Hitler Didi

India-Forums

   
Hitler Didi
Hitler Didi

~*Hitler Didi/Indira/Zara-Rati Pandey AT 48*~ (Page 37)

AnkitalovesHD IF-Rockerz
AnkitalovesHD
AnkitalovesHD

Joined: 03 May 2012
Posts: 6754

Posted: 15 November 2012 at 4:13am | IP Logged
Originally posted by likaboss

Originally posted by AnkitalovesHD

Pujgali madness with Mahesh and Chote in RP AT and Zashi madness in my thread with Nikz Heema and Radhika! Wink 
Whenever you mention your Zashi thread , I remember the chicken blood conspiracy theory LOL 

Oh right discussing Chicken Blood conspiracy theory and two diya one matchstick theory with Nancy too! Embarrassed Hayee kitne achhe yaadein.

The following 2 member(s) liked the above post:

Angels_Sweetz.ByGod.Nancy

Angels_Sweetz IF-Sizzlerz
Angels_Sweetz
Angels_Sweetz

Joined: 27 June 2009
Posts: 18162

Posted: 15 November 2012 at 4:14am | IP Logged
I used to read ur pungli discussions along with other serial talks with sleepy eyes being online frm mobile

The following 3 member(s) liked the above post:

AnkitalovesHD-Sandy-.ByGod.Nancy

.ByGod.Nancy IF-Stunnerz
.ByGod.Nancy
.ByGod.Nancy

CSI Banner Contest Winner
Joined: 04 May 2012
Posts: 29770

Posted: 15 November 2012 at 4:15am | IP Logged
Originally posted by AnkitalovesHD

Originally posted by likaboss

Originally posted by AnkitalovesHD

Pujgali madness with Mahesh and Chote in RP AT and Zashi madness in my thread with Nikz Heema and Radhika! Wink 
Whenever you mention your Zashi thread , I remember the chicken blood conspiracy theory LOL 

Oh right discussing Chicken Blood conspiracy theory and two diya one matchstick theory with Nancy too! Embarrassed Hayee kitne achhe yaadein.
I remember Radhika saying the two diya match stick theory wasn't for my ears ROFL LOL But yeah nice talks in that thread 

The following 1 member(s) liked the above post:

Angels_Sweetz

AnkitalovesHD IF-Rockerz
AnkitalovesHD
AnkitalovesHD

Joined: 03 May 2012
Posts: 6754

Posted: 15 November 2012 at 4:15am | IP Logged
Originally posted by Angels_Sweetz

Originally posted by AnkitalovesHD

Pujgali madness with Mahesh and Chote in RP AT and Zashi madness in my thread with Nikz Heema and Radhika! Wink 

Chalo kahi tho mera naam aaya...Tongue



And now dont get me started bachhi! ROFLAnd on mention of bachhi! LOL Coke coke ki batein with the achhi bacchiyan of our forum. ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

Angels_Sweetz-Sandy-.ByGod.Nancy

-Sandy- IF-Sizzlerz
-Sandy-
-Sandy-

Joined: 25 January 2010
Posts: 16494

Posted: 15 November 2012 at 4:16am | IP Logged
Let me guess...Rahil is Zara's husband? The man with an injury on his right leg? LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

AnkitalovesHDAngels_Sweetz.ByGod.Nancy

AnkitalovesHD IF-Rockerz
AnkitalovesHD
AnkitalovesHD

Joined: 03 May 2012
Posts: 6754

Posted: 15 November 2012 at 4:16am | IP Logged
Originally posted by indianfighter

Originally posted by Angels_Sweetz

Originally posted by indianfighter

Hi Ankita my Pungali teacher, Nikhila and Nancy! Hope you all are fine. Thanks for the warm welcome. Cool

It feels really good to be back now, I have so many memories of this place. Day Dreaming

And Nancy, yes I remember you. You are the bright star that revived this AT in the toughest times back then. Big smile


Diwali beet gaya and ur coming now...ethne late wapas aane ke liye
look at Rati di's expressions...as u took soo much time to come back


OMG! Day Dreaming Rati looking really beautiful. I can watch this picture all day long. Dancing Thanks for sharing Nikhila! Btw, is this any special episode? I must watch if it is. 

Ankita, yeh Rahil kaun hain? Evil Smile

Rahil? He is the naya Kirayadar! LOL Tumhe to sarey NKs ki sath problems hai!ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

Angels_Sweetz-Sandy-.ByGod.Nancy

Angels_Sweetz IF-Sizzlerz
Angels_Sweetz
Angels_Sweetz

Joined: 27 June 2009
Posts: 18162

Posted: 15 November 2012 at 4:16am | IP Logged
Sandeep...LOOK AT THIS

The following 2 member(s) liked the above post:

-Sandy-.ByGod.Nancy

AnkitalovesHD IF-Rockerz
AnkitalovesHD
AnkitalovesHD

Joined: 03 May 2012
Posts: 6754

Posted: 15 November 2012 at 4:17am | IP Logged
Originally posted by Angels_Sweetz

I used to read ur pungli discussions along with other serial talks with sleepy eyes being online frm mobile


ROFL Yes both mahesh and Nikz have this aadat! Wink I am going to sleep bolkar bar bar aa jate hai!LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

Angels_Sweetz-Sandy-.ByGod.Nancy

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Happy Birthday Indira sharma

2 3

Author: Ridhi.   Replies: 17   Views: 5637

Ridhi. 17 5637 25 June 2012 at 5:55am by prachidew
Hitlar Didi or General Didi????

2

Author: animaUSA1   Replies: 13   Views: 5672

animaUSA1 13 5672 09 February 2012 at 3:07am by anniemarry843
Hitler Didi-Hitler Indira

Author: Khilonaa   Replies: 8   Views: 3508

Khilonaa 8 3508 20 January 2012 at 3:14am by -Sachin-
Hitler Didi name changed to General Didi in U.S.A.

Author: orianthi   Replies: 4   Views: 7027

orianthi 4 7027 05 December 2011 at 7:33pm by Angels_Sweetz
New Title for HD- Hunterwali Didi or Dabangg didi

2 3 4

Author: pallavi25   Replies: 29   Views: 5841

pallavi25 29 5841 25 November 2011 at 9:42am by thejazzgal

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Hitler Didi Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index