Balika Vadhu

India-Forums

   
Balika Vadhu
Balika Vadhu

"Welcome in ansh ki shadi leaving behind barbadi" (Page 1942)

roberoi IF-Rockerz
roberoi
roberoi

Joined: 14 June 2012
Posts: 7782

Posted: 03 December 2012 at 2:31am | IP Logged
Originally posted by tv_princess

i really dnt understands why cvs cnt show jagya away from anandi life..is he has only idedenty bcz of anandi.if they have to show jagya show him vd gauri der struggle why alwz in anandi's lifeAngry


Woh bhi hoga yaar...tum log to serail nahin bana sakte ... 2000 episodes banane hain...ok??? ROFL


CVs bhi hamari tarah spamming kar rahe hain Wink


Edited by roberoi - 03 December 2012 at 2:31am

The following 2 member(s) liked the above post:

tv_princessadi2512

tv_princess IF-Sizzlerz
tv_princess
tv_princess

Joined: 03 September 2011
Posts: 11570

Posted: 03 December 2012 at 2:32am | IP Logged
Originally posted by roberoi

Originally posted by tv_princess

 
 
i read here only Anandi having FB of j while going for mandap..really so much angry..dnt hv words..!!AngryAngry idiot cvs..

Shaz take 20 deep breathings Wink

Mat jalao apna khoon abhi...ek mast ANSH scene de denge aur tum sab phir ludhak jaoge...Pendu to hum hain Big Time ROFL
 
mast scn ka tou pata ni bt i m sure cvs will haunt us vd j fbs in SR also..Angry till shiv makes new as everybody says..

The following 1 member(s) liked the above post:

roberoi

Don_theEvil IF-Stunnerz
Don_theEvil
Don_theEvil

Joined: 24 October 2009
Posts: 31765

Posted: 03 December 2012 at 2:32am | IP Logged
Originally posted by anshurg5

Originally posted by DonIsback

watch episode instead getting angry over... fb to normal hai yaar.. kyu ina gussa ho rahe ho sab... 


donji ham dukhi ho rahe hain

bechare kismat ke mare

mat hone dukhi.. actual episode mai sare fb normal lagenge dekhna... LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

roberoiadi2512anshurg5

tistaa IF-Sizzlerz
tistaa
tistaa

Joined: 14 June 2012
Posts: 10327

Posted: 03 December 2012 at 2:32am | IP Logged
Aree guyz FB anaa toh normal hai nah,,,,,,,,Ab Anandi toh lady ghajni hai nahi ki saab kuch bhul jayegi aur tum logo ki tarha Shiv ke despo bhi nahi hai ki pagal o ki tarha khushi khushi shaadi karne chali jayegi LOL kuch toh yaad ayegi hi nah TongueLOL (Tista runs from the AnShians )
  Waiise I am going for now you guyz keep Anshing Big smile

The following 3 member(s) liked the above post:

roberoiumamblushing

roberoi IF-Rockerz
roberoi
roberoi

Joined: 14 June 2012
Posts: 7782

Posted: 03 December 2012 at 2:33am | IP Logged
Originally posted by blushing

Originally posted by tistaa

I really wish SidYusha's dance performance on Dreamum wakapum from Aiyya film LOL just imagine Sid in lungi dancing in that song,,,,,,,,,lolzzz,,,,,,,,,,sach mein mujhe bohoth mazaa ayega Evil Smile


OMG...yaar main abhi s eimagine kar karke haas rahe hunn  ROFL ROFL


Yup yeh sab yaad karo...kya pata Shiv ji meharbaan ho jaayein at least khwabon mein Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

tv_princessblushing

khusi_* IF-Stunnerz
khusi_*
khusi_*

Joined: 24 January 2005
Posts: 26008

Posted: 03 December 2012 at 2:33am | IP Logged
Woh ek balika vadhu hai...cant expect anything normal like other divorcees...
Honestly i was very surprised with no fbs suddenly ... Agar abhi tak fbs dikhate hote..then also i dont have any prob...she is yet to reach the level of love n dedication what shiv has for her...so till then..its bound to happen...
Now abt the sr!!!...not sr though...but i am damn sure in their 1st intimate scene...anandi will be uncomfty for once for sure...just coz of her fbs...

The following 5 member(s) liked the above post:

roberoitv_princessaparnaumaVerboseGblushing

blushing IF-Stunnerz
blushing
blushing

Joined: 02 March 2010
Posts: 44511

Posted: 03 December 2012 at 2:33am | IP Logged
Hey anyone notices 

 Shiv & Anandi sitting on that Mayur sofa...
Shiv looked so embarresed Anandi looking down too


Must be our NAKCHADI dance sequence...ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

roberoitv_princess

aparnauma IF-Stunnerz
aparnauma
aparnauma

Joined: 03 September 2011
Posts: 35766

Posted: 03 December 2012 at 2:34am | IP Logged
Name of the show is Balika Vadhu

Obviously whether J is there or not she will have FBs of the wedding that happened when she was a child and she will be comparing and contrasting both the weddings.After all that is 5the essence of Balika Vadhu.

FBs of the wedding will be shown 100%

J I don't know whether they will show him or not.

The following 3 member(s) liked the above post:

roberoitv_princessVerboseG

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Where r u AnSh Fans????

Author: AkDha_Fanatic   Replies: 8   Views: 3905

AkDha_Fanatic 8 3905 10 November 2011 at 9:48am by anshansh
BVWU:19/10/11:JG left,hethsingh behind da accident

2 3 4 5 6

Author: khusi_*   Replies: 46   Views: 10685

khusi_* 46 10685 20 October 2011 at 11:14am by geet138
Leaving India??

Author: veena80   Replies: 2   Views: 866

veena80 2 866 15 October 2011 at 9:26am by Snehabr
Jags real motive behind inviting in-laws

Author: madhaviraj   Replies: 3   Views: 2103

madhaviraj 3 2103 19 September 2011 at 1:51am by vsumeetha
Shadi ke liye kuchh bhi karega

2 3 4

Author: ankit111   Replies: 26   Views: 3456

ankit111 26 3456 06 June 2011 at 8:01am by tiny15

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Balika Vadhu Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index