug

The following 1 member(s) liked the above post:

BornThisWay

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
JB's Penthouse [STRICTLY Members only] 91

2 3 4 5 6 7 ... 90 91

Author: Jungli Billi   Replies: 726   Views: 44550

Jungli Billi 726 44550 27 January 2012 at 5:46am by Jungli Billi
#Devil's Club#-Chat Club 10-By invite only

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: swan20   Replies: 1168   Views: 63474

swan20 1168 63474 13 April 2011 at 6:54pm by Arwen.
DEEDIANS ONLY! VIPS,ENTRY STRICTLY BY INVITE-T11

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: blueyRueY   Replies: 1196   Views: 34479

blueyRueY 1196 34479 15 November 2010 at 1:59pm by kellz
DEEDSTERS UNITE! VIPS,ENTRY STRICTLY BY INVITE-T10

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: deejayaqueel   Replies: 1190   Views: 32960

deejayaqueel 1190 32960 14 November 2010 at 11:48am by shiveni
Oxford CC1 - STRICTLY INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: mr.ass   Replies: 1163   Views: 37185

mr.ass 1163 37185 20 August 2010 at 11:20am by mr.ass

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index