Balika Vadhu

India-Forums

   
Balika Vadhu
Balika Vadhu

"Welcome in ansh ki shadi leaving behind barbadi" (Page 973)

nya_ansari IF-Dazzler
nya_ansari
nya_ansari

Joined: 25 July 2010
Posts: 4334

Posted: 26 November 2012 at 11:23pm | IP Logged
Originally posted by tistaa

Hello All beautifull people Smile
@Nou OMG dear you are back?,,,,,,,,,,,,,I missed you sooo much sweetu Hug
Hug oye pinki I missed you all alot too... and I know tou nay meri gandi gandi batain hi miss ki hongi naROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

tv_princess

khusi_* IF-Stunnerz
khusi_*
khusi_*

Joined: 24 January 2005
Posts: 26008

Posted: 26 November 2012 at 11:23pm | IP Logged
Bahut saare hain...but inactive hain nik..LOL
don..yeah just ur gang's spamming..AT tayarr v nehin hui abhi k...lol..bechari dishu...lol

The following 3 member(s) liked the above post:

nya_ansaritv_princessDon_theEvil

tistaa IF-Sizzlerz
tistaa
tistaa

Joined: 14 June 2012
Posts: 10327

Posted: 26 November 2012 at 11:23pm | IP Logged
Originally posted by tv_princess

Originally posted by blushing

Hey guys...


OMG what is happening? GOSH subah subah...

Sid ka chirharan hoo raha hain...ROFL
 
 
ho chukha per mila kuch bhi niWinkLOL
iska kya matlab hai Shaz? chirharan ke baad bhi kuch nahi milla????Tongue tab toh koi serious problem hi hoga WinkLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

nya_ansaritv_princessblushing

nya_ansari IF-Dazzler
nya_ansari
nya_ansari

Joined: 25 July 2010
Posts: 4334

Posted: 26 November 2012 at 11:23pm | IP Logged
Originally posted by blushing

Originally posted by nniks

Yahn pe kaun kaun FB pe hai ??


Me...Smile
me...
Edit... edit kar di main nay id


Edited by nya_ansari - 26 November 2012 at 11:28pm
Blukitten IF-Sizzlerz
Blukitten
Blukitten

Joined: 23 July 2010
Posts: 12062

Posted: 26 November 2012 at 11:23pm | IP Logged
Originally posted by blushing

BTW anyone notices kal ke episode ki suruwat mein 

Sid aka Shiv ji ne itani zor se break mara ki A Ji BD dhakke se aage 

chali gaye...ROFL she all most bang her head to jeep...LOL


Poor BD...Cry
I guess tht why pratts has stopped doing jeep scenes with himWink
Btw i thought ki long shot mein Shiv n anandi dono ka hi body double tha...sirf close up mein sid n pratts were there..tht to separately

The following 2 member(s) liked the above post:

adi2512blushing

tv_princess IF-Sizzlerz
tv_princess
tv_princess

Joined: 03 September 2011
Posts: 11599

Posted: 26 November 2012 at 11:24pm | IP Logged
Originally posted by adi2512

Originally posted by blushing

Hey guys...


OMG what is happening? GOSH subah subah...

Sid ka chirharan hoo raha hain...ROFL
 
Aditi.,
 
I'am not concerned what happens with Sid...LOL
 
Bas Shiv ka naa ho...ehi kaafi hai...Embarrassed
 
 
SHIV ka ho bt anandi karen touLOLWink

The following 4 member(s) liked the above post:

nya_ansariadi2512Blukittenblushing

adi2512 IF-Sizzlerz
adi2512
adi2512

Joined: 06 August 2012
Posts: 18595

Posted: 26 November 2012 at 11:24pm | IP Logged
Originally posted by blushing

BTW anyone notices kal ke episode ki suruwat mein 

Sid aka Shiv ji ne itani zor se break mara ki A Ji BD dhakke se aage 

chali gaye...ROFL she all most bang her head to jeep...LOL


Poor BD...Cry
 
For a moment., he would have thought he is riding a bike...LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

Blukittentv_princessanshurg5blushing

Blukitten IF-Sizzlerz
Blukitten
Blukitten

Joined: 23 July 2010
Posts: 12062

Posted: 26 November 2012 at 11:24pm | IP Logged
nya i will add u..btw edit ur post i dont want stalkeer to go after u Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

nya_ansaritv_princess

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Where r u AnSh Fans????

Author: AkDha_Fanatic   Replies: 8   Views: 4217

AkDha_Fanatic 8 4217 10 November 2011 at 9:48am by anshansh
BVWU:19/10/11:JG left,hethsingh behind da accident

2 3 4 5 6

Author: khusi_*   Replies: 45   Views: 11587

khusi_* 45 11587 20 October 2011 at 10:06am by Karnika007
Leaving India??

Author: veena80   Replies: 2   Views: 908

veena80 2 908 15 October 2011 at 9:26am by Snehabr
Jags real motive behind inviting in-laws

Author: madhaviraj   Replies: 3   Views: 2260

madhaviraj 3 2260 19 September 2011 at 1:51am by vsumeetha
Shadi ke liye kuchh bhi karega

2 3 4

Author: ankit111   Replies: 26   Views: 3770

ankit111 26 3770 06 June 2011 at 8:01am by tiny15

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Balika Vadhu Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index