Balika Vadhu

India-Forums

   
Balika Vadhu
Balika Vadhu

"Welcome in ansh ki shadi leaving behind barbadi" (Page 2799)

-Goldendew- IF-Stunnerz
-Goldendew-
-Goldendew-

Joined: 22 November 2007
Posts: 27458

Posted: 08 December 2012 at 4:03am | IP Logged
Originally posted by DonIsback

Originally posted by GoldenDew

I am seriously gonna sue the idea ad ke makers Angry Ur my pumpkin pumpkin is stuck in my mind arghhh
ROFL

tu has rahi hain Prati?? yeh gaana mere dimaag se nikalne ka naam nahin le raha hain LOL and its making me hate idea cellular.. their marketing strategy has gone all wrong TongueLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

roberoiDon_theEvil

-Goldendew- IF-Stunnerz
-Goldendew-
-Goldendew-

Joined: 22 November 2007
Posts: 27458

Posted: 08 December 2012 at 4:04am | IP Logged
Originally posted by roberoi


Ab aap bhi gussa Confused

Seggies ka koi effect nahin

did u watch that ad?? if no then u don't have an idea about idea waalon ka torture OuchLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

roberoi

Don_theEvil IF-Stunnerz
Don_theEvil
Don_theEvil

Joined: 24 October 2009
Posts: 31765

Posted: 08 December 2012 at 4:05am | IP Logged
Originally posted by GoldenDew

Originally posted by DonIsback

Originally posted by GoldenDew

I am seriously gonna sue the idea ad ke makers Angry Ur my pumpkin pumpkin is stuck in my mind arghhh
ROFL

tu has rahi hain Prati?? yeh gaana mere dimaag se nikalne ka naam nahin le raha hain LOL and its making me hate idea cellular.. their marketing strategy has gone all wrong TongueLOL
yeah.. mai idea use karti hu par muje to ye gana yaad bhi nahi hai.. ROFL.. its ok.. koi aur gana ga.. kesriya balam.. to bhul jayegi.. WinkLOL


Edited by DonIsback - 08 December 2012 at 4:04am

The following 2 member(s) liked the above post:

roberoi-Goldendew-

roberoi IF-Rockerz
roberoi
roberoi

Joined: 14 June 2012
Posts: 7782

Posted: 08 December 2012 at 4:06am | IP Logged
Originally posted by GoldenDew

Originally posted by roberoi


Ab aap bhi gussa Confused

Seggies ka koi effect nahin

did u watch that ad?? if no then u don't have an idea about idea waalon ka torture OuchLOL

Nope I havent Confused

Ok take back m words but still Ansh ko yaad karo na baki ko maro goli...yehbidea kaisa hai Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

-Goldendew-

roberoi IF-Rockerz
roberoi
roberoi

Joined: 14 June 2012
Posts: 7782

Posted: 08 December 2012 at 4:06am | IP Logged
Originally posted by DonIsback

Originally posted by roberoi

Donji it is high time next target announce karo...motivation badhta hai Wink
4000 ka target Evil Smile

Evil LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Don_theEvil

Don_theEvil IF-Stunnerz
Don_theEvil
Don_theEvil

Joined: 24 October 2009
Posts: 31765

Posted: 08 December 2012 at 4:07am | IP Logged
Originally posted by roberoi

Originally posted by DonIsback

Originally posted by roberoi

Donji it is high time next target announce karo...motivation badhta hai Wink
4000 ka target Evil Smile

Evil LOL
tune target manga maine de diya badhake.. but 1000 page hi badhaye hai.. Evil Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

roberoi

roberoi IF-Rockerz
roberoi
roberoi

Joined: 14 June 2012
Posts: 7782

Posted: 08 December 2012 at 4:09am | IP Logged
Originally posted by DonIsback

[QUOTE=roberoi][QUOTE=roberoi]Donji it is high time next target announce karo...motivation badhta hai Wink
4000 ka target Evil Smile


Evil LOL

tune target manga maine de diya badhake.. but 1000 page hi badhaye hai.. Evil Smile

I deserved it ROFL

Abhi ke liye bye ... C u all laters...vacuuming the house now brain already vacuumed since morning LOL


Edited by roberoi - 08 December 2012 at 4:17am

The following 1 member(s) liked the above post:

Vips_

Vips_ IF-Rockerz
Vips_
Vips_

Joined: 20 August 2012
Posts: 6465

Posted: 08 December 2012 at 4:11am | IP Logged
Sometimes few lines of some songs actually stucks in mind..
Sangy u remember one day in this AT one Ansh basher(bottle opener / eye opener)came and was making fun of them also giving us some gyan..
He/she made fun of our Ansh song 'Chaudhary' too.Angry

Please don't kill me but those lines stuck into my mindLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

roberoi

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Where r u AnSh Fans????

Author: AkDha_Fanatic   Replies: 8   Views: 4026

AkDha_Fanatic 8 4026 10 November 2011 at 9:48am by anshansh
BVWU:19/10/11:JG left,hethsingh behind da accident

2 3 4 5 6

Author: khusi_*   Replies: 46   Views: 11102

khusi_* 46 11102 20 October 2011 at 11:14am by geet138
Leaving India??

Author: veena80   Replies: 2   Views: 881

veena80 2 881 15 October 2011 at 9:26am by Snehabr
Jags real motive behind inviting in-laws

Author: madhaviraj   Replies: 3   Views: 2156

madhaviraj 3 2156 19 September 2011 at 1:51am by vsumeetha
Shadi ke liye kuchh bhi karega

2 3 4

Author: ankit111   Replies: 26   Views: 3588

ankit111 26 3588 06 June 2011 at 8:01am by tiny15

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Balika Vadhu Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index